Een kip kakelt en zonder kop gaat het al helemaal niet, maar goed wist jij al hé.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:15 schreef MrVVD het volgende:
[..]
laat ik dan maar zeggen dat jij lult als een kip zonder kop.
Ah, net maakte je een link met Sharia en nu zie je het wel als een cultureel verschijnsel?quote:het gaat in die contex om dat dit uit die culturen komt en welke grondslag het heeft dat maakt niet uit. je hoeft mij niet te vertellen dat uithuwelijken en eerwraak een cultureel verschijnsel is maar het komt wel uit die hoek. de hoek waar de islam zit.
speel je aub niet op de man.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:17 schreef Re het volgende:
ik denk dat ze bij de VVD erg blij zijn met kortzichtige mensen zoals MrVVD
:d, is al goed hoor, je mag blijkbaar alleen indirect iemand kortzichtig noemen?...quote:
Jij ook nietquote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:19 schreef MrVVD het volgende:
[..]
dommige in het eigen wereld teruggetrokken kiezer.
jij betrapt jezelf wel op intelligente bijdragen waarschijnlijk
Laten we discussie gewoon niet ontsporen door user gerelateerde postsquote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:25 schreef Re het volgende:
[..]
:d, is al goed hoor, je mag blijkbaar alleen indirect iemand kortzichtig noemen?...
Ach, kan me nog herinneren dat ik en nog een handjevol anderen 3 pagina's lang de vloer met je hebben aangeveegd in je coffeeshop-topic. Je verzoop in de feiten die we je voorschotelden, liet lange tijd niks horen en ging toen gewoon weer verder met je hoogdravende verhaal. En dat alles op een bedje van ongegronde aannames aan de hand van nimmer bewezen causale verbanden.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:19 schreef MrVVD het volgende:
[..]
dommige in het eigen wereld teruggetrokken kiezer.
jij betrapt jezelf wel op intelligente bijdragen waarschijnlijk
ik denk het wel. we hebben het hier natuurlijk alleen over 1 onderwerp van het geheel maar dat was je even vergeten.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:17 schreef Re het volgende:
ik denk dat ze bij de VVD erg blij zijn met kortzichtige mensen zoals MrVVD
En weer hetzelfde liedje.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:28 schreef MrVVD het volgende:
.
[..]
ik denk het wel. we hebben het hier natuurlijk alleen over 1 onderwerp van het geheel maar dat was je even vergeten.
heel veel mensen in Nederland vinden dat de islam niet mag groeien tot het zeggenschap gaat krijgen of op welke manier dan ook gaat domineren.
maar Nederland is blij met mensen als jou die hun eigen cultuur willen inwisselen voor een ander omdat dat zogenaamd sociaal progressief zou heten. Een cultuur dat heel erg terug in de tijd gaat. Daar is Nederland blij mee.
lijkt me evident dat dat in dit soort nonsense discussies niet uit de weg is te gaanquote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Laten we discussie gewoon niet ontsporen door user gerelateerde posts
Als pipo de clown met z'n alcoholistische harses een heel betoog houdt voor de tweede kamer, dan mag je best even zeggen dat het wél pipo de clown is die het zegt.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Laten we discussie gewoon niet ontsporen door user gerelateerde posts
ik ben niet te beroerd om je gelijk te geven, alleen wel jammer dat dat negeren wel heel erg kwetsbaar ligt aldaar.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:20 schreef Triggershot het volgende:
Al zijn er moslims die zijn verbod negeren.![]()
Ten eerste toon mij eens bronnen dat die moslims zich massaal groeperen tot een eenduidige politieke macht en ten tweede toon mij eens wat nederlands cultuur erfgoed wat zo'n gevaar loopt. Ten derde waarom concludeer je dat ik mijn eigen identiteit zou moeten opgeven voor die van iemand anders. En ten vierde hoe kun je concluderen dat heel veel mensen in Nederland vinden dat de Islam niet mag groeien of danwel dominerenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:28 schreef MrVVD het volgende:
.
[..]
ik denk het wel. we hebben het hier natuurlijk alleen over 1 onderwerp van het geheel maar dat was je even vergeten.
heel veel mensen in Nederland vinden dat de islam niet mag groeien tot het zeggenschap gaat krijgen of op welke manier dan ook gaat domineren.
maar Nederland is blij met mensen als jou die hun eigen cultuur willen inwisselen voor een ander omdat dat zogenaamd sociaal progressief zou heten. Een cultuur dat heel erg terug in de tijd gaat. Daar is Nederland blij mee.
ik kan me voorstellen dat je dagen lang achter je pc zit te wachten op reacties maar ik ben er wel eens een weekje niet als je het niet erg vind.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:28 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Ach, kan me nog herinneren dat ik en nog een handjevol anderen 3 pagina's lang de vloer met je hebben aangeveegd in je coffeeshop-topic. Je verzoop in de feiten die we je voorschotelden, liet lange tijd niks horen en ging toen gewoon weer verder met je hoogdravende verhaal. En dat alles op een bedje van ongegronde aannames aan de hand van nimmer bewezen causale verbanden.
Denk niet dat jij degene bent om te praten over mijn intelligentie, danwel een gebrek daaraan.
Nee, je bent dom omdat je allerlei zaken als feit veronderstelt en op basis daarvan een heel hoogdravend anti-coffeeshop verhaal houdt. Vervolgens ga je niet in op de feiten waar anderen dan mee aan komen zetten, met bron en al.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:38 schreef MrVVD het volgende:
[..]
ik kan me voorstellen dat je dagen lang achter je pc zit te wachten op reacties maar ik ben er wel eens een weekje niet als je het niet erg vind.
er zijn er hier een paar die een anders denkenden dan zichzelf afwimpelen met dom. dat zegt dan intelligent over zichzelf.
p.s. ik vind blowen en coffeeshops slecht jij niet. daarom ben ik dus dom.
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:31 schreef Re het volgende:
[..]
lijkt me evident dat dat in dit soort nonsense discussies niet uit de weg is te gaan
maar goed, ik ben waarschijnlijk banger voor de verwildersing van de maatschappij door populistische darmbewegingen dan voor het grote gevaar uit het oosten
Klachten over moderatie, over users en loop van dit topic kan in NWS-FB, als iemand het topic wil laten ontsporen al dan wel niet intentioneel betekent niet dat anderen mee mogen doen.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:32 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Als pipo de clown met z'n alcoholistische harses een heel betoog houdt voor de tweede kamer, dan mag je best even zeggen dat het wél pipo de clown is die het zegt.
Is wel zo relevant.
Mja, op dat gebied domineert wel meer cultuur dan Islam helaas.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:32 schreef MrVVD het volgende:
[..]
ik ben niet te beroerd om je gelijk te geven, alleen wel jammer dat dat negeren wel heel erg kwetsbaar ligt aldaar.
1) een poging van de AEL die vooralsnog mislukt is doordat de leiders zich als toni montana gedroegen. bewijs dat bleek dat meer dan de helft van de turken hen steunden. groeien van islamitische organisaties en moskeeen gefinancieerd uit het buitenland.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:36 schreef Re het volgende:
Ten eerste toon mij eens bronnen dat die moslims zich massaal groeperen tot een eenduidige politieke macht en
ten tweede toon mij eens wat nederlands cultuur erfgoed wat zo'n gevaar loopt. Ten derde waarom concludeer je dat ik mijn eigen identiteit zou moeten opgeven voor die van iemand anders. En ten vierde hoe kun je concluderen dat heel veel mensen in Nederland vinden dat de Islam niet mag groeien of danwel domineren
Wat ik niet begrijp is hoe een Turk ( of het is natuurlijk bullshit?) zo kan generaliseren over zijn eigen volk, dan wel de cultuur waarmee Turken door het leven gaan, hoezo moet jij als Turk voorzichtig zijn als je met Turken over bepaalde onderwerpen spreekt, hoef ik namelijk nooit te zijn.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:07 schreef MrVVD het volgende:
Knip
ja maar een cultuur of godsdienst eren omdat het 500 jaar geleden wat "leuks" heeft gedaan is toch ook zoiets.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:07 schreef Megumi het volgende:
Wat ik eigenlijk heel triest vind maar dat is mijn mening. De moslim cultuur heeft veel bijgedragen aan kunst en wetenschap. Ik denk dan bijvoorbeeld gek genoeg aan de Nederlandse kunstenaar Maurits Cornelis Escher. Die kon de kunst van het samen voegen van wiskundige en geometrische figuren zeer zeker waarderen. Want dat is een kunst vorm die we in vrijwel alle moslim gebedshuizen terug vinden. Ik geef er maar een voorbeeld van. Een cultuur of volk afrekenen op de laatste 150 jaar is naar mijn menig wat beperkt. Net als mijn voorbeeld.
[afbeelding]
Sorry hoor, maar het gaat me wel wat ver.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:07 schreef Megumi het volgende:
Wat ik eigenlijk heel triest vind maar dat is mijn mening. De moslim cultuur heeft veel bijgedragen aan kunst en wetenschap. Ik denk dan bijvoorbeeld gek genoeg aan de Nederlandse kunstenaar Maurits Cornelis Escher. Die kon de kunst van het samen voegen van wiskundige en geometrische figuren zeer zeker waarderen. Want dat is een kunst vorm die we in vrijwel alle moslim gebedshuizen terug vinden. Ik geef er maar een voorbeeld van. Een cultuur of volk afrekenen op de laatste 150 jaar is naar mijn menig wat beperkt. Net als mijn voorbeeld.
[afbeelding]
Als je het over de 'islam eigenlijk' hebt dan heb je het niet over de Islam nu, integendeel dan heb je het over de periode dat er Islamitische rijken waren die volgens de Islam leefden en handelden, zoals Kalifaat van Cordoba, niet door een paar Imperialistisch door het Westen geïnstalleerde staten on onderdrukkende aandacht/machtsgeile idioten.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:18 schreef MrVVD het volgende:
[..]
ja maar een cultuur of godsdienst eren omdat het 500 jaar geleden wat "leuks" heeft gedaan is toch ook zoiets.
het is ook zinloos om te stellen dat de islam eigenlijk een hele fijne godsdienst is maar dat het verkeerd word geinterpreteerd. kijk het middenoosten en noord Afrika. Islam van nu. ik zou de eerste zijn die de goede dingen zou toegeven maar ik zie het helaas niet. Ik zou het dolgraag willen zien. Wie wil ze opnoemen?
Hangt er vanaf is het beeld/beleid van het Romeinse rijk/VOC een inspiratie geweest voor ze, dan namelijk wel.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:19 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar het gaat me wel wat ver.
Je kunt een Italiaan toch ook niet beoordelen op grond van de prestaties van het Romeinse rijk.
Of een Nederlander op grond van de prestaties in de Gouden Eeuw, zeg maar de VOC mentaliteit, nee toch?
M.C. Escher is idd OK![]()
Dan praat je over een paar honderd jaar. In mijn manier van denken is 150 jaar relatief kort.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:19 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar het gaat me wel wat ver.
Je kunt een Italiaan toch ook niet beoordelen op grond van de prestaties van het Romeinse rijk.
Of een Nederlander op grond van de prestaties in de Gouden Eeuw, zeg maar de VOC mentaliteit, nee toch?
M.C. Escher is idd OK![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |