Heb er wel eentje op foon, maar ik weet weer niet hoe ik die dan weer op mijn pc krijg. Foon heeft wel bluetooth.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:47 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Je maakt er maar eenJe kunt nu ook al topics openen
![]()
zeurberus is op de gevoelige toer jongens..quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:48 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Snel, maar heftig.
behalve zeurbeurs, die wil het lang.
je pc wss nietquote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:49 schreef Tezz het volgende:
[..]
Heb er wel eentje op foon, maar ik weet weer niet hoe ik die dan weer op mijn pc krijg. Foon heeft wel bluetooth.
Ja, logisch..quote:
Ja, gevoelig.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:49 schreef Djarum het volgende:
[..]
zeurberus is op de gevoelige toer jongens..
laten we dat nou respecteren!![]()
Kijk, dat zijn nou wijze woordenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:49 schreef Djarum het volgende:
[..]
zeurberus is op de gevoelige toer jongens..
laten we dat nou respecteren!![]()
Stekker in de telefoon en de pcquote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:49 schreef Tezz het volgende:
[..]
Heb er wel eentje op foon, maar ik weet weer niet hoe ik die dan weer op mijn pc krijg. Foon heeft wel bluetooth.
nee, kweet al waar ze zijn.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:50 schreef Djarum het volgende:
[..]
Ja, logisch..
die dachten natuurlijk: DUURT LANG!!
Nou, wij gaan vast!!!
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:50 schreef Piovan het volgende:
Ik ga mezelf ook op die collage zetten
precies.......moet ik weer eerst via een andere foon en daar heb ik geen zin in. Ik zoek nog ff tussen de fotos hequote:
als je maar wel net zo mooi bant als je avatar!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:50 schreef Piovan het volgende:
Ik ga mezelf ook op die collage zetten
Wat?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:51 schreef Djarum het volgende:
[..]
als je maar wel net zo mooi bant als je avatar!
*ziet het voor zich!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:51 schreef Sebasser het volgende:
nu had ik een gemeen grapje voor piovan, om als hij zich op die collage heeft gezet, om dat een trein er overheen te plakken
Maar das gemeen, en ik ben lief.
net als piovan, dus dat mag niet.
bellen met je fotocameraquote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:52 schreef -skippybal- het volgende:
Fotos maken met je telefoon
ja gaat niet met mijn foon. Wel met husbands foon maar daar heb ik nu geen zin in. Als ik een keertje vrij ben mss. En anders moet mijn engeltje er maar in heur!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:51 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Zo krijg ik fotos van mn telefoon op de pc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |