abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 februari 2007 @ 21:58:55 #276
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_46056419
Owlet, gewoon water is ook heel goed. Beetje masseren wil ook nog wel eens helpen. Lekker knuffelen en masseren Zowel voor het plezier als voor de ontspanning.
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_46056689
Beentjes omhoog en temperaturen zorgen idd al voor wat scheetjes, We gaan nu eerst samen in bad en daarna masseren en misschien later idd wat olie in afgekolfde melk.
Sinaasappelsap durf ik niet zo goed aan omdat BV-ontlasting al zachter is dan de ontlasting als ze fruit heeft gegeten.
pi_46056824
Of een pruim rapleyen
Variety is the spice of life
pi_46056922
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 22:09 schreef nebelung het volgende:
Of een pruim rapleyen
Ze reageert altijd al sterk op pruimen als ik ze zelf eet!
  dinsdag 6 februari 2007 @ 22:14:36 #280
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_46057021
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 22:09 schreef nebelung het volgende:
Of een pruim rapleyen
Goeie idd!
  dinsdag 6 februari 2007 @ 23:30:28 #281
11682 Moonah
Jolie femme
pi_46060122
Och Viefke!
Voor mij ook helemaal herkenbaar hoor! Ik heb ook wel eens zitten janken omdat het me zo ongelooflijk saai voor Thies leek dat hij altijd maar naar die mobiel lag te kijken. Terwijl hij het prachtig leek te vinden hoor. Maar ik voelde me dan schuldig omdat ik niet de hele tijd met hem speelde...
En dat janken doe ik nog steeds regelmatig! Al is het nu meer van ontroering.

Owlet, idd, temperaturen. Bij Thies werkte dat laatst meteen. Maar Ronja laat het bij windjes.... En dát voor een dame.
Hopelijk komt de boel snel los. Berg je maar!!

Ezra, ik had je mama in het moedertopic al een goede nacht gewenst, dan doe ik dat voor jou in dit topic.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  woensdag 7 februari 2007 @ 06:18:40 #282
24188 Belana
kloon van belana
pi_46064652
het heeft geholpen moonah Ezra heeft tot kwart voor 5 doorgeslapen en das echt beter dat sinds een lange tijd ik denk echt dat hij het koud heeft gehad
stormy waters...
sailin'
  woensdag 7 februari 2007 @ 08:25:37 #283
45621 Suzanna
Mama van...
pi_46065261
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 22:12 schreef owlet het volgende:

[..]

Ze reageert altijd al sterk op pruimen als ik ze zelf eet!
Ik zat net al te denken: als je zelf sinaasappelsap drinkt kan het ook al helpen!
Wat ik aan Emma heb gegeven toen ze zo'n dikke ontlasting (verstopping) had was 'Kindicol', homeopatisch middeltje tegen verstopping etc. Het hielp toen wel heel goed! Ik heb het gisteren of eergisteren ook aan Julia gegeven toen ze heel veel last had van windjes en toen kwam er een flinke poepluier. (na één keer al dus!)
Misschien is dat nog een tip als ze er last van blijft houden dus.
  woensdag 7 februari 2007 @ 08:27:16 #284
45621 Suzanna
Mama van...
pi_46065280
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 06:18 schreef Belana het volgende:
het heeft geholpen moonah Ezra heeft tot kwart voor 5 doorgeslapen en das echt beter dat sinds een lange tijd ik denk echt dat hij het koud heeft gehad
Had hij dan 's ochtends koude handjes / armpjes? Hier moet ik ze echt een dubbel shirtje aandoen onder de slaapzak én nog een deken eroverheen, anders is het ook te koud. Emma heeft zelfs twee dekentjes.
  woensdag 7 februari 2007 @ 08:29:01 #285
45621 Suzanna
Mama van...
pi_46065301
Oh ja, hier ook een erg verkouden klein baby'tje... wat is dat zielig zeg. Ik had het niet eerder meegemaakt dat ze het zó vroeg hadden (Julia was maandag precies 6 weken) .. en het is wel extra zielig hoor. Veeeeel niezen, hoesten en vooral ook snotteren. En hele dunne slijmerige luiers ...
Vanochtend heb ik een tijd wakkergelegen terwijl zij gewoon sliep omdat ze zo'n lawaai maakte en tussendoor veel hoestte. Nadeel van baby op je kamer...
  woensdag 7 februari 2007 @ 08:29:03 #286
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_46065302
Wat fijn, Belana, dat Ezra in elk geval een wat betere nacht heeft gemaakt.

Vivi, ik vind jouw zoontje helemáál niet chagerijnig kijken! Hij kijkt heel schattig achterdochtig en ondeugend tegelijk. Goeie instelling, kritische blik op de wereld!!! Van een vreemde?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  woensdag 7 februari 2007 @ 09:34:30 #287
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_46066133
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 08:29 schreef Sugar het volgende:
Wat fijn, Belana, dat Ezra in elk geval een wat betere nacht heeft gemaakt.

Vivi, ik vind jouw zoontje helemáál niet chagerijnig kijken! Hij kijkt heel schattig achterdochtig en ondeugend tegelijk. Goeie instelling, kritische blik op de wereld!!! Van een vreemde?
Dat viel mij ook al op. Heel alert en geïnteresseerd. Wedden dat hij straks als een dolle gaat glimlachen tegen mama en papa?

Ik las een tijdje geleden in Wij jonge Ouders iets over bepaalde type babies. En volgens mij valt Kendahl onder het lawaaiige typ. Hij slaat op/met zijn speelgoed en zwaait het alle kanten op en maakt graag harde geluiden. Hahhahaha, nee hoor. Valt best mee, hij kan ook heel stil zijn en onderzoekend. Als hij je eenmaal vertrouwt wordt je helemaal onderzocht:' heb je een ketting? TOF! hé kraagje kijken.. Mmm.. rits. Touwtjes in je vest, joepie! En vooral: haren!'
pi_46066300
Ik had Iris alleen in een dikke slaapzak, maar vanmorgen had ze toch nog koude beentjes Toch maar een dekentje eroverheen dan.
En Iris heeft wel een periode van niet meer doorslapen gelukkig afgesloten. Nu slaapt ze tot ongeveer 8.30 uur als we geluk hebben

En ze is zo lief hè Echt een (verkouden) goeierd:
  woensdag 7 februari 2007 @ 09:50:43 #289
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_46066509
Doe je nu een lakentje over de slaapzak heen, LadyS? Met een dekentje heb je meteen weer zoveel warmtestuwing.
pi_46066558
Allemaal verkouden kindjes. Hier is de neusspray en hoestdrank ook niet aan te slepen.
Helaas heeft Benthe Jenna aangestoken en zelf loop ik ook met een klein beetje keelpijn. Vrijdag gaan we een weekend weg met de meiden, dus ik hoop dat iedereen dan weer wat beterder is.
Ik vraag me af of ik Jenna misschien een zetpilletje kan geven. Gisteravond was ze helemaal over de rooie en kreeg haar bijna niet stil. Ze lag maar te hoesten en te snotteren... Ff met de apotheek overleggen zometeen.

Belana fijn dat je weer wat hebt kunnen doorslapen. En ook fijn voor kleine Ezra.

Moonah die ontroering blijft!. Zo stond ik te janken op Benthe's eerste dansje op K3 en toen ze naar de mini disco ging. Overigens toen ze 2 werd en iedereen aan het zingen was, hield ik het ook niet droog. Wat ik wilde zeggen is dat ik geniet van je verhalen over Thies. Je bent zo een lieve moeder Straalt er vanaf.

Vivi ik vind je zoontje zo een ontzettend stoere look hebben. Hij kijkt ook zo uit zijn oogjes
pi_46066816
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 09:50 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Doe je nu een lakentje over de slaapzak heen, LadyS? Met een dekentje heb je meteen weer zoveel warmtestuwing.
Maar werkt een enkel lakentje wel dan? Ik heb zo een dubbel dekentje, en die wil ik dan enkel doen zeg maar, en alleen over haar beentjes. Ik zal het wel even in de gaten houden, goed dat je het zegt!
  woensdag 7 februari 2007 @ 10:34:58 #292
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_46067480
PV hier ligt Cas ook in een winterslaapzak met een deken erover hoor. Heb ik met Léon ook gedaan. Anders is het gewoon echt koud op die kamer. Het gaat er toch om dat je geen synthetisch materiaal gebruikt, katoen is toch niks mis mee?
(niks met jou te maken hoor, maar ik vind dit weer zo'n bangmaakverhaal)
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_46067794
ja, dacht dacht ik ook al, dutchie. Denk ook wel dat het kan. Ik stop haar niet tot de oren in, alleen haar beentjes (dus tot haar middel), want het is een graad of 16 daar snachts, dus niet erg warm.
pi_46067880
En Iris hoest als een tierelier hoor ik Ik loop straks even met haar langs de apotheek. Iemand nog huis-tuin- en keukentips?
pi_46067944
Ronja slaapt zelfs op een schapenvacht, in een pyjama en (mouwloze maar gewatteerde) slaapzak en onder een katoenen dekentje.
Oh en die deken zit ook nog eens in een dekbedhoesje.
Warmtestuwing is natuurlijk altijd een risico maar ik vind ook de huidige adviezen wel érg bangmakerig.
Ronja heeft erg veel behoefte aan een warm nestje. Uit zichzelf maar ook omdat het hier heel koud kan zijn (slecht geïsoleerde hoekflat boven de klederboxen).
Wij slapen zelf op een wollen matrasovertrek en met twee wollen dekbedden. Dan ga ik ronja echt niet onder enkel een katoenen dekentje leggen
pi_46068847
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 14:29 schreef dutchie het volgende:
CM, als je met haar in een winkelcentrum gaat wandelen bijv. dan? Dan heb je wat meer 'drukte', kan ze daar wel tegen?
Mja, daar kan ze wel tegen. Soms schreeuwt ze het uit en huilt ze, maar dat komt dan omdat ze niet in slaap kan komen. Dus dan ga ik maar naar huis. Ik ga ook niet elke dag de deur uit. Misschien moet ik dat ook maar eens doen, dat ze beetje kan wennen aan het buitenzijn en de wandelwagen.
Ze heeft denk ik ook echt dr rust nodig om te slapen, en het liefst in dr eigen kamer in dr eigen bedje
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
  woensdag 7 februari 2007 @ 11:32:54 #297
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_46069106
CM, maar da's ook normaal toch?
Het is alleen voor jezelf zo lastig. Maar hoe gaat het op bijv. een verjaardag ofzo dan? Of vermijd je dat soort gelegenheden?
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_46069263
Hier ligt Jenna in een slaapzak met lange mouwen. Daarover heen een dubbelgeslagen veluxdeken en ook nog een omslagdoek er strak overheen om te voorkomen dat ze met haar armen ligt te maaien...
pi_46069340
Hoeveel fruit eten die kleintjes van jullie ongeveer. Maandag had ik op het cb eens gevraagd hoeveel Mikael nou eigenlijk mag. Toen zei ze dat hij zelf aan mocht geven hoeveel ie wil. Ok dacht ik dus net, doen we. Maar na een hele appel en een hele peer vond ik het wel genoeg. Mikael blijkbaar nog niet. Die begon direct te huilen en te happen naar het lepeltje Dus volgens het cb had ie dus best nog wel gemogen. Is dat niet slecht zoveel?
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  woensdag 7 februari 2007 @ 11:40:57 #300
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_46069342
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 10:34 schreef dutchie het volgende:
PV hier ligt Cas ook in een winterslaapzak met een deken erover hoor. Heb ik met Léon ook gedaan. Anders is het gewoon echt koud op die kamer. Het gaat er toch om dat je geen synthetisch materiaal gebruikt, katoen is toch niks mis mee?
(niks met jou te maken hoor, maar ik vind dit weer zo'n bangmaakverhaal)
Ik gebruik een dekbedovertrek om Ken tot aan zijn buik ogeveer in stoppen, momdat hij het lakentje lostrekt. Ook vaak het onderwerp van bangmaakverhalen In het overtrekje ontstaat ook wat stuwing heb ik gemerkt, maar het werkt wel. Hij ligt lekker te slapen en als hij zweet, rits ik de ,ouwen eraf, of doe het voeteneinde ietwat open.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')