Please Michiel, zet het filmpje online.quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:19 schreef Wheeling het volgende:
ja michiel nu jij dat filmpje on-line zetten![]()
Ik ben nog niet zo oudquote:
Jammer alleen dat het TOTAAL mislukt is dat filmen...was hem steeds te slim afquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:19 schreef Wheeling het volgende:
ja michiel nu jij dat filmpje on-line zetten![]()
Ik ben koffie gaan halen tijdens de Dolly Dotsquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:21 schreef D.Rose het volgende:
[..]
beetje een domper na de Dollly Dots
quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:22 schreef Maricha het volgende:
[..]
Jammer alleen dat het TOTAAL mislukt is dat filmen...was hem steeds te slim af![]()
![]()
wacht maar, later als je groot bent dan vind je het ook leuk om muziek te horen waar je vroeger voor bedanktequote:
ja blijf dan ook even staanquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:22 schreef Maricha het volgende:
[..]
Jammer alleen dat het TOTAAL mislukt is dat filmen...was hem steeds te slim af![]()
![]()
Ik lust geen koffie, anders ging ik het nu halenquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:22 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik ben koffie gaan halen tijdens de Dolly Dots
quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:22 schreef Maricha het volgende:
[..]
![]()
Tsssk!quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:22 schreef Maricha het volgende:
[..]
![]()
Hij was ook erg voorspelbaarquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:22 schreef Maricha het volgende:
[..]
![]()
Dat zei ik ook hihihihiquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hij was ook erg voorspelbaar![]()
.
Thee dan?quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:23 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik lust geen koffie, anders ging ik het nu halen
Ik zit te twijfelen, maar een ander keertje denk ik.quote:
D.Rose dan maar.quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:27 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Ik zit te twijfelen, maar een ander keertje denk ik.
Doen!quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:27 schreef D.Rose het volgende:
zal ik het doen, of zal ik het niet doen......
Dan ga je dat in het vervolg zettenquote:
Heb ooit eens hier in Grunn (Oosterpoort) een concert gezien van een orkest wat Queen songs speelde. In het voorprogramma stond Ellen ten Damme, gekleed in leer en een stem ! wow !!!quote:
Hehehe, Ellen ten Damme is idd welquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb ooit eens hier in Grunn (Oosterpoort) een concert gezien van een orkest wat Queen songs speelde. In het voorprogramma stond Ellen ten Damme, gekleed in het leer en een stem ! wow !!!![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |