Klein sneetje maar op me zijkant, maar dat valt niet op tussen mijn wondjes van boksen.quote:
Mij denk ik wel, al hoewel mijn uitstraling wel wat agressiever wordt.quote:
Ach dat kan "de ideale schoonzoon" toch wel hebben ?quote:Op maandag 23 april 2007 22:25 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Mij denk ik wel, al hoewel mijn uitstraling wel wat agressiever wordt.
Precies !quote:
En nooit problemen gehad bij legitimatie omdat je foto niet gelijkend wasquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:52 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
Precies !
O en sinds vandaag is het "officieel", nou ja ik bedoel: ik heb vandaag mijn paspoort en rijbewijs laten verlengen en lijk nu weer op de foto (en dat was al een tijdje niet meer 't geval)
En bedankt hequote:Op woensdag 2 mei 2007 19:23 schreef mercurial3 het volgende:
[..]
tja met zo'n bakkes is geen andere optie
Gefelicteerd.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:17 schreef dborhem het volgende:
Nou,het is gebeurd,kapper heeft perfect werk afgeleverd (heeft nota bene alleen zicht in e e n oog!),maar je kan zo over mijn hoofd roetsen!![]()
Zonnebank was inderdaad niet echt nodig,maar wel gedaan (gewoon lekker) en smeren doe ik nadat ik van het balkon afkom.
Kleurverschil valt mee,ik dacht alleen maar hoofd te zien,maar je blijft haar hebben erna.
Lekker hoor!![]()
Sorry,helaas geen middelen om te posten.![]()
Volgens mij heb je wel een geschikt hoofd ervoor.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:39 schreef Arkaneor het volgende:
Ik zit er al een tijdje over te dubben of ik het misschien moet (laten) millimeteren. Enerzijds lijkt het mij heel erg gemakkelijk, scheelt het in de kosten en kan je haar niet echt verkeerd zitten. Anderzijds heb ik best een groot voorhoofd (denk ik?) en donkere, strenge wenkbrauwen.
Een beetje kutten met paint leverde dit op. Geen echte indicatie natuurlijk maar het geeft een idee.
[afbeelding]
[afbeelding]
What say?
(PS Ik heb een nachtje doorgehaald dus let daar maar even niet op)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |