abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 23 april 2007 @ 22:17:51 #201
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_48650440
quote:
Op maandag 23 april 2007 21:52 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

niet gesneden ?
Klein sneetje maar op me zijkant, maar dat valt niet op tussen mijn wondjes van boksen.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
  maandag 23 april 2007 @ 22:25:34 #202
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_48650712
quote:
Op maandag 23 april 2007 21:46 schreef DennisMoore het volgende:
Helaas staat het mij niet .
Mij denk ik wel, al hoewel mijn uitstraling wel wat agressiever wordt.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
pi_48706861
quote:
Op maandag 23 april 2007 22:25 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Mij denk ik wel, al hoewel mijn uitstraling wel wat agressiever wordt.
Ach dat kan "de ideale schoonzoon" toch wel hebben ?
Gelukkig zonder haar
pi_48808782
Ik moest vandaag naar de kapper, dus ze was eerst mijn haar aan het wassen toen hoorde ik haar al denken hoe moet ik die jongen toch vertellen dat z'n haar bovenop wel erg dun word. Aangezien ik dat zelf ook al een tijdje door had, ben ik maar meteen met de deur in huis gevallen 'standje 3 graag'.

Mijn zusje vindt me nu net een crimineel en mijn moeder schrok zich het apenlazerus

En ikzelf moet ook wel wennen, maar het zit wel puik!
Music is no longer an expression of the soul or the work of an artist; it's a 'product' that is manufactured, packaged, catalogued, distributed, managed, regulated, and above all sold! http://xiph.org/about/
  zaterdag 28 april 2007 @ 18:38:22 #205
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_48810916
FODO
pi_48896683
Ik heb al 3 jaar standaart: In de zomer 3mm winter 5mm.
Ik zwaai naar dieren.
pi_48896825
Is die 2mm zoveel warmer? .
pi_48899561
Zelfs 0 of 1 mm merk je goed qua warmte. Heel typisch.
pi_48904430
quote:
Op zaterdag 28 april 2007 18:38 schreef ivosnivo het volgende:
FODO
U vraagt wij draaien:
Music is no longer an expression of the soul or the work of an artist; it's a 'product' that is manufactured, packaged, catalogued, distributed, managed, regulated, and above all sold! http://xiph.org/about/
pi_48910713
die "criminele" look komt niet van het kapsel (best lang trouwens ) maar door het streepjes shirt !
Gelukkig zonder haar
pi_48915735
Ik ga mn kop vandaag laten kaalscheren,geen schatje aanwezig namelijk om het goed te laten doen.
Wel meteen EN de zonnebank EN zelfbruiner erover,want volgens mij ziet het er niet uit daar zonder.
  woensdag 2 mei 2007 @ 10:26:37 #212
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_48918543
Oppassen dat t niet verbrandt hoor!
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_48919359
dborhem, je kan ook gewoon naar buiten gaan hoor. je zult zien dat de zon schijnt
Jij de 'bink hier'?! Je bent het stinkdier!
Jij drinkt kindercola, ik drink flink bier! :D
pi_48919408
Het blijft fantastisch
pi_48921510
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 10:52 schreef EchtGaaf het volgende:
Het blijft fantastisch
Precies !
O en sinds vandaag is het "officieel", nou ja ik bedoel: ik heb vandaag mijn paspoort en rijbewijs laten verlengen en lijk nu weer op de foto (en dat was al een tijdje niet meer 't geval )
Gelukkig zonder haar
  woensdag 2 mei 2007 @ 17:21:22 #216
140141 ivosnivo
pi_48932914
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 21:40 schreef RuiDaSilva het volgende:

[..]

U vraagt wij draaien:
[afbeelding]
Staat je goed man.
pi_48933328
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 11:52 schreef TeChNo2 het volgende:

[..]

Precies !
O en sinds vandaag is het "officieel", nou ja ik bedoel: ik heb vandaag mijn paspoort en rijbewijs laten verlengen en lijk nu weer op de foto (en dat was al een tijdje niet meer 't geval )
En nooit problemen gehad bij legitimatie omdat je foto niet gelijkend was Want op je "voor" foto lijkt je helemaal niet op de huidige
pi_48936982
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 21:40 schreef RuiDaSilva het volgende:

[..]

U vraagt wij draaien:
[afbeelding]
tja met zo'n bakkes is geen andere optie
errrrrrrrrr.....?
pi_48939074
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 19:23 schreef mercurial3 het volgende:

[..]

tja met zo'n bakkes is geen andere optie
En bedankt he
pi_48940035
Ik zit er al een tijdje over te dubben of ik het misschien moet (laten) millimeteren. Enerzijds lijkt het mij heel erg gemakkelijk, scheelt het in de kosten en kan je haar niet echt verkeerd zitten. Anderzijds heb ik best een groot voorhoofd (denk ik?) en donkere, strenge wenkbrauwen.

Een beetje kutten met paint leverde dit op . Geen echte indicatie natuurlijk maar het geeft een idee.

What say?

(PS Ik heb een nachtje doorgehaald dus let daar maar even niet op )
pi_48940613
!

Gewoon een keer proberen (maak er evt een weddenschap van).
Bevalt het niet, dan laat je het weer aangroeien.
No big deal. .
pi_48941789
Nou,het is gebeurd,kapper heeft perfect werk afgeleverd (heeft nota bene alleen zicht in e e n oog!),maar je kan zo over mijn hoofd roetsen!
Zonnebank was inderdaad niet echt nodig,maar wel gedaan (gewoon lekker) en smeren doe ik nadat ik van het balkon afkom.
Kleurverschil valt mee,ik dacht alleen maar hoofd te zien,maar je blijft haar hebben erna.
Lekker hoor!
Sorry,helaas geen middelen om te posten.
pi_48942261
Mijn vriend wil ook zijn hoofd kaalscheren is er al aantal keer over begonnen, maar ik weet het zo net nog niet
Vind het niet oneven, maar je moet er wel mee staan.
pi_48943150
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 21:17 schreef dborhem het volgende:
Nou,het is gebeurd,kapper heeft perfect werk afgeleverd (heeft nota bene alleen zicht in e e n oog!),maar je kan zo over mijn hoofd roetsen!
Zonnebank was inderdaad niet echt nodig,maar wel gedaan (gewoon lekker) en smeren doe ik nadat ik van het balkon afkom.
Kleurverschil valt mee,ik dacht alleen maar hoofd te zien,maar je blijft haar hebben erna.
Lekker hoor!
Sorry,helaas geen middelen om te posten.
Gefelicteerd.

Het voelt geweldig. En tis makkelijk bij te houden. Valt mij 100% mee (kwartiertje werk) , als je maar goed materiaal gebruikt. Wel oppassen met teveel zon.....
pi_48943226
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 20:39 schreef Arkaneor het volgende:
Ik zit er al een tijdje over te dubben of ik het misschien moet (laten) millimeteren. Enerzijds lijkt het mij heel erg gemakkelijk, scheelt het in de kosten en kan je haar niet echt verkeerd zitten. Anderzijds heb ik best een groot voorhoofd (denk ik?) en donkere, strenge wenkbrauwen.

Een beetje kutten met paint leverde dit op . Geen echte indicatie natuurlijk maar het geeft een idee.

[afbeelding]
[afbeelding]

What say?

(PS Ik heb een nachtje doorgehaald dus let daar maar even niet op )
Volgens mij heb je wel een geschikt hoofd ervoor.

Maar je kan het ook in "fases" doen. Met tondeuze ieder keer een stand korter.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')