Leuke avatar.quote:Op woensdag 31 januari 2007 09:41 schreef tlepel het volgende:
ik ben geen verpleegster maar ik weet wel dat jullie je leuter interresanter vinden dan wie dan ook.
Het idee dat verrpleegsters daar na kijken is jullie droomwereld
de reactie onder je vat het wel samen.quote:Op woensdag 31 januari 2007 09:29 schreef gebruikersnaam het volgende:
Als jullie een 'leuke' patient moeten wassen,
Bestenden jullie dan express extra lang aandacht aan de erogene zone's om zijn reaktie af te wachten.
Of speelt dat helemaal niet mee?
er zijn nog steeds mannen die denken (hopen?) dat dat gedaan wordt.quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:09 schreef MacNificent het volgende:
Denk je nou echt dat professionaliteit niet voor gaat?
quote:Op woensdag 31 januari 2007 09:41 schreef tlepel het volgende:
ik ben geen verpleegster maar ik weet wel dat jullie je leuter interresanter vinden dan wie dan ook.
Het idee dat verrpleegsters daar na kijken is jullie droomwereld
quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:08 schreef Blapiet het volgende:
Mijn vrouwtje is ook verpleegster "sort off". Persoonlijk vind ik niet dat ze genoeg aandacht besteed aan mijn erogene zones nee. Maar goed, dat is dan ook een utopie.
Ik weet het,... die is niet te stoppenquote:Op woensdag 31 januari 2007 22:12 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
mijn vriendin wil niet anders...![]()
![]()
lolquote:Op woensdag 31 januari 2007 22:30 schreef Blapiet het volgende:
[..]
Ik weet het,... die is niet te stoppen![]()
jij bent 9?quote:Op donderdag 1 februari 2007 19:24 schreef Cahir het volgende:
Je zal maar een pedofiele verpleger hebben :/
quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:24 schreef Cahir het volgende:
[..]
Neuh, 15... maar dat maakt het niet minder erg hoor..
Pff, lekker interessant. Zeker als je vijftien bent, zou ik me eerder druk maken wanneer er een vrouw aan je lul zit en hij reageert niet.quote:Op zondag 4 februari 2007 18:45 schreef Cahir het volgende:
Je zal maar een stijve krijgen wanneer je word gewassen door een verpleegster, ik zou me dan echt dood schamen
uhm.. neequote:Op zondag 4 februari 2007 18:54 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Pff, lekker interessant. Zeker als je vijftien bent, zou ik me eerder druk maken wanneer er een vrouw aan je lul zit en hij reageert niet.
een stijve is beter te wassen, is dus sneller klaar dus kan hij weer snel opgeborgen worden.quote:Op zondag 4 februari 2007 18:45 schreef Cahir het volgende:
Je zal maar een stijve krijgen wanneer je word gewassen door een verpleegster, ik zou me dan echt dood schamen
alsof ze dat nog nooit eerder gezien hebbenquote:Op zondag 4 februari 2007 18:45 schreef Cahir het volgende:
Met Jif ® en wat staalwol zekerquote:Op zondag 4 februari 2007 19:00 schreef scrub_nurse het volgende:
tuuurlijk!
Blergh, was hem dan maar ff goed als je toch bezig bent.quote:Op maandag 5 februari 2007 15:29 schreef vingerplantjuhh het volgende:
[..]
een stijve is beter te wassen, is dus sneller klaar dus kan hij weer snel opgeborgen worden.
maw...ik persoonlijk heb er geen moeite mee en zal er niet specifiek meer aandacht aan geven. als ik merk dat mannen het erg genant vinden en er zelf over beginnen zeg ik dat het gewoon een puur lichamelijk reflex is dat mij helpt om sneller en efficienter te wassen. als mannen het echt heeeeeeeeel erg genant vinden en zich doodschamen leg ik er een handoekje over en zeg dat ik even op zoek ga naar een schoon washandje (dat die er al ligt maakt mij niet uit) en handoekje. 9 van de 10 mannen kunnen vaak zelf wel even wassen daar hoor...ik spoor dat iig wel aan als ik merk dat ze het best zelf kunnen. en het is al gezegd geloof ik...wassen in fases. eerst de bovenkant en dan aankleden en daarna de onderkant. zo zijn ze al gedeeltelijk klaar en is het al minder beladen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |