Roosjequote:

Mutseflutsquote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:07 schreef MutZ het volgende:
[..]
RoosjeJe komt precies bij mijn request binnen

Deze van GD iddquote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:09 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Mutsefluts
Deze van Green Day, of heb ik 'm net gemist

Doe ik dagelijks al teveelquote:

Tis al de 2e keer binnen een week dat ze GD als request van mij draaienquote:

Dan doe je dat toch dagelijks iets minder en hier iets meerquote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:10 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Doe ik dagelijks al teveel
Nee, geen request gehad.quote:tijdje geleden dat je hier was niet? Topic ging lang niet zo snelal weer eens een request gehad?

Dat doen ze voor mij nou nooitquote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:11 schreef MutZ het volgende:
[..]
Tis al de 2e keer binnen een week dat ze GD als request van mij draaien

Tsja... Waar zou dat nou toch aan liggen?quote:

Ik denk omdat ik nooit GD aanvraagquote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:17 schreef MutZ het volgende:
[..]
Tsja... Waar zou dat nou toch aan liggen?

Tis me met Koop ook al geluktquote:

Mij is het ook nooit gelukt..ik denk dat ze me niet moeten ofzoquote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:17 schreef MutZ het volgende:
Tsja... Waar zou dat nou toch aan liggen?

Idd. Beetje jammer dat ze juist in zo'n request uurtje over het algemeen maar weer strak aan de 3FM-playlist vasthouden ...... *hinthint* Juist dit is een moment om wat leuke (relatief) oude klassiekers te draaienquote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:21 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Maar dat zijn nummers die 'in' zijn, de mooie oude nummers daar wordt altijd aan voorbijgegaan

Ik heb daar pas binnen ActionRadio een discussie over gehad... Was naar aanleiding van de album top 100 die ik op dat moment helemaal aan het uitwerken was... Je MOET het gewoon ook een beetje mainstream houden, omdat als mensen teveel onbekends horen, ze dan gaan zappen... Als mensen bekende nummers horen, dan blijven ze gewoon eerder hangen... Ook als groot radiostation moet je met dit gegeven gewoon rekening houden...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:21 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Maar dat zijn nummers die 'in' zijn, de mooie oude nummers daar wordt altijd aan voorbijgegaan

Precies, daarom vraag ik alleen maar oudere nummers aanquote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:21 schreef Areyoutalkingtome het volgende:

Charmequote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:22 schreef Glacier het volgende:
[..]
Mij is het ook nooit gelukt..ik denk dat ze me niet moeten ofzo
GD heb ik erg vaak aangevraagd, maar draaien ho maar

ook al?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:28 schreef Seraphina het volgende:
Deja-vu

Dan moet je dat juist niet stimuleren, maar juist oude platen aanvragenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:27 schreef MutZ het volgende:
Dus ze zullen in de praktijk daarom meer hedendaagse nummers draaien dan de wat oudere nummers...

quote:

Welterusten!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:32 schreef MutZ het volgende:
Tijd om vanuit m'n bed verder te gaan luisteren

welterusten alvastquote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:32 schreef MutZ het volgende:
Tijd om vanuit m'n bed verder te gaan luisteren

quote:

quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:38 schreef Seraphina het volgende:
[..]
![]()
Edit: Wat een onmeunige droogkloot aan de telefoon zeg!

Hij kon sowieso heel overtuigd het totaal foute antwoord geven zegquote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:41 schreef Impry het volgende:
Heel overtuigd: "Dat is Iggy Pop!"
*FOUT*![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |