hey prulquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:23 schreef Ang3l het volgende:
Ok ok, what's all the fuss about?
Nuja, ik hou van mooi, om het zo maar te zeggenquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:21 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
....IJdelheid der ijdelheden, alles is ijdelheid....
hmmm wat moet ik daar nu van denken?
![]()
Je bent mooi als je mooi van binnen bent. Ijdel wanneer je de buitenkant belangrijker vindt. En wat anderen daarvan vinden. Dat is mijn bescheiden mening.quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:34 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nuja, ik hou van mooi, om het zo maar te zeggen
En wanneer is iets mooi, of ben je mooi, en wanneer ben je ijdel enzo?
Om toch het mooie een kans te geven kan die hamvraag ontkracht worden met een schouderophalend "vanitas vanitatum et omnia vanitas"
Zeg maar, om het calvinistische in mij te onderdrukken. Dus dat zodoende.
"Och wat heb je een prachtige alvleesklier!"quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:37 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Je bent mooi als je mooi van binnen bent.
Daar heb je HAAR weerquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Och wat heb je een prachtige alvleesklier!"
Ja dank je!
Dat horen alleen mensen te zeggen wiens vriend/vriendin/man/vrouw ik afpakquote:
Dat gaat toch heel hard richting ijdel (of nicht, maar vaak gaat dat hand in hand).quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:44 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Maar wat als je mooie tunieken of kimono's wilt dragen, en jezelf wilt opmaken enzo (zonder gelijk vrouwelijk te zijn), en je kleding zeg maar overeen laat stemmen met hoe je je woning hebt ingericht enzo?
OOOOOhhhhh Je wilt je camoufleren?quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:44 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Maar wat als je mooie tunieken of kimono's wilt dragen, en jezelf wilt opmaken enzo (zonder gelijk vrouwelijk te zijn), en je kleding zeg maar overeen laat stemmen met hoe je je woning hebt ingericht enzo?
Nou ja, maar dan zonder da'k met andermans opinie bezig ben...quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat gaat toch heel hard richting ijdel (of nicht, maar vaak gaat dat hand in hand).
Ik vind niet dat ijdel iets met andermans opninie te maken heeft.quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:49 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nou ja, maar dan zonder da'k met andermans opinie bezig ben...
Ijdelheid heeft toch alles te maken met jezelf profileren naar de buitenwereld? Ik bedoel, als je alleen op de wereld bent, je van niemand iets aan kunt trekken, kun je dan nog ijdel zijn? Of houd je dan alleen van mooie dingen?quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind niet dat ijdel iets met andermans opninie te maken heeft.
ij·del (bn.)quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind niet dat ijdel iets met andermans opninie te maken heeft.
Nee hoor, dat is pronken, zoals de copy/paste uit het woordenboek al zegtquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:54 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ijdelheid heeft toch alles te maken met jezelf profileren naar de buitenwereld? Ik bedoel, als je alleen op de wereld bent, je van niemand iets aan kunt trekken, kun je dan nog ijdel zijn? Of houd je dan alleen van mooie dingen?
Het gaat altijd over jou, dat weet je toch>quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:23 schreef Ang3l het volgende:
Ok ok, what's all the fuss about?
Jah, maar ik heb nergens geschreven da'k er obsessief mee bezig ben, noch heb ik het ergens geimpliceerd.quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:56 schreef Ang3l het volgende:
Al vind ik pronken te koop lopen met je uiterlijk en ijdel heel erg obsessief bezig zijn met je EIGEN uiterlijk.
Danny was afgelopen jaar de jongste deelnemer op ons kamp. Hij was toen nog 13. Ik vind het een leuk initiatief.quote:Op woensdag 31 januari 2007 13:37 schreef NanKing het volgende:
Ja, ik had net in dat topic op 't forum gereageerd hier erover. Een jonge homo op een boot
aaahhhh wat ontzettend gemeen! ik ben aan het lijnen.....quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:34 schreef Nonneke het volgende:
[afbeelding]
Wil er iemand wat lekkers ?
quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:15 schreef Nirak het volgende:
[..]
aaahhhh wat ontzettend gemeen! ik ben aan het lijnen.....
dat je eigenwijs was, wisten we al...quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is pronken, zoals de copy/paste uit het woordenboek al zegtMaar blijkbaar is pronkziek synoniem weer aan ijdel. Dus ergens ligt weer wel een link.
Al vind ik pronken te koop lopen met je uiterlijk en ijdel heel erg obsessief bezig zijn met je EIGEN uiterlijk.
quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:20 schreef Nirak het volgende:
[..]
grom... ik geloof niet dat ik jou lief ga vinden..![]()
Als er veel vet en eiwit inzit, kom je daar nog enorm van aanquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:22 schreef Nonneke het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
Een taartje zonder suiker dan ?![]()
zonder vet en eiwit ook natuurlijk, eigenlijk is het gewoon een hap lucht met een mooie naamquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als er veel vet en eiwit inzit, kom je daar nog enorm van aan
Maar ik vind je wel lief hoor!
Doet me denken aan Good Omens ...quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:29 schreef Nonneke het volgende:
[..]
zonder vet en eiwit ook natuurlijk, eigenlijk is het gewoon een hap lucht met een mooie naam![]()
Jawel hoorquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:07 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Poeh, nou ik weet niet of ik het zo lang zou kunnen uithouden....
En die indruk heb jij ook nooit gewekt in je posts hierquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:13 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Jah, maar ik heb nergens geschreven da'k er obsessief mee bezig ben, noch heb ik het ergens geimpliceerd.
soms is het de ene dag wat ronder dan de anderequote:Op woensdag 31 januari 2007 22:28 schreef wonderer het volgende:
Is dat buikje niet altijd rond?
en dan opknippen en er 2 van maken ?quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:31 schreef wonderer het volgende:
Ik denk trouwens dat ik van mijn 3-verhalen-plan afstap en dit verhaal opsplits, het wordt een beetje lang.
Yep. Er zit nu een terugblik in van drie of vier pagina's, die kan ik wel uitbreiden en een standalone van maken, en dan de rest als gewoon verhaal.quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en dan opknippen en er 2 van maken ?
doe maar niet te veel vertellen hoorquote:Op woensdag 31 januari 2007 22:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yep. Er zit nu een terugblik in van drie of vier pagina's, die kan ik wel uitbreiden en een standalone van maken, en dan de rest als gewoon verhaal.
en ja morgen mag ik ter compensatie alleen maar yoghurtquote:Op woensdag 31 januari 2007 22:28 schreef wonderer het volgende:
Is dat buikje niet altijd rond?
Oh, dus dat ie niet alleen onder de douche staat, mag ik niet vertellen?quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
doe maar niet te veel vertellen hoor
want dan begin ik weer te popelen en mijn geduld op de proef te stellen en zo![]()
toch niet weer dat verhaal over een zeepje dat gevallen is en van de grond moet worden opgeraapt ?quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, dus dat ie niet alleen onder de douche staat, mag ik niet vertellen?
Ik zeg niksquote:Op woensdag 31 januari 2007 22:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
toch niet weer dat verhaal over een zeepje dat gevallen is en van de grond moet worden opgeraapt ?
Yeah. Er komt niks zinnigs uit die potten hier.quote:
Ja zelfs hier zijjn dan weer nichtjes nodig om de boel wat op te leukenquote:Op woensdag 31 januari 2007 23:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah. Er komt niks zinnigs uit die potten hier.
Tja... dat valt alleen maar te bewijzen door met z'n allen een paar topics lang weg te blijven, kijken wat er gebeurtquote:Op woensdag 31 januari 2007 23:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja zelfs hier zijjn dan weer nichtjes nodig om de boel wat op te leuken![]()
Dat kan ik jullie toch echt niet aan doenquote:Op woensdag 31 januari 2007 23:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Tja... dat valt alleen maar te bewijzen door met z'n allen een paar topics lang weg te blijven, kijken wat er gebeurt
Jullie? Ik had het ook over mezelf hoorquote:Op woensdag 31 januari 2007 23:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dat kan ik jullie toch echt niet aan doen
Bovendien zou ik jullie veel te snel gaan missen![]()
![]()
Maar de komende paar uur blijf ik wel weg uit dit topicquote:Op woensdag 31 januari 2007 23:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jullie? Ik had het ook over mezelf hoor
Wowquote:Op donderdag 1 februari 2007 06:07 schreef DR34M3R het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |