Allemaal het werk van het eMMen-promotieteam hoor.quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:04 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Dat zag ik gister ook, maar om dat nou hier te gaan vermelden
Dus dát doe jij in je vrije tijd.quote:Op zaterdag 14 april 2007 23:09 schreef pekel het volgende:
[..]
Allemaal het werk van het eMMen-promotieteam hoor.
We wisten dat je kwam en hadden een welkomst-comité geregeldquote:Op maandag 16 april 2007 00:26 schreef Renesite het volgende:
Wat is dat bij de MCdonalds bij Emmen... Allemaal toffe 'brommahkiekn' persoontjes![]()
Ik heb echt geen idee hoe de gedachtenkronkels van die kansloze lui gaanquote:Op maandag 16 april 2007 00:32 schreef Renesite het volgende:
Nee maar is dat stoeah ofzo? Kweetnie, maar het is wel een aanleiding om alles wat van waarde is mee te nemen de McD in.
ach koninginnedag wordt wel gezellig hoor jordiquote:Op zondag 15 april 2007 23:28 schreef jd1982 het volgende:
Is dr binnenkort nog eens weer wat te beleven in Emmen of blijft het saai de komende tijd? Koninginnedag stelt ook nooit zoveel voor...
Ojah dinsdag ben ik jarig!
Mij te donker, te veel wind en te koudquote:Op maandag 16 april 2007 20:57 schreef pekel het volgende:
Heeeerlijk weer nu. Lekker buiten zitten met een biertje..
buuutn brommers kieken. pom pompomquote:Op maandag 16 april 2007 00:26 schreef Renesite het volgende:
Wat is dat bij de MCdonalds bij Emmen... Allemaal toffe 'brommahkiekn' persoontjes![]()
Volgens mij ben ik dan niet in Emmen... Alex/ks... tochquote:Op maandag 16 april 2007 11:26 schreef don-diablo het volgende:
[..]
ach koninginnedag wordt wel gezellig hoor jordi
jepz ks hehquote:Op dinsdag 17 april 2007 09:07 schreef jd1982 het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik dan niet in Emmen... Alex/ks... toch
quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:34 schreef don-diablo het volgende:
[..]
jepz ks heh
ik blijf mooi wel in Emmen, ik ga toch met het team aan de zuip dus dat wordt wel gezellig waar we ook zijn![]()
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 17 april 2007 11:16 schreef jd1982 het volgende:
Wel toen ik int centrum woonde, de nacht ervoor muziek draaien voor overnachtende marktlui
Ik ben trouwens een jarige Emmenaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |