quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:43 schreef AirRaid het volgende:
[afbeelding]
van Gaal: "Zou Deoxyribonucleicm me zo herkennen?"
Gast! In 1995 won Ajax de Wereldbeker voor clubteams, en menig andere prijs! (mooie momenten kan ik me daar nog over herinneren als kind, maar dat een andere keer) Hij was de beste trainer van het beste team van de wereld!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:19 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik weet bij god niet hoe oud die foto is, maar ik ben van 1988, toen intereseerde voetbal me nog niet denk ik
gast ik ben ook van '88 maar iemand met ook maar een beetje liefde voor voetbal weet op z'n minst wel wie Louis van Gaal is. M'n moeder weet 't zelfsquote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:19 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik weet bij god niet hoe oud die foto is, maar ik ben van 1988, toen intereseerde voetbal me nog niet denk ik
mn pa is net een jaar jonger :‘)quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:47 schreef Beschouw het volgende:
Ik ben van 56 en al een beetje seniel aan het worden. Maar Van Gaal herken ik nog wel.
quote:Op woensdag 31 januari 2007 08:10 schreef Mwanatabu het volgende:
[afbeelding]
Wat klopt er niet aan deze foto?
A) Van Gaal lacht
B) Het blanke persoon heeft de bling-bling
C) Davids heeft geen bril op
Nah, ik slechts...12 jaarquote:Op woensdag 31 januari 2007 14:55 schreef EnGCatjuh het volgende:
Is iedereen hier ouder dan ik ofzo?
jij bent een broekiequote:Op woensdag 31 januari 2007 14:55 schreef EnGCatjuh het volgende:
2 jaarquote:Op woensdag 31 januari 2007 14:55 schreef EnGCatjuh het volgende:
ik ben maar 362 dagen ouderquote:Op woensdag 31 januari 2007 14:55 schreef EnGCatjuh het volgende:
quote:Op woensdag 31 januari 2007 18:44 schreef Maikalo het volgende:
Ik heb het al gezien, kom maar met die punten![]()
Opzich wel een beetje voor de hand liggend, maar belgenmoppen enzo doen het ook altijd goed dus wtf waarom niet?quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:01 schreef Maikalo het volgende:
Wat zijn dat toch voor grappen, net alsof negers altijd alles stelen en blingbling willen zijn![]()
Of een lange piemel hebben....quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:01 schreef Maikalo het volgende:
Wat zijn dat toch voor grappen, net alsof negers altijd alles stelen en blingbling willen zijn![]()
Valt meequote:
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:41 schreef TheVulture het volgende:
Weer gewonnen
Had een borrel op het werk, maar bedankt Toma voor de pic
Ik doe morgenavond wel de uitslag, zal wel pas rond 20.00 uur zijn!
Sterker nog, het wordt irritantquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:26 schreef AirRaid het volgende:
tromgeroffel duurt nu wel erg lang
Lastigquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:30 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ik begin in mezelf te krassen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |