Nah ik ben nog zeer huiverig over De Mul.quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:22 schreef HeatWave het volgende:
Nu met Leo en De Mul hoop ik dus op een opleving van KJH.....

Toen speelde Ajax niet echt het 'Ajax-systeem' hoor.quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:22 schreef Pritt het volgende:
Ik ben over HtC best tevreden behalve de manier waarop hij KJH aan het verkrachten is ontstemt mij enorm. Die jongen is normaal gesproken perfect voor het Ajax systeem zoals vorig jaar ook bleek.

Dit jaar ook niet.quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:24 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Toen speelde Ajax niet echt het 'Ajax-systeem' hoor.

Is er ergens een bijbel ofzo waarin staat wat het 'ajax systeem' is?quote:

95 was extreem goed .. toen ging de bal in hoog tempo rond en was het maar telkens 1 keer raken vaak.quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:29 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Is er ergens een bijbel ofzo waarin staat wat het 'ajax systeem' is?
Ik denk dat de meeste ajaxcieden het liefste het 1995 systeem zien maar is dat dan ook het 'ajax systeem'?

Ja klopt, het is ook praktisch rond. Ajax wil alleen nog bankgaranties zien.quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:32 schreef Jajong het volgende:
Rosales kan nog steeds opbokken toch? Argentijnse transferperiode duurt nog een week..

Blijft grappig om te zien hoe de een zwaar anti-Pietje en pro-Pukje is, en de ander juist omgekeerd.quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:23 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Nah ik ben nog zeer huiverig over De Mul.

Je meent het. Lieverd.quote:Op donderdag 1 februari 2007 14:55 schreef Nashje het volgende:
[..]
Zo vaak heeft ie ook nog niet gespeeld he, snuggere.

Zal je altijd houdenquote:Op donderdag 1 februari 2007 15:40 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Blijft grappig om te zien hoe de een zwaar anti-Pietje en pro-Pukje is, en de ander juist omgekeerd.

Het blijft vervelend met Perez. Hij is te goed voor de bank, maar dat is Sneijder ook. En ze allebei opstellen is een lastig verhaal.quote:

Klopt.quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:10 schreef Erwtensoep het volgende:
Die tweede is wel heel oud.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Zal dan wel Ogararu-Heitinga-Vermaelen-Urby wordenquote:Het ziet er naar uit dat Ajax-trainer Henk ten Cate aankomende zondag een beroep kan doen op Thomas Vermaelen. De Belgische centrale verdediger was geblesseerd, maar trainde vandaag voor het eerst weer voluit mee.
Vermaelen liep enkele weken geleden een spierblessure, maar lijkt op tijd hersteld voor De Klassieker. Henk ten Cate zal opgelucht ademhalen, aangezien hij zijn vaste verdedigingscentrum bestaande uit Jaap Stam (schorsing) en Zdenek Grygera (hamstring) moet missen.
Volgens De Telegraaf zal Grygera drie weken niet inzetbaar zijn. De Tsjech moest in het duel met FC Groningen vroegtijdig het veld verlaten met ‘pijnlijke hamstrings’.

quote:Davids richt zich op linkshalfpositie 1 februari 2007
Bij de presentatie van Edgar Davids afgelopen dinsdag werd nog niet al te veel gezegd over de positie waarop de middenvelder zal komen te spelen. Voetbal International weet echter te melden dat de routinier zich zal moeten richten op de linkshalfpositie. Wesley Sneijder verkast naar rechts of naar de positie van aanvallende middenvelder.
Volgens VI wil trainer Henk ten Cate in zijn middenlinie met een blok van vier gaan spelen. De rol van verdedigende middenvelder moet dan worden ingevuld door de inschuivende rechtsback of centrale verdediger. Davids is de fysiek sterke en vooral ervaren middenvelder die Ten Cate al sinds het begin van zijn dienstverband bij Ajax wenst. De kans is echter ook aanwezig dat hij komende zondag in de Klassieker tegen Feyenoord Jaap Stam vervangt als centrale verdediger.
Na de komst van Stam moet Davids de tweede speler worden die de jonge Ajacieden de wetten van het topvoetbal bijbrengt. De oud-international had eveneens aanbiedingen op zak uit Spanje en de Verenigde Staten.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |