abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45884202
Huntelaar is ook gewoon afhankelijk van de spelers om hem heen. Rosales bakte er niks van, Babel gaat alleen binnendoor om hard te schieten en Ajax speelt met de punt naar achter inplaats van naar voren dus heeft Huntie niemand in zijn rug om hem te ondersteunen.
lollig
pi_45884218
Hij kan heel goed bal vast zijn en ook loeren .. dan moet je wel goede buitenspelers hebben en een middenvelder hebben die grote afstand kan overbruggen.
  donderdag 1 februari 2007 @ 15:22:12 #253
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_45884226
Nu met Leo en De Mul hoop ik dus op een opleving van KJH.....

EN hopen dat Davids meer rust brengt, zodat mensen als Urby ietsjes meer naar voren kunnen soms, en dus de afvallende ballen van KJH in kunnen tikken.

het valt me op dat in de Ajax 16 een afvallende bal van Stekelenburg 90% van de tijd in de voeten van de tegenstander belandt en bij Ajax altijd zonder gevaar kan worden weggewerkt...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_45884242
Heeft ook met vorm te maken. Klaas heeft dit seizoen ook genoeg kansen gemist, die er vorige jaar blindelings in gingen. Zo staat mij die perfecte voorzet van De Mul nog voor de geest, waarna Huntelaar alleen z'n teen nog tegen de bal moest zetten. Maar goed, elke voetballer heeft weleens een dipje, en hij komt er vanzelf wel weer bovenop.
pi_45884256
Ik ben over HtC best tevreden behalve de manier waarop hij KJH aan het verkrachten is ontstemt mij enorm. Die jongen is normaal gesproken perfect voor het Ajax systeem zoals vorig jaar ook bleek.
Ook toen wist hij te scoren uit halve kansen dus kom nu niet met het excuus dat hij tegenwoordig geen goede voorzetten krijgt. Die jongen moet gewoon lekker 90 minuten in de 16 blijven hangen.

Als KJH er niet was had Ajax van mij zonder vleugels mogen spelen maar met een 10.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_45884267
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 15:22 schreef HeatWave het volgende:
Nu met Leo en De Mul hoop ik dus op een opleving van KJH.....
Nah ik ben nog zeer huiverig over De Mul.
lollig
pi_45884313
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 15:22 schreef Pritt het volgende:
Ik ben over HtC best tevreden behalve de manier waarop hij KJH aan het verkrachten is ontstemt mij enorm. Die jongen is normaal gesproken perfect voor het Ajax systeem zoals vorig jaar ook bleek.
Toen speelde Ajax niet echt het 'Ajax-systeem' hoor.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_45884438
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 15:24 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Toen speelde Ajax niet echt het 'Ajax-systeem' hoor.
Dit jaar ook niet.
pi_45884513
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 15:27 schreef Chadi het volgende:

[..]

Dit jaar ook niet.
Is er ergens een bijbel ofzo waarin staat wat het 'ajax systeem' is?

Ik denk dat de meeste ajaxcieden het liefste het 1995 systeem zien maar is dat dan ook het 'ajax systeem'?
lollig
pi_45884604
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 15:29 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Is er ergens een bijbel ofzo waarin staat wat het 'ajax systeem' is?

Ik denk dat de meeste ajaxcieden het liefste het 1995 systeem zien maar is dat dan ook het 'ajax systeem'?
95 was extreem goed .. toen ging de bal in hoog tempo rond en was het maar telkens 1 keer raken vaak.
pi_45884635
Rosales kan nog steeds opbokken toch? Argentijnse transferperiode duurt nog een week..
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_45884834
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 15:32 schreef Jajong het volgende:
Rosales kan nog steeds opbokken toch? Argentijnse transferperiode duurt nog een week..
Ja klopt, het is ook praktisch rond. Ajax wil alleen nog bankgaranties zien.
pi_45884964
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 15:23 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Nah ik ben nog zeer huiverig over De Mul.
Blijft grappig om te zien hoe de een zwaar anti-Pietje en pro-Pukje is, en de ander juist omgekeerd.
  donderdag 1 februari 2007 @ 15:41:49 #264
12005 Acathla
Go Your Own Way
pi_45884998
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 14:55 schreef Nashje het volgende:

[..]

Zo vaak heeft ie ook nog niet gespeeld he, snuggere.
Je meent het. Lieverd. De wedstrijden die Manucharyan gespeeld heeft, hebben mij ook niet kunnen overtuigen. Hoe vaak is Rosenberg onder Ten Cate aan bod gekomen? Had wat mij betreft meer ingezeten.
Love will be my strongest weapon
  donderdag 1 februari 2007 @ 15:45:38 #265
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_45885135
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 15:40 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Blijft grappig om te zien hoe de een zwaar anti-Pietje en pro-Pukje is, en de ander juist omgekeerd.
Zal je altijd houden .

Ik heb van de Mul nu al meer goeie wedstrijden gezien dan van Rosales. Natuurlijk is het niet elke wedstrijd top nog, maar bij Rosales is het andersom .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_45885148
Jammer dat Perez wss niet speelt
10. Jari Litmanen
Ajacied ben je niet voor even, Ajacied ben je voor het leven
Biblis le Grosse Pedal Slakmoncul!!!
pi_45885175
De Mul is nu onze eerste rechtsbuiten wat mij betreft, hij doet het uitstekend.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_45885184
Tis idd jammer van Huntelaar, hopelijk pikt hij het snel weer op. En laat Ten Cate hem gewoon zn spel spelen ipv het ajax systeem.
pi_45885200
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 15:46 schreef ericajax het volgende:
Jammer dat Perez wss niet speelt
Het blijft vervelend met Perez. Hij is te goed voor de bank, maar dat is Sneijder ook. En ze allebei opstellen is een lastig verhaal.
  donderdag 1 februari 2007 @ 15:47:38 #270
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_45885201
Prachtig dat stukje bij Evers

"Jaa, we hebben sinds maandag een nieuwe speler. En weet je wat leuk is.. hij lijkt zo op Edgar Davids.. echt 2 druppels water, net zo'n blinde tyfushond."

Of daarna..

"Danny Blind komt bij Henk ten Cate. Zegt ie : "Ik heb mn vrouw vermoord". Henk denkt 'Hé?' 'Ja, ik heb mn vrouw vermoord." Henk : "Oh, ik dacht dat je zei ik ben voor Feijenoord".

Mooie Radio van Evers
pi_45885872
pi_45885947
Die tweede is wel heel oud.
Houd van een lijntje.
  donderdag 1 februari 2007 @ 16:13:10 #273
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_45886042
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 16:10 schreef Erwtensoep het volgende:
Die tweede is wel heel oud.
Klopt.

Deze ook nog

Wat is het verschil tussen een biertje en Clarence Seedorf?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 1 februari 2007 @ 16:16:46 #274
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_45886184
quote:
Het ziet er naar uit dat Ajax-trainer Henk ten Cate aankomende zondag een beroep kan doen op Thomas Vermaelen. De Belgische centrale verdediger was geblesseerd, maar trainde vandaag voor het eerst weer voluit mee.

Vermaelen liep enkele weken geleden een spierblessure, maar lijkt op tijd hersteld voor De Klassieker. Henk ten Cate zal opgelucht ademhalen, aangezien hij zijn vaste verdedigingscentrum bestaande uit Jaap Stam (schorsing) en Zdenek Grygera (hamstring) moet missen.

Volgens De Telegraaf zal Grygera drie weken niet inzetbaar zijn. De Tsjech moest in het duel met FC Groningen vroegtijdig het veld verlaten met ‘pijnlijke hamstrings’.
Zal dan wel Ogararu-Heitinga-Vermaelen-Urby worden
Jawel, je keek.
pi_45886623
quote:
Davids richt zich op linkshalfpositie 1 februari 2007

Bij de presentatie van Edgar Davids afgelopen dinsdag werd nog niet al te veel gezegd over de positie waarop de middenvelder zal komen te spelen. Voetbal International weet echter te melden dat de routinier zich zal moeten richten op de linkshalfpositie. Wesley Sneijder verkast naar rechts of naar de positie van aanvallende middenvelder.

Volgens VI wil trainer Henk ten Cate in zijn middenlinie met een blok van vier gaan spelen. De rol van verdedigende middenvelder moet dan worden ingevuld door de inschuivende rechtsback of centrale verdediger. Davids is de fysiek sterke en vooral ervaren middenvelder die Ten Cate al sinds het begin van zijn dienstverband bij Ajax wenst. De kans is echter ook aanwezig dat hij komende zondag in de Klassieker tegen Feyenoord Jaap Stam vervangt als centrale verdediger.

Na de komst van Stam moet Davids de tweede speler worden die de jonge Ajacieden de wetten van het topvoetbal bijbrengt. De oud-international had eveneens aanbiedingen op zak uit Spanje en de Verenigde Staten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')