Goeie idd!quote:
Ik zat net al te denken: als je zelf sinaasappelsap drinkt kan het ook al helpen!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:12 schreef owlet het volgende:
[..]
Ze reageert altijd al sterk op pruimen als ik ze zelf eet!
Had hij dan 's ochtends koude handjes / armpjes? Hier moet ik ze echt een dubbel shirtje aandoen onder de slaapzak én nog een deken eroverheen, anders is het ook te koud. Emma heeft zelfs twee dekentjes.quote:Op woensdag 7 februari 2007 06:18 schreef Belana het volgende:
het heeft geholpen moonahEzra heeft tot kwart voor 5 doorgeslapen en das echt beter dat sinds een lange tijd
ik denk echt dat hij het koud heeft gehad
Dat viel mij ook al op. Heel alert en geïnteresseerd. Wedden dat hij straks als een dolle gaat glimlachen tegen mama en papa?quote:Op woensdag 7 februari 2007 08:29 schreef Sugar het volgende:
Wat fijn, Belana, dat Ezra in elk geval een wat betere nacht heeft gemaakt.![]()
Vivi, ik vind jouw zoontje helemáál niet chagerijnig kijken! Hij kijkt heel schattig achterdochtig en ondeugend tegelijk. Goeie instelling, kritische blik op de wereld!!!Van een vreemde?
![]()
Maar werkt een enkel lakentje wel dan? Ik heb zo een dubbel dekentje, en die wil ik dan enkel doen zeg maar, en alleen over haar beentjes. Ik zal het wel even in de gaten houden, goed dat je het zegt!quote:Op woensdag 7 februari 2007 09:50 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Doe je nu een lakentje over de slaapzak heen, LadyS? Met een dekentje heb je meteen weer zoveel warmtestuwing.
Mja, daar kan ze wel tegen. Soms schreeuwt ze het uit en huilt ze, maar dat komt dan omdat ze niet in slaap kan komen. Dus dan ga ik maar naar huis. Ik ga ook niet elke dag de deur uit. Misschien moet ik dat ook maar eens doen, dat ze beetje kan wennen aan het buitenzijn en de wandelwagen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:29 schreef dutchie het volgende:
CM, als je met haar in een winkelcentrum gaat wandelen bijv. dan? Dan heb je wat meer 'drukte', kan ze daar wel tegen?
Ik gebruik een dekbedovertrek om Ken tot aan zijn buik ogeveer in stoppen, momdat hij het lakentje lostrekt. Ook vaak het onderwerp van bangmaakverhalenquote:Op woensdag 7 februari 2007 10:34 schreef dutchie het volgende:
PV hier ligt Cas ook in een winterslaapzak met een deken erover hoor. Heb ik met Léon ook gedaan. Anders is het gewoon echt koud op die kamer. Het gaat er toch om dat je geen synthetisch materiaal gebruikt, katoen is toch niks mis mee?
(niks met jou te maken hoor, maar ik vind dit weer zo'n bangmaakverhaal)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |