Stam is geschorstquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:35 schreef versteegrob het volgende:
Davids in de verdediging? Maar mensen heitinga was toch geschorst?
Waarom doet Henk nooit iets met Perez, hij is echt goed naar mijn mening. Echt zonde, hij schoot ook bijna de 2-3 binnen afgelopen weken.

Davids heeft wel eens vaker op 4 gespeelt. En waar dat nou weer weg komt dat Heit geschorst is?quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:35 schreef versteegrob het volgende:
Davids in de verdediging? Maar mensen heitinga was toch geschorst?
Waarom doet Henk nooit iets met Perez, hij is echt goed naar mijn mening. Echt zonde, hij schoot ook bijna de 2-3 binnen afgelopen weken.

Moet die voorzet er wel komenquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:28 schreef denthemen het volgende:
Davids centraal achterin lijkt me geen goeie optie met grote spelers als Harry en Pi¤rre, 1 voorzet en hij ligt erin

hij heeft het áltijd koud hehequote:Op donderdag 1 februari 2007 17:40 schreef Black-Death het volgende:
Davids heeft wel big-size kleding zeg

quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:47 schreef zjroentje het volgende:
Donald volgens mij.
Iemand uit de eigen jeugd langer dan 1.70m.

En van wie gaat die voorzet dan komen?quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:28 schreef denthemen het volgende:
Davids centraal achterin lijkt me geen goeie optie met grote spelers als Harry en Pi¤rre, 1 voorzet en hij ligt erin

Maakt niet uit, hij gaat er zeker komen.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
En van wie gaat die voorzet dan komen?

Donald denk ikquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:46 schreef versteegrob het volgende:
Wie is die 2e kerel? Davdis,..., Babel, Rosales

Leonardquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
En van wie gaat die voorzet dan komen?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |