Staat goedquote:Op maandag 19 februari 2007 11:30 schreef ivosnivo het volgende:
Tondeuze er weer overheen gehaald zonder opzetstukje. [afbeelding]
good for U!quote:Op maandag 19 februari 2007 11:30 schreef ivosnivo het volgende:
Tondeuze er weer overheen gehaald zonder opzetstukje. [afbeelding]
Vind me gezicht scheren al een ramp, laat staan me schedel. Vind het wel prima zo.quote:Op maandag 19 februari 2007 18:01 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
good for U!
(wat let je de rest er ook af te halen?)
Tja, ik geloof wel dat je gelijk hebt... enne tevens een opleving elke keer dat Gilette er een mesje bijpropt... 't wachten op het 7 mesjes systeemquote:Op maandag 26 februari 2007 19:19 schreef Tali-banaan het volgende:
Techno, ik zal het je uitleggen:
Bij een forum als "Laat je haar lang groeien" komt er elke week wel iemand met een nieuwe stylingtip, of een vraag over gelgebruik. Of een nieuw kapsel dat echt niet kan of juist wel. Hier komt om de maand iemand met een vraag welk standje hoeveel mm is. En eenmaal eraf, dan komt hij/zij misschien nog zeggen van: het staat me goed of ik heb er spijt van.
Ja toch? En britney, tja, het wachten is eigenlijk op een reactie van haar he op dit forum.
Nee. Er is geen verband hoor. Laat staan een kwestie van durven...Die vrouw is duidelijk geestelijk niet stabiel....De meeste weten dat wel......Ik ben nog net zo enthousiast....quote:Op maandag 26 februari 2007 18:28 schreef TeChNo2 het volgende:
't is wat
Sinds Britney d'r kop kaal schoor durft niemand zich hier meer te vertonen, of is het toeval ?
Na ivosnivo's gespierde foto durft niemand meer een foto te plaatsen (iig niet zonder t-shirt) denk ik...quote:Op donderdag 8 maart 2007 09:29 schreef B.A.Trix het volgende:
Als er meer foto's van mannen in de badkamer hier komen, kom ik zeker vaker hier een kijkje nemen!![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:18 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
Na ivosnivo's gespierde foto durft niemand meer een foto te plaatsen (iig niet zonder t-shirt) denk ik...![]()
Sinds ik me onder de douche scheer (eerst gewoon douchen....) met scheerolie en de fusion, heb ik me nog nooit (!) gesneden... (en: gaan mijn mesjes langer mee, ben ik sneller klaar, voelt het gladder aan) kortom, probeer het ook eens... ik heb wel het idee dat de perfecte manier per persoon verschilt...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:49 schreef EchtGaaf het volgende:
Een keer flink snijden per scheerbeurt, is dat normaal?![]()
Wat doe ik fout? En toch heel voorzichtig te werk gegaan....
Verkeerde scheermes (Wilkinson Sword Xtreme III) en Sanex Sensitive Scheergel...![]()
![]()
En wondjes genezen niet of niet snel. (zelfs als je ze ontziet bij de volgende scheerbeurt). Even stoppen dan? Eerst laten herstel,noodzakelijk? Genezen die wondjes uiteindelijk wel. Blijvende littekens?
OF kan ik toch beter ander materiaal gebruiken. Scheerolie ofzo?
Iemand?
Hartstikke bedankt, Techno. Nat scheren bevalt sowieso beter dan standje 0 tondeuze. Jeukt veel minder. De laatste 2 x heb ik me niet gesneden, dus het gaat al beter.quote:Op woensdag 4 april 2007 14:28 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
Sinds ik me onder de douche scheer (eerst gewoon douchen....) met scheerolie en de fusion, heb ik me nog nooit (!) gesneden... (en: gaan mijn mesjes langer mee, ben ik sneller klaar, voelt het gladder aan) kortom, probeer het ook eens... ik heb wel het idee dat de perfecte manier per persoon verschilt...
als je wondjes hebt zou ik het wel eerst even laten genezen voor de volgende scheerbeurt... anders wordt het alleen maar erger... en persoonlijk vind ik een kale knikker het gaafste wat er is maar een kale kop met wondjes ziet er echt niet uit... kortom laten genezen en voorzichtig... enne (maar dat weet je allang natuurlijk:) niet duwen op je scheermesje, als je een goed scheermesje hebt is dat echt niet nodig !
Hopelijk heb je er wat aan !
Ja. Wel meer werk, maar wel beter.quote:Op woensdag 4 april 2007 17:24 schreef TeChNo2 het volgende:
even nog: zie je wel dat helemaal glad veel lekkerder is...? (told you so...told you soenige nadeel: meer werk)
Ja, dat zocht ik.quote:en euh spul als je een wondje raakt... ik weet niet wat je bedoeld maar ik zou gewoon aluin gebruiken... ouderwets maar werkt gegarandeerd goed en snel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |