Ja, Cucurrucucu Paloma - Caetano Veloso, prachtig nummer.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:30 schreef Falco het volgende:
Hable con ella
[afbeelding]
Intrigerende film over twee vrouwen die in coma liggen en twee mannen, die heel verschillend in het leven staan. Mooie cinematografie en muziek btw. Cijfer: 8,5
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
Coooool!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 23:32 schreef Ludger het volgende:
Ms. Potter
Van mij ook, daarom was ik ook zo verrast door Charlotte.quote:Op zondag 11 februari 2007 20:34 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja ok maar Gael is een favoriet van mij![]()
Oh...my...God...quote:Op zondag 11 februari 2007 17:25 schreef kinky_queen het volgende:
ASSAULT OF THE KILLER BIMBOS
Van de makers van SLAVE GIRLS FROM BEYOND INFINITY. Grappige roadmovie over een stel go-go dancers die onterecht beschuldigd worden van moord. Tijdens hun vlucht moeten ze de echte killer zien te vinden om zo hun onschuld te bewijzen
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:
Oh nee hoor. De grootste Begnini-haters zitten op Fok als ik me goed herinner.quote:Op zondag 11 februari 2007 22:03 schreef arneaux het volgende:
La Vita é bella.
Ik denk dat ik hier een behoorlijk heilig huis omver trap. Ik vond er namelijk niet zoveel aan en ben afgehaakt na een uur. [...]
Kan je vrienden worden met SoK.quote:Op zondag 11 februari 2007 22:03 schreef arneaux het volgende:
La Vita é bella.
Ik denk dat ik hier een behoorlijk heilig huis omver trap. Ik vond er namelijk niet zoveel aan en ben afgehaakt na een uur. Tuurlijk het verhaal zit goed in elkaar, en de muziek is mooi, maar de film greep me gewoon niet. Vooral het bijna irritante vrolijke doen van de hoofdpersoon ging me vervelen. En juist dat vrolijke, het mooie van het leven, zou de film 'zwaar' moeten maken. Maarja, dat had ik dus niet.
Ik heb hem deze week ook gezien, maar ik vond het wel een leuke film. Misschien aan het einde inderdaad een beetje over the top, maar ik kon er wel in mee gaan.quote:Op zondag 11 februari 2007 21:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
Så som i himmelen
Ik heb er nog wel andere gezien, maar dit is de enige waardoor ik me bijna beledigd voelde. Met het eerste uur is niet echt veel verkeerd, maar in het tweede deel word ik plots bestookt met een half dozijn theatrale statements, over-the-top sentimentaliteit en wordt het voorspelbare melodrama snoeihard in mijn gezicht geworpen
. Vooral die laatste scène, Jezus
.
Ik zag de film net voor het eerst. Ik ben niet afgehaakt, maar echt geniaal vond ik de film ook niet.quote:Op zondag 11 februari 2007 22:03 schreef arneaux het volgende:
La Vita é bella.
Ik denk dat ik hier een behoorlijk heilig huis omver trap. Ik vond er namelijk niet zoveel aan en ben afgehaakt na een uur. Tuurlijk het verhaal zit goed in elkaar, en de muziek is mooi, maar de film greep me gewoon niet. Vooral het bijna irritante vrolijke doen van de hoofdpersoon ging me vervelen. En juist dat vrolijke, het mooie van het leven, zou de film 'zwaar' moeten maken. Maarja, dat had ik dus niet.
Misschien omdat het echte kinderen waren zonder enige acteerervaring.quote:Op zondag 11 februari 2007 22:29 schreef spoor4 het volgende:
De enige keer dat ik me trouwens echt bedrogen voelde bij een film was toen ik Elephant gekeken had; een school vol met kinderen die niet kunnen acteren met vuurtdurend 'für elise' op de achtergrond. Meest pretentieuze film ooit.
Ja weet ik, maar dat maakt een film nog niet goed natuurlijk.quote:Op zondag 11 februari 2007 22:32 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Misschien omdat het echte kinderen waren zonder enige acteerervaring.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |