ik ga gelijk kijkenquote:
Die kerel met de bandana en roze blouse is ook al zo'n toppertje.quote:
trl 5 doet het hier nietquote:
Die is wel tofquote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:08 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Die kerel met de bandana en roze blouse is ook al zo'n toppertje.
Dude, RTL 5 is de zender die ik het meesst bekijkquote:
Daar blijf ik dolgraag voor op.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:05 schreef Tyler..Durden het volgende:
De twaalfjarige Britse Christian Cunniffe heeft tijdens oncontroleerbare woede-uitbarstingen al zijn hele familie toegetakeld. Ten einde raad zoekt zijn moeder hulp bij een klinisch psycholoog in Boston.
alle zenders sijn hier helemaal door de war heenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:09 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Dude, RTL 5 is de zender die ik het meesst bekijk![]()
kut casemaquote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:12 schreef PeZu het volgende:
oohw
Zenders uit favorietenlijst Digitale Televisie 22-01-2007 | 11:05
Op 24 en 29 januari a.s. worden alle zenders verplaatst in het netwerk in verband met een technische wijziging.
Met deze wijziging zorgt Casema voor:
* Efficiëntere indeling van het netwerk voor Digitale Televisie
* Meer ruimte voor de best bekeken zenders
* Verdere toename in de stabiliteit van het netwerk voor Digitale Televisie
Heeft dit gevolgen voor mij?
Wanneer u gebruikmaakt van de favorietenlijst, dan mist u de omgezette zenders in die lijst. U dient deze terug te plaatsen. Dit is een kleine ingreep die wordt uitgelegd op onze Kennisbank. Kijk onder Casema (Digitale) Radio en Televisie > Instellingen en Technische ondersteuning > Zenders uit favorietenlijst.
Wat gebeurt er wanneer ik tijdens de omschakeling naar de TV kijk?
U ziet dan enkele seconden een zwart beeld waarna de box vanzelf weer de draad oppakt.
Na de update zijn de zendernamen mogelijk niet direct bijgewerkt. In de kanalenlijst verschijnt dan “NOT COMPLETED” of een verkeerde zendernaam. De zenders worden automatisch bijgewerkt als u langs het betreffende kanaal bent gezapt. De zenderlijst is dus niet veranderd.
Ja, ik schakelde net over, dit leek me toch iets andersquote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:12 schreef Tyler..Durden het volgende:
Wtf? Waarom doet de gids liegen, het is al lang 23:05.
k ga da echt niet lezen ofzoquote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
kut casema
stuur dan ff eenbrief ofzo@!!!!
ja ze hebben alle zenders verplaatst zonder te waarschuwen!!quote:
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:15 schreef Tyler..Durden het volgende:
Even een sigaretje opsteken.
Leuke jongen, lijkt me wel.
goed plan!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:20 schreef Tyler..Durden het volgende:
Haha, je moeder met een plank slaan omdat je niet op de playstation mag.
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:20 schreef Tyler..Durden het volgende:
Haha, je moeder met een plank slaan omdat je niet op de playstation mag.
en er is nog meer ookquote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:36 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Niet slecht voor een dinsdagavond.
huuh?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:37 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik ga maar even trainen
ooh jawel maar op dit tijdstipquote:
ik heb er altijd zin inquote:
je meost eens wetenquote:
ja leukquote:
jaquote:
Neuh ik heb het al live gezienquote:Op woensdag 31 januari 2007 00:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja
q_b en ik
wil je ook mee kijken?
![]()
http://video.google.nl/videoplay?docid=-1370135031054990053&q=theo+maassen
quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:39 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Neuh ik heb het al live gezien![]()
Maar waarom komt QuBiatch hier niet meer posten dan![]()
Ik moet morgen vroeg naar school en dan ga je met dat soort linkjes strooien.quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja
q_b en ik
wil je ook mee kijken?
![]()
http://video.google.nl/videoplay?docid=-1370135031054990053&q=theo+maassen
Ik hoed pas de trein te hebben van 5 uur ofzoquote:Op woensdag 31 januari 2007 00:41 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Ik moet morgen vroeg naar school en dan ga je met dat soort linkjes strooien.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
sorryquote:Op woensdag 31 januari 2007 00:41 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Ik moet morgen vroeg naar school en dan ga je met dat soort linkjes strooien.![]()
precies! hahaquote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:24 schreef Tezz het volgende:
[..]
Heej! Dat kan best wel eens interessant zijn!
quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:42 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik hoed pas de trein te hebben van 5 uur ofzoZo'n pleurishekel aan de trein. En toch zit ik er elke dag in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij haat iedereen de NS.
Altijd als je rondkijkt op Utrecht centraal dan is het net of je op een begrafenis bent.
Wel een begrafenis met kebabvretende negers en luidruchtige turken.
Maar toch.Wat loop je naar mijn sig te kijken!?
ooh ja props voor de Q-Bquote:
Goedzoquote:Op woensdag 31 januari 2007 00:48 schreef BeeDee het volgende:
3 delen verder....valt tegen...
blij dat ik ben wezen werken dan..
![]()
'K ga maar Theo Maassen kijken ofzow![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh ja props voor de Q-B
![]()
![]()
![]()
![]()
zij is de beste
![]()
Als het niet te druk is vind ik de trein wel chill. Muziekje op, krantje lezen, beetje naar buiten turen, oogvontact maken met meisjes van de journalistenfaculteit via de weerspiegeling van de ramenquote:Op woensdag 31 januari 2007 00:46 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Zo'n pleurishekel aan de trein. En toch zit ik er elke dag in.
Volgens mij haat iedereen de NS.
Altijd als je rondkijkt op Utrecht centraal dan is het net of je op een begrafenis bent.
Wel een begrafenis met kebabvretende negers en luidruchtige turken.
Maar toch.
sturmlauf!EINS@*#!!!WALAH!!!!!BIELAH!!!quote:
Herr obersturmarschführer!EINZ!!!11SIEG@#%?!!!!!EEEEIIIIIIIINNZZZZZZZZZZZZZ!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
sturmlauf!EINS@*#!!!WALAH!!!!!BIELAH!!!
jaquote:Op woensdag 31 januari 2007 00:56 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Herr obersturmarschführer!EINZ!!!11SIEG@#%?!!!!!EEEEIIIIIIIINNZZZZZZZZZZZZZ!!!!!!!!!!!
Niks voor mij hoor! dat taaltje...
![]()
Godvrrrr !quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja
ik kom er net achter dat mijn laatste biertje net geopend is
![]()
ik heb nu nog een halve amstelquote:Op woensdag 31 januari 2007 01:01 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Godvrrrr !Kut voor je...
Ik heb nog 2 blikje heineken
![]()
Want one ?![]()
mag ik ze aflikken?quote:Op woensdag 31 januari 2007 01:02 schreef Queen_Bee het volgende:
Omg, zon mooi stukje, de tranen lopen over mn wangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |