Wat is gulden?quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:46 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
"Een kaartje van vijf gulden, voor de film van vanavond"
Those were the days
De DE-automaat heeft niet echt heel veel keus bij ons op school (INHOLLAND A'dam), maar we hebben beneden een koffiegebeuren zitten van illyquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:47 schreef Toad het volgende:
Nu we het toch over stageplekken en koffieautomaten hebben....
Bij mijn eerste stageplek, een stichting die zich bezig houdt met de belangenbehartiging van patienten in de zorg, moesten we zelf koffie en thee zetten. Bij mijn tweede stageplek, een aluminiumsmelter, hadden we een redelijk uitgebreide koffieautomaat (verschillende koffiesoorten, warm water en warme chocolademelk).
Op mijn school (HvA) hebben we ook een redelijk uitgebreide automaat.
Stagequote:Op woensdag 31 januari 2007 20:47 schreef MutZ het volgende:
[..]
Stage of werk?
Mijn GGZ-stage was ook bij ouderen, een opname afdeling in hartje A'dam...
Wat voor soort afdeling zit je? En in kader van welke opleiding? Ik zag van te voren ook heel erg op tegen die stage... Was m'n eerste stage, na 2 maandjes naar school geweest te zijn... En dan krijg je een psychiatrische stage, op een opname afdeling waar wel eens agressie op voor komt, met ouderen *slik* Maar het was een onwijs leuke stagequote:Op woensdag 31 januari 2007 20:52 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Stage. Dacht eerst dat ik ouderen helemaal niet zo bijzonder vond, maar vind het tot nu toe erg leuk.
Alleen hadden ze op mijn domme oude werk een betere koffie/thee/soep-automaat. Geweldig ding dat.
Even plaatje aanvragen.
hihihihihi ik geniet er ook nog steeds vanquote:
Klinkt aardig Air Traffic.quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:55 schreef Toad het volgende:
Singlestrijd:
Mo&Grazz
Can U Hear Me
vs.
Air Traffic
Never Even Told Me Her Name
De laatste staat voor en heeft 71% van de stemmen.
Terechtquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:55 schreef Toad het volgende:
Singlestrijd:
Mo&Grazz
Can U Hear Me
vs.
Air Traffic
Never Even Told Me Her Name
De laatste staat voor en heeft 71% van de stemmen.
Moet je vaker doenquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:56 schreef Maricha het volgende:
[..]
hihihihihi ik geniet er ook nog steeds van![]()
Mo&Grazz is gewoon kattengejankquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Air? nog niet gehoord maar die mag van mij direct winnen.
Nee want dat vind Michiel me niet lief meerquote:
Nou en, wij willen om de beurt wel eens een dagje radio maken hoorquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:59 schreef Maricha het volgende:
[..]
Nee want dat vind Michiel me niet lief meer
Ik zit op de afdeling waar cognitieve stoornissen en gedragsproblemen voorop staan, dus dat is wel interessantquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:55 schreef MutZ het volgende:
[..]
Wat voor soort afdeling zit je? En in kader van welke opleiding? Ik zag van te voren ook heel erg op tegen die stage... Was m'n eerste stage, na 2 maandjes naar school geweest te zijn... En dan krijg je een psychiatrische stage, op een opname afdeling waar wel eens agressie op voor komt, met ouderen *slik* Maar het was een onwijs leuke stage
Das ook wel weer zo... Of hij gaat op wraak zinnen... iig vind ik het een geweldige actie van je... Toen ik het gisteren zei, had ik nooit verwacht dat het je zou lukkenquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:59 schreef Maricha het volgende:
[..]
Nee want dat vind Michiel me niet lief meer
Had het zelf ook niet verwacht en al helemaal niet zo snel! Maar ineens was dat moment er en had Michiel het ook nog eens niet door.....had het echt nooit vewachtquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:00 schreef MutZ het volgende:
[..]
Das ook wel weer zo... Of hij gaat op wraak zinnen... iig vind ik het een geweldige actie van je... Toen ik het gisteren zei, had ik nooit verwacht dat het je zou lukken
Dank je voor het mooie moment
Ooit een Gerard als mentorpapa gehad toevallig?quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:59 schreef Seraphina het volgende:
Ik studeer psychologie, specifiek neuropsychologie en ben 4e jaars.
Zijn blik toen hij het doorkreeg dat je het filmde... dat zegt genoeg.quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:03 schreef Maricha het volgende:
[..]
Had het zelf ook niet verwacht en al helemaal niet zo snel! Maar ineens was dat moment er en had Michiel het ook nog eens niet door.....had het echt nooit vewacht
Ik heb iemand met Creutzfeld-Jacob gezien, dat was ook enorm interessant...quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:59 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Ik zit op de afdeling waar cognitieve stoornissen en gedragsproblemen voorop staan, dus dat is wel interessant. Ik studeer psychologie, specifiek neuropsychologie en ben 4e jaars. Maar ja, dit was ook mijn eerste stage haha, dus ik was ook wel bang. Tot nu toe is het
.
Hoe ging jouw eerste stage dan? Want als je nog maar net begonnen bent en je wordt meteen in de psychiatrie gesmeten, lijkt me super eng.
Plaatje is aangevraagd. Wie heeft nog meer wat aangevraagd?
Mijn complimenten, ik kan niets anders zeggen...quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:03 schreef Maricha het volgende:
[..]
Had het zelf ook niet verwacht en al helemaal niet zo snel! Maar ineens was dat moment er en had Michiel het ook nog eens niet door.....had het echt nooit vewacht
Nopes! Ken geloof ik helemaal geen Gerards.quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:03 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ooit een Gerard als mentorpapa gehad toevallig?
Kanquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:06 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Nopes! Ken geloof ik helemaal geen Gerards.
Stomme was dat ik later pas besefte wat er had kunnen gebeuren... Patient stond met een stoel omhoog die hij wilde gooien naar een andere patient... Hij dacht namelijk dat hij opsloten zat in de gevangenis en dat die andere patient een sleutel had (het was idd een gesloten afdeling, patient is dementerend) Ik was de enige in de buurt en ben ertussen gaan staan, met het risico dus dat ik die stoel naar me toe had gekregen...quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:06 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Nopes! Ken geloof ik helemaal geen Gerards.
Creep![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Edit: Hihi, ja een stoeltje, bekertje, schoentje naar je hoofd meer of minder maakt dan ook niet meer uit he? Maar respect, want de verpleegkundigen hebben het natuurlijk het meest te stellen met de patiënten en zijn de ogen en oren van de psychologen en artsen, Echt ONmisbaar gewoon!
En een 9![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |