Als je zo overtuigd bent van je eigen gelijk, waarom ga je dan niet in op deze post: Broeikasseffect ol ! "Januari 2007 warmste ooit" ?quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:16 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik was even lopen met de hond als je het wil weten...
Ik geef jullie geen gelijk net als jullie mij geen gelijk geven. We zijn het gewoon niet eens en daar blijft het bij. Dat jij zou zo nodig gelijk wilt hebben is jouw probleem.
Slavernij heerst trouwens...![]()
Omdat ik je mening deel over dat artikel.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:17 schreef Floripas het volgende:
[..]
Als je zo overtuigd bent van je eigen gelijk, waarom ga je dan niet in op deze post: Broeikasseffect ol ! "Januari 2007 warmste ooit" ?
Oh, ik weet dat het eerder gebeurde. En hoe naar de leefomgeving werd. Dat wil je niet meemaken, laat staan veroorzaken. De sedentaire mens overleeft het wel, maar het zou het einde betekenen van alle beschaving.quote:Op donderdag 1 februari 2007 16:25 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Leuk leesvoer:
http://en.wikipedia.org/wiki/Dansgaard-Oeschger_cycles
En ik ben aan het werkquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:16 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik was even lopen met de hond als je het wil weten...
En wat is er erg aan het einde van de beschaving zoals we die nu kennen? Om eerlijk te zijn vind ik ons niet zo beschaafd. Even een quote van mijn goede vriend Gandhi op de vraag wat hij vond van de westerse beschaving: "Western civilisation? That would be a good idea."quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:25 schreef Floripas het volgende:
[..]
Oh, ik weet dat het eerder gebeurde. En hoe naar de leefomgeving werd. Dat wil je niet meemaken, laat staan veroorzaken. De sedentaire mens overleeft het wel, maar het zou het einde betekenen van alle beschaving.
Is dat een reden om toe te staan dat er zomaar een miljard mensen omkomen, als het niet meer is? Dát vind ik pas onbeschaafd.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:29 schreef beelz het volgende:
[..]
En wat is er erg aan het einde van de beschaving zoals we die nu kennen? Om eerlijk te zijn vind ik ons niet zo beschaafd. Even een quote van mijn goede vriend Gandhi op de vraag wat hij vond van de westerse beschaving: "Western civilisation? That would be a good idea."
Je weet hoe ik over menselijk leed denk dus ik neem aan dat ik hier geen antwoord op hoef te gevenquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:33 schreef Floripas het volgende:
[..]
Is dat een reden om toe te staan dat er zomaar een miljard mensen omkomen, als het niet meer is? Dát vind ik pas onbeschaafd.
Je weet ook dat jer er vrijwel alleen in staat.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:36 schreef beelz het volgende:
[..]
Je weet hoe ik over menselijk leed denk dus ik neem aan dat ik hier geen antwoord op hoef te geven
Nee hoor.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:36 schreef Floripas het volgende:
[..]
Je weet ook dat jer er vrijwel alleen in staat.
En als het jezelf overkomt?quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:36 schreef beelz het volgende:
[..]
Je weet hoe ik over menselijk leed denk dus ik neem aan dat ik hier geen antwoord op hoef te geven
Pas als ik ergens last van ondervind interesseert menselijk leed me.quote:
Dan ben je idd behoorlijk onbeschaafd.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:38 schreef beelz het volgende:
[..]
Pas als ik ergens last van ondervind interesseert menselijk leed me.
Is dat serieus? Dat vind ik behoorlijk... tja autistisch klinken eigenlijk (nofi). We zijn toch mensen, we moeten toch een beetje samenwerken met elkaar, wat voor elkaar over hebben dingen doen zonder eigenbelang?quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:38 schreef beelz het volgende:
[..]
Pas als ik ergens last van ondervind interesseert menselijk leed me.
Je mag het autistisch vinden. Ik vind mensen in principe gewoon allemaal klootzakken, hufters en teringlijers. Als een ander mens een probleem heeft interesseert het me geen zak omdat ook hij een klootzak, hufter of teringlijer is. Pas als ik iemand ken is hij geen klootzak, hufter of teringlijer meer. Daarom boeit het mij dus ook geen zak als er weer een tsunami over een of ander derdewereldland raast waarbij honderduizend mensen de dood vinden. Honderduizend klootzakken, hufters en teringlijers minder vind ik dan. Hard? Vast wel. Boeit het me? Geen ene zak. En zo ga ik elke dag met een fijn gevoel naar bed omdat ik weet dat er elke dag een heleboel klootzakken, hufters en teringlijers sterven.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:41 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Is dat serieus? Dat vind ik behoorlijk... tja autistisch klinken eigenlijk (nofi). We zijn toch mensen, we moeten toch een beetje samenwerken met elkaar, wat voor elkaar over hebben dingen doen zonder eigenbelang?
Ik ben niet kortzichtig, ik ben een mensenhater.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:48 schreef Wombcat het volgende:
Wat ben jij kortzichtig, echt ongelovelijk.
Wat doe je hier dan?quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:49 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik ben niet kortzichtig, ik ben een mensenhater.
Ik zal het in Jip en Janneke taal voor je uitleggen:quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:51 schreef Wombcat het volgende:
Je bent trouwens wel kortzichtig, als je aangeeft dat pas als je mensen kent het geen klootzakken meer zijn. Dan ben je dus zo kortzichtig dat om niet in te zien dat degenen die je niet kent daar ook een goede kans van is dat als je ze eenmaal kent, dat het geen klootzakken meer zijn.
Serieus? Maar dat betekent dus je ervan uitgaat dat iedereen die je ontmoet in principe een klootzak is. Dan maak je toch nooit vrienden met die instelling? Ik wil juist iedereen als aardig beschouwen tot het tegendeel bewezen is. Tja dan kan je hard op je bek gaan, maar ik ontmoet elke dag aardig mensenquote:Op donderdag 1 februari 2007 17:45 schreef beelz het volgende:
[..]
Je mag het autistisch vinden. Ik vind mensen in principe gewoon allemaal klootzakken, hufters en teringlijers. Als een ander mens een probleem heeft interesseert het me geen zak omdat ook hij een klootzak, hufter of teringlijer is. Pas als ik iemand ken is hij geen klootzak, hufter of teringlijer meer. Daarom boeit het mij dus ook geen zak als er weer een tsunami over een of ander derdewereldland raast waarbij honderduizend mensen de dood vinden. Honderduizend klootzakken, hufters en teringlijers minder vind ik dan. Hard? Vast wel. Boeit het me? Geen ene zak. En zo ga ik elke dag met een fijn gevoel naar bed omdat ik weet dat er elke dag een heleboel klootzakken, hufters en teringlijers sterven.
Ik snap je wel, maar je bent kortzichtig.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:54 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik zal het in Jip en Janneke taal voor je uitleggen:
Iedereen is een klootzak tot ik heb besloten dat hij of zij geen klootzak is.
Wat anderen er van vinden boeit me geen reet. Het werkt voor mij en dat is wat belangrijk is voor mij. Eerst komt mijn welzijn en dan pas de rest.
Die instelling heb ik juist omdat ik niet meer vrienden wil hebben. Ik heb al zat vrienden en als ik meer vrienden wil doe ik een dag aardig.quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:56 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Serieus? Maar dat betekent dus je ervan uitgaat dat iedereen die je ontmoet in principe een klootzak is. Dan maak je toch nooit vrienden met die instelling? Ik wil juist iedereen als aardig beschouwen tot het tegendeel bewezen is. Tja dan kan je hard op je bek gaan, maar ik ontmoet elke dag aardig mensen![]()
Baby's zijn nog onschuldig dus dat boeit me weinig.quote:Overigens wist je dat er in jouw geval elke twee keer zoveel "klootzakken" geboren worden dan dat er sterven?Welterusten vanavond...
En zo is mijn instelling eigenlijk een selffulfilling prophecy.quote:Maar je instelling komt mij nogal puberaal over. Zoals je hier ook ziet gebeuren; met zo'n instelling gaan mensen zich daar ook naar gedragen. Jij beschouwd mensen als klootzakken; dus doe je botter tegen ze dan als je dat niet zou vinden. Dat roept weerstand op, dus zullen mensen minder aardig naar jou gaan doen. Waardoor zo iemand al snel een klootzak is in jouw ogen. Je hebt het zelf in de hand.
Hoezo dwalen we af? Het gaat al de hele tijd over mensen die doodgaan.quote:Maar we dwalen behoorlijk af eigenlijk... (hoe interessant het ook is)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |