ik heb gekeken maarquote:
O?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:27 schreef -skippybal- het volgende:
ER zijn er meer schiijnt
nee hoor echt maar eentjequote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:27 schreef -skippybal- het volgende:
ER zijn er meer schiijnt
LIEGENAARquote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:27 schreef -skippybal- het volgende:
ER zijn er meer schiijnt
ik zag het jaquote:
de enige echte dan, that is.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:27 schreef -skippybal- het volgende:
ER zijn er meer schiijnt
ssstquote:
Met een d...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:29 schreef -skippybal- het volgende:
Klopt je hard trouwens al langzamer of sneller?
Doei!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:29 schreef Tezz het volgende:
kindje huilt, kindje is echt ziek.
Ga naar haar toe dus maar. Tot morgen rokertjes van me!
of harder!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:29 schreef -skippybal- het volgende:
Hoe hard?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:29 schreef -skippybal- het volgende:
Dat is iedereen die daat naar kijktquote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:30 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik kijk trouwens nu wel naar TalpaWat een mongool
Houdoequote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:29 schreef Tezz het volgende:
kindje huilt, kindje is echt ziek.
Ga naar haar toe dus maar. Tot morgen rokertjes van me!
Ik wist niet eens waar het zat dus. Het is Tyler zn schuldquote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:30 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dat is iedereen die daat naar kijkt![]()
wtf?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:31 schreef Broekpaling het volgende:
Mijn mama heeft kaartjes voor Klooien met dooien, mooi dat ik niet mee ga.![]()
wat zij zegt!quote:
En die weet wel waar het zit?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:31 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik wist niet eens waar het zat dus. Het is Tyler zn schuld
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:32 schreef Queen_Bee het volgende:
Weten jullie trouwens dat Twarres weer bij elkaar is?
Ik wil niet gelollerd zijnquote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:32 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
En die weet wel waar het zit?
Je bent gewoon gelollerd!
Dat ze dooie mensen open schnijden en dan mag jij de ingewanden bekijken van een afstand.quote:
koele sjit!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat ze dooie mensen open schnijden en dan mag jij de ingewanden bekijken van een afstand.![]()
Nou, doei mams! Veel plezier he!![]()
Weet je hoe intressant joh. Ik ga wel met je moeke mee!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat ze dooie mensen open schnijden en dan mag jij de ingewanden bekijken van een afstand.![]()
Dudequote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
bats!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:33 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Weet je hoe intressant joh. Ik ga wel met je moeke mee!
Ze zoekt nog wel iemand om dat andere kaartje aan te geven.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:33 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Weet je hoe intressant joh. Ik ga wel met je moeke mee!
31 is de grens voor mijquote:
Is zeker in die gare Randstad?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:34 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ze zoekt nog wel iemand om dat andere kaartje aan te geven.![]()
Dude doe normaalquote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:35 schreef PeZu het volgende:
Als zoentjes konden groeien als bloempjes in het gras dan wist ik zeker dat jouw smoeltje een volkstuintje was!
In Amsterdam.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:35 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Is zeker in die gare Randstad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |