Nee, ik niet. Ik ben benieuwd wat Techno2 doet.quote:Op donderdag 10 mei 2007 08:13 schreef Nino het volgende:
Smeren jullie na het shaven nog wat op het hoofd? Creme, bodylotion of aftershave balsem?
Toen het bij mij geschoren werd ging de kapper eerst mee-scheren en toen pas ertegen in.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:41 schreef EchtGaaf het volgende:
Vraagje: ik scheer met de haargroeirichting mee. Volgens mij voorkom je hiermee het ingroeien van haartjes.....Scheer jij wel tegen de haargroeirichting in ? Het geeft wel een gladder resultaat![]()
Bij mij voelt in de mee-richting ook glad aan en in de tegenrichting ook stoppels. Typisch dat als je toch tegen scheert dat je de stoppels dan toch blijft voelen..quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:31 schreef dborhem het volgende:
[..]
Toen het bij mij geschoren werd ging de kapper eerst mee-scheren en toen pas ertegen in.
Voelde daarna glad met de haren mee en andersom voelde je stoppels.![]()
![]()
Nee, hoofdhuid is echt heel anders. Bij mij tenminste wel.quote:Wat smeren betreft moet je gewoon doen als na je gezicht scheren,hoofd is natuurlijk dezelfde huid.
Probeer ik ook eens.quote:Op donderdag 10 mei 2007 18:04 schreef TeChNo2 het volgende:
Ik scheer altijd tegen de haargroei in (als ik me een paar dagen niet heb geschoren eerst met de groei mee en darana er tegenin), zodat je echt geen stoppeltjes meer voelt en smeer er altijd een (heel) klein beetje nivea after shave balm op. Normala gesproken scheer ik me om d edag en dan scheer ik alles, ik bedoel "baard" en hoofd.
Mn kapper zei dat je nooit alleen maar huid kan voelen na het kaalscheren,omdat je daarvoor eerst al je haar eruit moet trekken.quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:36 schreef EchtGaaf het volgende:
(...)Typisch dat als je toch tegen scheert dat je de stoppels dan toch blijft voelen..
Nee, hoofdhuid is echt heel anders. Bij mij tenminste wel.. Waarmee smeer je dan je hoofdhuid in ?
Ja, da's waar ook. En als je het 100% glad krijgt dan is dat na een paar uurtjes alweer weg.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:43 schreef dborhem het volgende:
[..]
Mn kapper zei dat je nooit alleen maar huid kan voelen na het kaalscheren,omdat je daarvoor eerst al je haar eruit moet trekken.
Het voelt zo anders. Maar als hij dat zegt, dan zal het wel.quote:Hij kwam zelf met de zin dat de hoofdhuid hetzelfde is als gezichtshuid,dus dat neem ik maar aan.
Zomers is het idd wel oppassen met verbranden ja. Maar ik zal die Nivea After Shave Balsem eens proberen.quote:Hij smeerde iets erop wat hij verkoopt (15 euro de tube,dus nee dank u),en ik doe gewoon bodylotion erop of zo.
Je moet trouwens gewoon zonnebrand op je hoofd smeren in de zon,maakt niet uit of er haar zit,is eigenlijk hetzelfde als je benen insmeren.
Ik ga vanmiddag ook ff de after shave balsem kopen en uitproberen. Wordt vervolgdquote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:44 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja, da's waar ook. En als je het 100% glad krijgt dan is dat na een paar uurtjes alweer weg.
[..]
Het voelt zo anders. Maar als hij dat zegt, dan zal het wel.![]()
[..]
Zomers is het idd wel oppassen met verbranden ja. Maar ik zal die Nivea After Shave Balsem eens proberen.![]()
ik ga die vanmiddag ook halen. Hopelijk dan geen jeuk/irritatie meer.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:08 schreef Nino het volgende:
[..]
Ik ga vanmiddag ook ff de after shave balsem kopen en uitproberen. Wordt vervolgd
En nooit een ingegroeide haar gehad? (want dat is dacht ik het risicoquote:
Btw, ik scheer al tijden tegen de richting in.
Das mooi.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:18 schreef Ritchie het volgende:
in de jaren dat ik het scheer, nog nooit last gehad van een ingegroeide haar.
Nee, zo laten ...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:24 schreef P8 het volgende:
[afbeelding]
dat was mijn 3mm kapsel een tijdje terug.
Ik vond het zelf wel goed staan, maar nu laat ik het maar weer groeien![]()
Nope, verder geen 'problemen'quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:03 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
ik ga die vanmiddag ook halen. Hopelijk dan geen jeuk/irritatie meer.
[..]
En nooit een ingegroeide haar gehad? (want dat is dacht ik het risico)
Goed ideequote:
Mooie foto. Idd dit staat je (nog) beter.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:32 schreef P8 het volgende:
[..]
maar dit staat ook goed vind ik zelf![]()
[afbeelding]
Wie weer kan dat wel. Dat laseren. Maar nooit van gehoord. Maar dat zou ik nooit doen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:47 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
Goed ideeof je hoofd laten laseren he, dat kan ook natuurlijk ?!
![]()
Vast wel, maar de wonderen zijn de wereld niet uit.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:57 schreef TeChNo2 het volgende:
Het was ook niet helemaal erg serieus hoor...
We zijn ons (denk ik) aan het voorbereiden op #4 (en dan heb ik het niet over opzetkammetjesquote:
Scheren is beter, want dan heb je nog een keuze... (zelfs al kies je altijd hetzelfde, het is wel een prettig idee dat er nog wat te kiezen valt... de Amerikanen hebben er zelfs een term voor: BBC (Bald by choice) ipv kaal door moeder natuur MPB (Male pattern baldness)... tja, je verzint het niet)quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:29 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Vast wel, maar de wonderen zijn de wereld niet uit.![]()
De zomer komt en krijgen vele de kriebels ja.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:36 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
We zijn ons (denk ik) aan het voorbereiden op #4 (en dan heb ik het niet over opzetkammetjes) en op de zomer natuurlijk... doe mee
Die Amerikanen verzinnen ook voor alles wel wat...quote:Scheren is beter, want dan heb je nog een keuze... (zelfs al kies je altijd hetzelfde, het is wel een prettig idee dat er nog wat te kiezen valt... de Amerikanen hebben er zelfs een term voor: BBC (Bald by choice) ipv kaal door moeder natuur MPB (Male pattern baldness)... tja, je verzint het niet)
Ik verbaas me daar elke keer weer over...maar niet meer toen ik erover nadachtquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:32 schreef Red_85 het volgende:
de kale mannen conferentie dit.
ik doe mee.
het is idd waar dat wanneer je 1 of 2 mm extra op je kop heb zitten dat het warmer voelt. steeds als ik me in de winter kaal schoor had ik 1 a 2 dagen een pet op buiten. na 3 dagen had ik nergens meer last van. zo'n klein beetje langer en toch al zo veel warmer, terwijl de inplant ook niet veel meer is.. echt heel typisch
Voor haartjes van 0,1 mm?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 08:01 schreef DennisMoore het volgende:
Neem je dan ook de krul-factor mee?
Wel eens?quote:Op zondag 13 mei 2007 23:13 schreef Tali-banaan het volgende:
Heeft iemand van jullie wel eens last van een ader zo ongeveer bij je oor?
De dikte van de aderen varieert. Hangt oa van je gemoedstoestand af (boosheid ), en omgevingstemperatuur, inspanning, etc (nee dit keer geen onderbouwingquote:Sinds een weekje heb ik deze bij mij zien zitten en soms wordt ie ook wat dikker zeg maar.
Ze horen er echt te zitten. Als ze er niet zouden zitten, dan zou je naast haarverlies ook hoofdhuidverlies hebben . Dan heb je pas echt een kale schedelquote:Op mijn armen vind ik dat mooi, maar op mijn hoofd niet.
Mijn vader vind dat bij mij ook niet mooi, maar dat is zijn probleem danquote:Als ik wat langer haar heb (zeer relatief), zie ik hem niet, terwijl een deel van die ader in het "haarloze" gebied zit zeg maar. Ik vraag me af hoe het komt dat dat ding me alleen bij een kaal hoofd lastig komt vallen.
Weghalen is geen optie. Of is het soms een spatader?quote:En oja, is er iets tegen te doen?
Ja, ik ken het, vooral onder fysieke inspanning heb ik het erg, maar zoals EchtGaaf ook al zei, het ziet er opzich wel een beetje badass uit.quote:Op zondag 13 mei 2007 23:13 schreef Tali-banaan het volgende:
Heeft iemand van jullie wel eens last van een ader zo ongeveer bij je oor?
Sinds een weekje heb ik deze bij mij zien zitten en soms wordt ie ook wat dikker zeg maar. Op mijn armen vind ik dat mooi, maar op mijn hoofd niet. Als ik wat langer haar heb (zeer relatief), zie ik hem niet, terwijl een deel van die ader in het "haarloze" gebied zit zeg maar. Ik vraag me af hoe het komt dat dat ding me alleen bij een kaal hoofd lastig komt vallen.
En oja, is er iets tegen te doen?
Die foto met die pistolen was toch best wel stoer, dat dan weer welquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:57 schreef Tali-banaan het volgende:
nee, ben niet boos ofzo. Meestal na het douchen of bij het naar bed gaan valt het op. Maar ik hoef geen badass look hoorMaarja, bedankt voor het delen van jullie ervaringen
Drie manieren , hangt van het soort moedervlek af :quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:56 schreef JeroenBulters het volgende:
Ik ga deze week de gok ook maar wagen. Wordt helemaal gek van mn vettige haar de afgelopen weken.
Heb wel twee moedervlekken op mn hoofd zitten (eentje achterop en eentje boven mn linker oor) die op den duur een keer weggehaald moeten worden, je ziet ze toch wel erg zitten. Mensen hier ervaringen mee (het weg laten halen van die dingen dus)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |