MetMichiel karaoke! Ik doe meequote:
Heb ik ook hoor, soms weet ik heel veel, soms weet ik er net 1! Nu kan ik het helaas bijna nooit meer luisteren vanwege stage, mja. Ik probeer toch stiekem nog wel online PopDuel.quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:52 schreef MutZ het volgende:
[..]
PopDuel zijn niet de makkelijkste vragen over het algemeen... Het wisselt bij mij heel erg hoeveel ik er goed heb...
Dat vind ik het mooie aan de camquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:53 schreef -Hans- het volgende:
Die gast is helemaal leip, check de cam eens![]()
![]()
![]()
Heb je dat net gezien hoe hij voor de cam stond? Maricha zoekt dekking onder de tafelquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat vind ik het mooie aan de cam, je kunt zien of een dj zijn werk enthousiast doet of er als een zoutzak bijstaat
.
ik ben een mannetjequote:Op woensdag 31 januari 2007 21:50 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Jij bent echt net anders dan ik![]()
Ik heb het allemaal gezienquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb je dat net gezien hoe hij voor de cam stond? Maricha zoekt dekking onder de tafel![]()
![]()
Lijkt mij een terecht conclusiequote:Op woensdag 31 januari 2007 21:58 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb het allemaal gezienen ik kan concluderen dat michiel geen zoutzak is
.
Dat heeft mij nog heel wat tijd gekost om dat bij d.rose door te krijgenquote:
Mij ook hoor, gelukkig heeft niemand dat gemerktquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:59 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat heeft mij nog heel wat tijd gekost om dat bij d.rose door te krijgen![]()
(net als bij nog enkele andere op fok
![]()
) .
quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:00 schreef Maricha het volgende:
Tot morgen!
Wat een uitzending! Heeeeerlijk
Ja ik zeg ook alvast tot morgen (eventjes dan), maar ik blijf ook nog ff luisteren. Baaaaaaaj!quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:01 schreef -Hans- het volgende:
Tot morgen(ik blijf nog wel even luisteren..)
Nu wel dusquote:Op woensdag 31 januari 2007 22:00 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Mij ook hoor, gelukkig heeft niemand dat gemerkt![]()
quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:59 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat heeft mij nog heel wat tijd gekost om dat bij d.rose door te krijgen![]()
(net als bij nog enkele andere op fok
![]()
) .
doen wequote:Op woensdag 31 januari 2007 22:00 schreef Maricha het volgende:
Tot morgen!
Wat een uitzending! Heeeeerlijk
Lang leve de onregelmatige dienstenquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:54 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Heb ik ook hoor, soms weet ik heel veel, soms weet ik er net 1! Nu kan ik het helaas bijna nooit meer luisteren vanwege stage, mja. Ik probeer toch stiekem nog wel online PopDuel.
Maricha en Michiel
Je zit thuis achter de pc nu?quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:10 schreef MichielV het volgende:
Infadels, Killers, Amy Winehouse... die Corton is me toch wel ff een held he!
uhuhquote:Op woensdag 31 januari 2007 22:10 schreef MichielV het volgende:
Infadels, Killers, Amy Winehouse... die Corton is me toch wel ff een held he!
Aan het feestenquote:
ik kijk Never mind the Buzzcocks, ook erg muziekgerelateerdquote:Op woensdag 31 januari 2007 23:21 schreef -Hans- het volgende:
ween - gabrielle, lekker liedje.![]()
Iedereen al weg cq pitten?
Dat is toch op de BBC? die heb ik volgens mij nog niet op mijn tv staan.quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik kijk Never mind the Buzzcocks, ook erg muziekgerelateerd
Om eerlijk te zijn ken ik ze alleen van Gabrielle, maar dat is wel direct een lekker liedje.quote:Ween is een erg leuke band trouwens
BBc2 om precies te zijnquote:Op woensdag 31 januari 2007 23:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat is toch op de BBC? die heb ik volgens mij nog niet op mijn tv staan.
[..]
Om eerlijk te zijn ken ik ze alleen van Gabrielle, maar dat is wel direct een lekker liedje.
Klinkt als een niet te missen programma.quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:28 schreef Againzender het volgende:
[..]
BBc2 om precies te zijnerg leuk altijd, vaak ook bekende mensen uit de muziekwereld als gast.
Zal eens even op het i-net gaan surfen of ik het nummer ergens kan vinden, ben nu toch wel benieuwd geworden hoe het nummer klinkt.quote:Wat Ween betreft, grote kans dat je het nummer 'Freedom of '76' kent, werd destijds ook veel op 3FM gedraaid.
Het ging vanavond echt vreselijk hard, maar het was dan ook wel erg gezellig.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |