Ik las hetquote:Op donderdag 8 februari 2007 09:01 schreef indahnesia.com het volgende:in Groot Brittannie hebben ze nu al ingeschat dat de zware sneeuwval zo'n 600 miljoen euro aan verloren manuren gaat kosten.
komt hier vast nog welquote:Op donderdag 8 februari 2007 09:20 schreef picobyte het volgende:
Boven Engeland gaat het ook echt heel traag he en sommige stukken krijgen het front in de volle lengte over zich heen,dat was eigenlijk voor Nederland bedoelt
Herinner haar maar aan de 25e november 2005...quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:18 schreef addie het volgende:
[..]
Ik las het
Ben benieuwd, ben mijn vriendin aan het adviseren te spijbelen, kan ze voor de avondspits naar huis.. ze wil er nog niet zo aan
Lekker luisteren naar die mensen dus.quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:02 schreef michiel_merk het volgende:
Ja las het al ze verwachten de zwaarste sneeuwval in jaren. Ze hebben de bevolking al geadviceerd thuis te blijven
was ik mee bezigquote:Op donderdag 8 februari 2007 09:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Herinner haar maar aan de 25e november 2005...
Die schijnt nu niet helemaal te kloppen, hoor ik netquote:Op donderdag 8 februari 2007 09:40 schreef kepler het volgende:
volgens buienradar zou het wel moeten sneeuwen in Delft
ik wacht geduldig af
Je vriendin komt heus ooit wel eens thuisquote:Op donderdag 8 februari 2007 09:49 schreef addie het volgende:
Volgens http://www.traphic.nl/trein.aspx gaan de treinen van mijn vriendin dus ook maar 1 keer per uur meerNU al, er ligt nog geen sneeuw
Kaart van Nederland ophangen en met spelden de sneeuwmeldingen volgen?quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:47 schreef indahnesia.com het volgende:
Sneeuwt het een keer werkt de radar niet goed, hoe moet ik nu zien waar het sneeuwt
Vast welquote:Op donderdag 8 februari 2007 09:50 schreef N.icka het volgende:
[..]
Je vriendin komt heus ooit wel eens thuis![]()
Maar dat was dan ook aangekondigd las ik vanochtend (mijn ochtend) op NU.nlquote:Op donderdag 8 februari 2007 09:49 schreef addie het volgende:
Volgens http://www.traphic.nl/trein.aspx gaan de treinen van mijn vriendin dus ook maar 1 keer per uur meerNU al, er ligt nog geen sneeuw
1 probleem.. kaart van Nederland. Kopen is geen optie, dan moet ik door de regenquote:Op donderdag 8 februari 2007 09:51 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Kaart van Nederland ophangen en met spelden de sneeuwmeldingen volgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |