Precies!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:32 schreef lcicle het volgende:
Wat fijn dat het weer beter gaat met Thies! Zal het automatisch ook een stuk beter gaan met Mamma
Nou nou Merlijn, schiet toch eens op. Je moeder wil ook pronken.quote:Waaw, een tandje voor Cas!!
Merlijn heeft ook niet eens een tandje.. én geen haar, én geen tandjes
Fjoew!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:35 schreef dutchie het volgende:
Icicle, voor beiden geldt; hoe later hoe mooier.![]()
True. Mijn zusje was heel lang kaal ('Wat hebt u een mooi jongetje daar' hoorde mijn moeder regelmatig) en kreeg laat tanden. Maar ze heeft nu een enorme bos krullen en een ijzersterk gebit. Nooit geen gaatjes, geen fluorbehandelingen, niks.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:35 schreef dutchie het volgende:
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:57 schreef linda856763 het volgende:
Wat een mooie Tand. En een lief jongetje er om heen
Dan vind ik het hier ook al minder erg dat hij kaal isquote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:35 schreef dutchie het volgende:
OMG die snapt er echt niks van..alsof jij happy de peppie door het leven flierefluit als het niet goed gaat met je kindquote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:36 schreef Moonah het volgende:
[..]
Precies!
Ik vertelde het vanochtend aan een vriendin (die dus geen kind heeft), en ze zei: "Ja, wel oppassen dat het niet allemaal met Thies samenhangt he, hoe je je voelt, dat je ook nog gewoon Moonah blijft hoor."
En ik heb het gewoon mijn ene oor in enmijn andere oor uit laten gaan. Knap he!
Het maakt je kwetsbaar hè, dat kindje dat zo volkomen van jou afhankelijk is. Ik geloof dat dat nog het meest "wennen" was toen ik net moeder was.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:02 schreef Vivi het volgende:
Ik jank daarentegen elke keer als ik naar zijn kleine kwetsbare handjes kijk..of als ie in de hik blijft hangen
Ja idd, het is veel meer omvattend dan je je van te voren voorstelt.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:22 schreef Leah het volgende:
[..]
Het maakt je kwetsbaar hè, dat kindje dat zo volkomen van jou afhankelijk is. Ik geloof dat dat nog het meest "wennen" was toen ik net moeder was.
Een paar lepeltjes vers sinaasappelsap wil ook nog weleens helpen, maar dat diep ik nu even uit een zeeeer grijs verleden op, weet helemaal niet of je dat wel wilt (even uit het oogpunt van een eventueel introductieschema).quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:37 schreef owlet het volgende:
Ronja heeft al een paar dagen niet gepoept en ze begint er nu wat last van te hebben. Vandaag heeft ze dus alleen borstvoeding gekregen en geen groente/fruit.
Is er iets wat ik nog voor haar kan doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |