En daar zit je dan bijna 11 maanden later.
Niet kunnen stoppen met huilen want je kleine meiske heeft zo;n verdriet.
Arwen was al wat weerbarstigger als normaal, iets wat ik niet gewend ben van haar.
Om vervolgens zomaar uit het niets het bord weg te gooien, inclusief vork en mes. haar stoel op te liften en die neer te gooien.
En als ik haar bij me wil nemen gillend hysterisch naar boven, ik wil niet eten ik wil niet slapen ik wil dood net als papa..
En dan voel je dat schot in je hart, je allerdiepste binnenste, je kind heeft verdriet en je stond erbij en je keer er naar.
45 minuten kang gillen en smijten met alles slaan op de deuren /muren/bed. en maar proberen haar te kalmeren, totdat ze breekt en huilt heel veel en nog veel meer.. en dan vraag je wat is er toch meisje.. ze hard snikkend zegt ik mis mijn papa, ik wil mijn papa terug..
Nog even rustig beneden wat drinken gegeven en een thomasfilmpje in de hoop dat ze toch met een wat fijnere gedachte gaat slapen.
En slapen doet ze, al snikkend..
En nu zit je hier, geraakt tot in het diepste, en nog nooit zo machteloos gevoeld mijn kind heeft haar grootste verdriet, en ik weet niet wat ik kan doen

Ik kan haar niet geven wat ze oprechtwil voor het eerst.. en dat doet pijn..