Beetje jammer dat ik zelf geen inspiratie had en dus ben vergeten een onderschrift te postenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:49 schreef Beschouw het volgende:
@Existenz: bedankt voor foto plaatsen.![]()
Second!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:20 schreef existenz het volgende:
[..]
Beetje jammer dat ik zelf geen inspiratie had en dus ben vergeten een onderschrift te posten![]()
Ga op zoek!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:26 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
hup,in de benen vulture,we want picca
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:37 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[afbeelding]
Groningen-Heerenveen afgelast door voorspelde kikkerplaag
kom het niet laten
Je kunt geen foto's van imageshack plaatsenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:43 schreef TheVulture het volgende:
Ik snap er niks van.. gele kikkers?
ohquote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:46 schreef existenz het volgende:
[..]
Je kunt geen foto's van imageshack plaatsen
Altijd kansloos, na half negen is ie sowieso nooit meer online.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:07 schreef TheVulture het volgende:
Ik geef Methodmich tot 22.00 en anders post ik een pic... Methodmich mag sowieso de uitslag doen
Dan worden in Hendrik Ido Ambacht de gordijnen dichtgeschoven en het licht uitgedraaid. Donkerbruin vermoeden dat TheVulture uitslag moet doen.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Altijd kansloos, na half negen is ie sowieso nooit meer online.
Methodmich zal toch zeker wel om een uurtje of zes de tijd hebbenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:32 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Dan worden in Hendrik Ido Ambacht de gordijnen dichtgeschoven en het licht uitgedraaid. Donkerbruin vermoeden dat TheVulture uitslag moet doen.
Jurgen Rayman was trouwens niet veel aan
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 12:11 schreef methodmich het volgende:
Aardige foto. Vanavond maar eens kijken voor de uitslag, rond acht uur ofzo.
quote:Beschouw
Strike, naturellement
quote:TheVulture
Barthez: Mon dieu, dat Jeu de Boulen wordt ook steeds meer opgepimpt"
quote:Maikalo
Blaasballen legt Barthez geen wind-eieren
-2ptquote:vitessezuid113
Barthez heeft een nieuwe techniek gevonden voor een betere slingerworp ,waarmee hij Gomes kan verslaan.
het zat erin natuurlijk , ik kon ook niet meer met iets met bowlen aankomen , ik had weinig inspiratie dit keer , maar er waren erbij met nog minder , maar ja jij mocht de prijzen verdelen dit keerquote:Sorry vitessezuid113, maar hij is én heel lang én een beetje saai vond ik.
ach nouquote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:11 schreef Beschouw het volgende:
Terechte winnaar. Vond die van vrolijke-frits ook een podiumplaats waard.
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:02 schreef Maikalo het volgende:
[afbeelding]
Volgens mij hebben we deze echt nog niet gehad. Correct me if i´m wrong![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |