Oude 360 spellen die je niet meer speelt verkopen en of ruilenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:59 schreef Ceased2Be het volgende:
Zag Crackdown eigenlijk helemaal niet zitten, maar na de demo ben ik verkocht. Geweldig spel! Jammer alleen dat ie timed is en ik de komende maand geen spel kan veroorloven
Mwah heb alles wel verkocht/geruild wat ik niet interessant meer vond eigenlijk. Ik wacht wel een maandje op m'n winstuitkeringquote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:12 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Oude 360 spellen die je niet meer speelt verkopen en of ruilen![]()
VGA schijnt toch net iets scherper te zijn en component net iets meer kleur?
En best nog wel groot, zit nog maar op de 2e berg.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:06 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Die heb ik vandaag nog gespeeld. De grappigste game ooit, absoluut. Nog nooit zoiets absurds gespeeld.
Heb geen idee, heb nog nooit de andere kabel gebruikt.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:12 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Oude 360 spellen die je niet meer speelt verkopen en of ruilen![]()
VGA schijnt toch net iets scherper te zijn en component net iets meer kleur?
Je hebt een jaar garantie, anders regel je het via MS die ruilen em sowieso om voor jequote:Op zaterdag 3 februari 2007 01:39 schreef jmac het volgende:
Allright, heeft iemand dit ooit wel eens gehad: Ik heb deze oplader (http://assets.xbox.com/ja-jp/press/data/sozai/xbox360/accessory/Quick-Charge-1.jpg ) . Nu wou ik hem deze week voor 't eerst gebruiken. Ik haal die batterij dus uit mn controller, stop 'm in dat apparaat. Ene kant van de draad in t stopcontact, andere kant in de oplader. Lampjes gaan 1 seconde branden, en dan uit... En natuurlijk laad ie niets op...
99,9% kans dus dat ie kapot was toen ik 'm al kochtMaar ik heb 'm al een maand (in zo'n pakket met wireless controller +afstandsbediening) geleden gekocht @mediamarkt. Weet iemand of ik zoiets dan kan terugbrengen naar hen of moet ik Microsoft contacteren?
![]()
Jawel, want ze worden gekoppeld aan je gamertag/profiel. Zodra je dan weer op live gaat wordt dat bijgewerkt.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:14 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Als je een achievement haalt en je was op dat moment niet op live, wordt hij dan niet meegeteld?
Das raar, want toen ik in het begin met mijn 360 niet op Live zat en later wel kon ik helemaal opnieuw beginnen met CoD2.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Jawel, want ze worden gekoppeld aan je gamertag/profiel. Zodra je dan weer op live gaat wordt dat bijgewerkt.
Met een ander account? Je had eerst een offline account en daarna een Xbox live (silver) account?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:24 schreef Morthill het volgende:
[..]
Das raar, want toen ik in het begin met mijn 360 niet op Live zat en later wel kon ik helemaal opnieuw beginnen met CoD2.
Maar de account was in principe hetzelfde, het enige was dat ik in het begin nog geen toegang had tot Live, omdat ik geen internet verbinding had. Tis toch van de zotte dat ik daarom mijn savegames kwijt raak.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:32 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Met een ander account? Je had eerst een offline account en daarna een Xbox live (silver) account?
Zoja, dan klopt dat.
Dan zou je in de full versie de melding "Achievement Unlocked" gehad.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:42 schreef -Dries- het volgende:
Ik zit... NU op de top van de agency toren
Ah vet, maar voor de laatste hidden orb moet je perse 4 sterren agility hebben, anders kun je er gewoon echt niet bijquote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:50 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dan zou je in de full versie de melding "Achievement Unlocked" gehad.
Zei ik 2 maanden geleden ook, geloofde je nietquote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:37 schreef MMaRsu het volgende:
Viva pinata filled with fun, filled with fun!
Dat 2e.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:41 schreef TwyLight het volgende:
Er zijn iets van 800 van die orbs voor running speed en jumping maar als je er 100 ofzo hebt heb je al 4 sterren. waar zijn die andere dan voor?
Of komt dat gewoon door de demo omdat het hier versneld is en in de demo je pas 4 sterren hebt bij 500(!) dingen?
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:43 schreef TwyLight het volgende:
* TwyLight moet moet niet 100.000 keer in 1 topic posten, maar de edit functie leren gebruiken![]()
Mediamarkt doet helemaal niet moeilijk met omruilen.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 14:47 schreef LocoRoco het volgende:
Ja ik heb alle kabels gewoon goed aangesloten, had hem eerst op mijn tv via scart aangesloten en daar kreeg ik dus geen beeld
Vervolgens op mijn monitor via de vga kabel aangesloten en weer eerst geen beeld.
Omruilen gaat moeilijk denk ik, heb hem bij mediamarkt gekocht en er stond dat omruilen niet mogelijk is
Als ik trouwens de xbox via de controller aan wil doen hoef ik toch alleen maar die xbox knop ongeveer 5 seconden in te drukken toch?
En als ik de xbox uitdoet druk ik eerst 3 seconden de xbox knop en schakel zo uit, of moet ik eerst terug naar dashboard en dan uit doen?
Ik heb dat bordje ook ziens taan van de week en trok daar mijn wenkbrauwen bij op en je zegt dat je een spel wilt kopen. kijk eerst even goed naar verschillende exemplaren. Ze zijn daar nog wel eens gemakkelijk met het prijzen van spellen. Ik had Condemned er van de week voor maar 20 euries inplaats van 30 en met ultimate spiderman stonden er toen ook twee exemplaren daar eentje voor 28,99 en de andere was 54,99.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:02 schreef LocoRoco het volgende:
Ow heb hem namelijk bij mediamarkt Rotterdam gekocht en er stond zo'n bordje bij met omruilen niet mogelijk, maar nu weet ik niet zeker of het nou voor geld of voor een nieuwe xbox was.
Maargoed ik ga er morgen maar eens heen, wil toch nog een spelletje kopen, zit nu een beetje gierig alleen maar demo's aan het testen
Zie zijn sig, alleen dan ipv dag moet je uur lezen.quote:
Doe hetzelfde om het te pestenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:24 schreef Heintje het volgende:
[..]
Zie zijn sig, alleen dan ipv dag moet je uur lezen.
En natuurlijk om iedereen te irriteren, en om dit topic vol te krijgen zodat hij deel 200 aan kan maken.
Ik denk zelfs dat hij die al klaar heeft staan in een appart venster... En natuurlijk met een slechte tt. En de complete OP zonder het stukje vorige delen bij te werken.
Ja johquote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:24 schreef Heintje het volgende:
[..]
Zie zijn sig, alleen dan ipv dag moet je uur lezen.
En natuurlijk om iedereen te irriteren, en om dit topic vol te krijgen zodat hij deel 200 aan kan maken.
Ik denk zelfs dat hij die al klaar heeft staan in een appart venster... En natuurlijk met een slechte tt. En de complete OP zonder het stukje vorige delen bij te werken.
Dat doet elke 360quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:13 schreef Deviant1nl het volgende:
Hier komt hij zo af en toe met de melding ''unreadable disc'' Best vervelend
Verder ben ik er nog wel blij mee hoor
De eerste generatie ps2's (vooral de DVDdrive) en xbox's (vooral de HDD) vielen ook uit elkaar na een jaartje, enigste waar ik weinig slechte verhalen over gehoord heb is de gamecube..quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:34 schreef AQuila360 het volgende:
Ik vind de 360 over het algemeen slecht in elkaar gezet heb er echt meer problemen mee dan met de
ps2 en de xbox en de gamecube
haha iddquote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:52 schreef Ereinion het volgende:
Ik ben bang dat mijn 360 het aan het begeven isAlle spellen lopen nu na een paar seconden vast. Nou ja, hij is ook van 5 oktober 2005, ik denk dat ik van geluk mag spreken dat hij het nog zolang heeft volgehouden
![]()
Dat zou betekenen dat die van mij over 3 maanden de geest gaat geven, ik hoop van niet.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:52 schreef Ereinion het volgende:
Ik ben bang dat mijn 360 het aan het begeven isAlle spellen lopen nu na een paar seconden vast. Nou ja, hij is ook van 5 oktober 2005, ik denk dat ik van geluk mag spreken dat hij het nog zolang heeft volgehouden
![]()
Nee maar dat houden ze geheim he omdat die 16 uur per dag werken onder erbarmelijke omstandigheden! en ze worden uitgebuit dus dat blijft uit het nieuws jaquote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:00 schreef TwyLight het volgende:
Maar ik heb een keer een filmpje gezien van de xbox fabriek hoe ze aan de lopende band in elkaar werden gezet.
Geen straatkinderen uit china waren het.
yup, dus dat wordt vrienden zoekenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:30 schreef AQuila360 het volgende:
Ik kijk er ook naar uit het is toch echt op co-op gericht?
Ja, en dat is echt zo vetquote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:30 schreef AQuila360 het volgende:
Ik kijk er ook naar uit het is toch echt op co-op gericht?
Mee eens, maar dan wel via live, dat je allebij het hele scherm krijgt en niet afhankelijk van elkaar bent. Net ff Lego star wars met mijn vriendin gedaan maar alleen is dat een stuk makkelijker. Nou kun je vaak niet ergens naartoe omdat je dan te ver van de andere verwijderd bent.quote:Op zondag 4 februari 2007 00:23 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ja, en dat is echt zo vetZonder co-op had ik GoW ook 100 keer minder leuk gevonden.
Co-op is echt iets wat meer games moeten gaan krijgen vind ik.
Het enige wat niet helemaal goed was aan de co-op van Gears of War was dat als iemand je een invite stuurt dat je niet kan zien of je geinvite wordt voor een versus of een co-op spel.quote:Op zondag 4 februari 2007 00:35 schreef TwyLight het volgende:
Op live ja, en zoals GoW het had vond ik super fijn werken.
Niet alles wat uit Azië komt is door straatkinderen tegen hongerloontjes in elkaar gezet.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:04 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nee maar dat houden ze geheim he omdat die 16 uur per dag werken onder erbarmelijke omstandigheden! en ze worden uitgebuit dus dat blijft uit het nieuws ja![]()
Nee hoor, nog nooit gehad (December 2005)quote:
Lijkt me nogal sterk..quote:Op zaterdag 3 februari 2007 21:52 schreef Ereinion het volgende:
![]()
Ik heb gow eerst alleen gespeeld en dat was wel aardig. Maar co-op is echt veel toffer ja.quote:Op zondag 4 februari 2007 00:23 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ja, en dat is echt zo vetZonder co-op had ik GoW ook 100 keer minder leuk gevonden.
Co-op is echt iets wat meer games moeten gaan krijgen vind ik.
dat kan prima, het is niet dat MS 2 dagen vantevoren begonnen is met het produceren van de consolesquote:Op zondag 4 februari 2007 09:07 schreef devv05 het volgende:
[..]
Nee hoor, nog nooit gehad (December 2005)
[..]
Lijkt me nogal sterk..
Dat heb ik dus steeds met ieder spel.quote:Op zondag 4 februari 2007 15:22 schreef TwyLight het volgende:
Ik heb bijna alleen vastlopers bij Saints Row, en heel af en toe een Unreadable Disc (3 of 4x gehad)
Dat unreadable disc is wel dom trouwens, want dan haal ik hem er uit en is die gewoon helemaal mooi schoon.
geen tijdquote:Op zondag 4 februari 2007 16:05 schreef MMaRsu het volgende:
Waarom spelen niet meer mensen Viva Pinata? Fucking geweldig uitgewerkte game
O zeker een leuk spel en wil hem ook nog weer eens fatsoenlijk oppakken, vind alleen de beperking van de tuin jammer... liefste wil ik gewoon een park van x km2 maken maar dat gaat dan weer niet.quote:Op zondag 4 februari 2007 16:41 schreef MMaRsu het volgende:
imo Viva Pinata > Oblivion..
Maar ik hou dan ook erg van dit soort games ala simcity, beetje micromanagen en shit
Oh en de game is diepppppppppppppppppppppppppp echt ongelofelijk veel mogelijkheden in dit spel...
World of Warcraftquote:Op zondag 4 februari 2007 16:05 schreef MMaRsu het volgende:
Waarom spelen niet meer mensen Viva Pinata? Fucking geweldig uitgewerkte game
Idd niet leuk neequote:Op zondag 4 februari 2007 18:40 schreef BMH het volgende:
Reboot.. en het is weer goed... Dit is niet leuk
zsm Microsoft bellen dan... dit is je eerste toch?quote:Op zondag 4 februari 2007 18:40 schreef BMH het volgende:
Reboot.. en het is weer goed... Dit is niet leuk
Another one bites the dustquote:Op zondag 4 februari 2007 18:04 schreef BMH het volgende:
ME 360 neeee... Beeld valt steeds weg.. artifacts in beeld.. strepen.. arrrrggg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |