Heb ook al een aantal topics doorgebladerd, maar niks kunnen vindenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:14 schreef SuperRogier het volgende:
Die foto komt me opzich vrij bekend voor. Gephotoshopped mjeh, opzich wel geinig gedaan..
Niveau van de onderschriften zal wel weer dalen![]()
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:14 schreef SuperRogier het volgende:
Die foto komt me opzich vrij bekend voor. Gephotoshopped mjeh, opzich wel geinig gedaan..
Niveau van de onderschriften zal wel weer dalen![]()
Dat klopt.quote:Op zondag 4 februari 2007 12:35 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik ken m niet, maar misschien is ie van voordat de echte stand werd bijgehouden enzo.
4-2quote:
quote:Beschouw
Rooney: "Holy fuck. Wat doet mijn privéfoto in Fok!-voetbalonderschriftcompetitie?
"
quote:Promovendus
Vodafone introduceert nieuwe manier handfree bellen: de praatpaal
quote:vrolijke-frits
Échte plaats Ronaldo in team Manchester nu duidelijk
-2ptquote:Zjakkie
Rooney geeft Ronaldo les in pijpen. "En dan doe je je mond zo..."
Je hart begaf ´t bijna?quote:Op zondag 4 februari 2007 20:40 schreef Beschouw het volgende:
En nou maar hopen dat de volgende foto minder schunnige gedachtengangen teweegbrengt
Ik kan wel wat hebben, maar gefotoshopte foto's hoeven voor mij eigenlijk niet zo nodig. Zeker niet zulke.quote:
Sorry Beschouw, ik kon het echt niet latenquote:Op zondag 4 februari 2007 20:50 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Ik kan wel wat hebben, maar gefotoshopte foto's hoeven voor mij eigenlijk niet zo nodig. Zeker niet zulke.
Maakt niet uit. Winnaar beslist welke foto er komt.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:51 schreef Maikalo het volgende:
[..]
Sorry Beschouw, ik kon het echt niet laten![]()
maak je niet druk; je bent ondertussen zo oud dat je t morgen waarschijnlijk al vergeten bentquote:Op zondag 4 februari 2007 20:40 schreef Beschouw het volgende:
En nou maar hopen dat de volgende foto minder schunnige gedachtengangen teweegbrengt
Waar heb jij het over?quote:Op zondag 4 februari 2007 21:07 schreef toma het volgende:
[..]
maak je niet druk; je bent ondertussen zo oud dat je t morgen waarschijnlijk al vergeten bent
Ik kom wel in aanmerking voor de meeste poedelprijzen van het jaar zoquote:En Zjakkie: Sorry, je was het minst origineel![]()
quote:Op maandag 5 februari 2007 08:52 schreef SocialDisorder het volgende:
[afbeelding]
Nu ook te koop met bijpassende luier "1000% anti Pisvee"
quote:Op maandag 5 februari 2007 02:46 schreef existenz het volgende:
[afbeelding]
Mwanatabu's kleine is al een echte voetbalkenner
quote:Op maandag 5 februari 2007 10:25 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]![]()
![]()
Een Ajacied in mijn huis...![]()
Het zou maar zo kunnen idd dat zij op lekkere kontjes valt ipv noeste arbeidsethiek. Anders heb je ook niets meer om ruzie over te maken in het weekend natuurlijk.
Mijn moeder zat op zondagavond niet eens meer beneden, dr zat er altijd wel eentje te janken. Mijn broertje en ik, kameraden, tegen mijn zusje, Marc Overmars-bakvis.
Editje: om alle twijfel weg te nemen een picca van nr. Duo:
[afbeelding]
Ajakkes!? Ik dacht het niet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |