Wel leuk trouwens... als je zegt dat je wil dat alle joden doodgaan ben je een racist, als je wil dat alle mensen doodgaan ben je kortzichtig...quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:00 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik snap je wel, maar je bent kortzichtig.
Zie ook de post van zatoichi. Je krijgt wat je uitstraalt.
Ik wil 'm nomineren voor de beste post van 2007.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:45 schreef beelz het volgende:
[..]
Je mag het autistisch vinden. Ik vind mensen in principe gewoon allemaal klootzakken, hufters en teringlijers. Als een ander mens een probleem heeft interesseert het me geen zak omdat ook hij een klootzak, hufter of teringlijer is. Pas als ik iemand ken is hij geen klootzak, hufter of teringlijer meer. Daarom boeit het mij dus ook geen zak als er weer een tsunami over een of ander derdewereldland raast waarbij honderduizend mensen de dood vinden. Honderduizend klootzakken, hufters en teringlijers minder vind ik dan. Hard? Vast wel. Boeit het me? Geen ene zak. En zo ga ik elke dag met een fijn gevoel naar bed omdat ik weet dat er elke dag een heleboel klootzakken, hufters en teringlijers sterven.
Dan ben je toch met me eens dat de opwarming van de aarde met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid voor een enorm deel voor de rekening van menselijk handelen komt?quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:22 schreef beelz het volgende:
[..]
Omdat ik je mening deel over dat artikel.
Nope, ik deel alleen je mening dat dat artikel compleet ongeloofwaardig is. Ik blijf van mening dat de opwarming van de aarde gewoon een natuurlijk cyclus is die wij als mensheid misschien een jaar of 50 hebben versneld.quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:37 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dan ben je toch met me eens dat de opwarming van de aarde met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid voor een enorm deel voor de rekening van menselijk handelen komt?
Och germ, je klinkt een beetje gefrustreerd, wordt het wat te warm?quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:45 schreef beelz het volgende:
[..]
Je mag het autistisch vinden. Ik vind mensen in principe gewoon allemaal klootzakken, hufters en teringlijers. Als een ander mens een probleem heeft interesseert het me geen zak omdat ook hij een klootzak, hufter of teringlijer is. Pas als ik iemand ken is hij geen klootzak, hufter of teringlijer meer. Daarom boeit het mij dus ook geen zak als er weer een tsunami over een of ander derdewereldland raast waarbij honderduizend mensen de dood vinden. Honderduizend klootzakken, hufters en teringlijers minder vind ik dan. Hard? Vast wel. Boeit het me? Geen ene zak. En zo ga ik elke dag met een fijn gevoel naar bed omdat ik weet dat er elke dag een heleboel klootzakken, hufters en teringlijers sterven.
Tuurlijk en omdat we als mensen een onderdeel uitmaken van de natuur hoort dit ook gewoon bij je natuurlijke cyclus.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 04:57 schreef beelz het volgende:
[..]
Nope, ik deel alleen je mening dat dat artikel compleet ongeloofwaardig is. Ik blijf van mening dat de opwarming van de aarde gewoon een natuurlijk cyclus is die wij als mensheid misschien een jaar of 50 hebben versneld.
Ik maak me geen zorgen, als de planeet opwarmt zijn er twee mogelijkheden:quote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:05 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Tuurlijk en omdat we als mensen een onderdeel uitmaken van de natuur hoort dit ook gewoon bij je natuurlijke cyclus.![]()
quote:Uit een recente ontdekking van de NASA blijkt dat niet de mens, maar de zon de grootste oorzaak van het broeikaseffect zou zijn. De ruimtevaartorganisatie vond namelijk bewijs op Mars. Op de planeet worden de poolkappen, net als op aarde, ieder jaar kleiner.
Ja, dus?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:06 schreef popolon het volgende:
Nou het probleem is, je hoort eigenlijk dagelijks een ander verhaal.
Tuurlijk. Waarom niet?quote:Is het nog wel geloofwaardig dat broeikasgeleuter?
Er wordt zoveel gemeten dat er altijd wel een weerrecord sneuveld.quote:Op woensdag 31 januari 2007 14:09 schreef Nee het volgende:
[..]
Net zoals die 423 andere records in 2006.
Als jij eens begint..quote:Op zaterdag 3 maart 2007 13:59 schreef Monidique het volgende:
Maar goed. De frontpage was al niet zo denderend, dit is helemaal belachelijk. Een aantal jaren worden de ijskappen op Mars kleiner, dus de zon is verantwoordelijk voor de klimaatverandering op aarde. Kan zo iemand niet gewoon eventjes die hersenen aanzetten en er iets mee doen?
De NASA zegt het niet, een enkele Rus. En het is al een oud verhaaltje.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:08 schreef Frutsel het volgende:
Alle onderzoeken en wetenschappers op aarde hebben het dus mis, omdat de NASA iets zegt..![]()
Een Rus nog wel...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:09 schreef Monidique het volgende:
[..]
De NASA zegt het niet, een enkele Rus. En het is al een oud verhaaltje.
In de reacties op de frontpage staat een verwijzing naar: http://news.nationalgeogr(...)28-mars-warming.htmlquote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:16 schreef Zyggie het volgende:
Serieus zitten de mensen van de FP aan de crack ofzo?
http://www.astrostart.nl/(...)-broeikaseffect.html
Die bron.![]()
![]()
Met dank aan AstroStart en tommoh voor de submit.
Ok dat artikel is een stuk beter, meteen ook de kritiek erbij zetten.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:18 schreef Monidique het volgende:
[..]
In de reacties op de frontpage staat een verwijzing naar: http://news.nationalgeogr(...)28-mars-warming.html
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |