abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46120652
hihi of op jouw avatar...
en ach sommige mensen (www.uglypeople.com ) zijn veel lelijker dan sommige aliens
Gelukkig zonder haar
  vrijdag 9 februari 2007 @ 05:23:18 #102
94218 Zeitgeist
Es lebe die Freiheit!
pi_46129512
Heb het een tijd gehad. Vond het heerlijk. Makkelijk goedkoop en staat prima bij me. Maarja de dames willen graag dat ik het langer laat groeien dus gaan we dat weer eens proberen.
The Light Is Leaving Us All
  vrijdag 9 februari 2007 @ 12:44:05 #103
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_46135875
Mannen met heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel kort haar!
Topic van het jaar!! Sara Raats' eigen huisjes-topic :P
pi_46143695
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 12:44 schreef B.A.Trix het volgende:
Mannen met heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel kort haar!
Woeps ...als Beatrix die kale kop leuk gaat vinden zou ik bijna gaan twijfelen mijn haar te laten groeien
Gelukkig zonder haar
  vrijdag 9 februari 2007 @ 16:29:34 #105
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_46143748
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 16:27 schreef TeChNo2 het volgende:

[..]

Woeps ...als Beatrix die kale kop leuk gaat vinden zou ik bijna gaan twijfelen mijn haar te laten groeien
Topic van het jaar!! Sara Raats' eigen huisjes-topic :P
pi_46144040
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 16:29 schreef B.A.Trix het volgende:

[..]

Of hebben we hier soms met omgekeerde psychologie te maken, nou ja maakt niet uit , anyways, voordat ik me echt bedenk duik ik zo direct maar weer even de badkamer in voor een frisse start van het weekend...
Gelukkig zonder haar
pi_46201417
Pracissor: Kaal staat je SUPERGOED, blijken uit de pol meet fotoos!!
pi_46265067
quote:
Op maandag 5 februari 2007 18:00 schreef TeChNo2 het volgende:
Nee..echt scheerolie, gebruikte ik vorig jaar veel, toen were naar scheerschuim, nu sinds ene paar dagen weer aan de scheerolie. Gewoon een paar druppeltjes, en het werkt geweldig, gladder, en het schijnt ook nog scheermesjes te sparen. Ik heb Williams en kan je tegenwoordig bij de super gewoon krijgen.

[afbeelding]
nooit van gehoord...

Is dat speciaal voor hoofden kaalscheren?

Volgen mij is scheerschuim veel lekkerder
pi_46265870
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 17:49 schreef EchtGaaf het volgende:
nooit van gehoord...
Nu heb ik mijn twijfels over mijn hoofd laten scheren,ik weet dat de kapper een scheerMES gebruikt,dus ik hoop dat hij weet wat hij doet.
Beetje die 'ballon scheren' truc die ze leren op de kappersschool schijnt het..........
pi_46266414
Zou het ook wel willen maar ik heb nogal een groot voorhoofd dus ik denk niet dat het zo mooi zal staan.
pi_46267468
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 18:32 schreef Sander-B het volgende:
Zou het ook wel willen maar ik heb nogal een groot voorhoofd dus ik denk niet dat het zo mooi zal staan.
Ik heb een hoofdomtrek van 63 cm en een voorhoofd waar je van duizelt,dus doe het nou maar.
Of je laat het 'tondeuzen' tot het punt waar ze zouden beginnen met scheren,kun je altijd nog 'HO!...STOP!' roepen.
pi_46273249
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 17:49 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

nooit van gehoord...

Het is ook voor "gewoon" scheren en bestaat al een paar jaar en ook al een heleetijd gewoon bij AH (bijv) te krijgen hoor, en het is minstens net zo lekker als met schuim, maar in ieder geval gladder...
Gelukkig zonder haar
pi_46273421
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 12:31 schreef TeChNo2 het volgende:
Hee, we have a believer

Ik ben sinds een week de fusion aan het uitproberen, daarvan kost een mesje ongeveer (schrik niet) ¤3,50 1 week per mesje, beetje scheerschuim... dus het zou zo tussen de 15-20 euro liggen denk ik... als je echt de kosten wilt weten moet je daar dan wel eerlijkerwijs de kosten van gel, shampoo, kapper, verloren tijd (...), en niet te vergeten het voorkomen van verkeers boetes (je kunt immers beter op je snelheidsmeter kijken zonder vette lok voor je ogen )
Om er nog even op terug te komen, die mesjes gaan 2 weken mee, dus het is 50 % goedkoper dan ik hierboven dacht dus minder dan ¤ 10 per maand... koopje dus
Gelukkig zonder haar
pi_46273479
Vanochtend ook maar weer eens de tondeuse er overheen getrokken... ziet er weer strak uit! Heerlijk...
pi_46274250
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 18:32 schreef Sander-B het volgende:
Als je het kaalscheert dan loopt je voorhoofd door tot in je nek...zal dus niet echt opvallen lijkt me
gewoon een keer doen... de enige manier om uit te vinden of het je staat/bevalt...
Gelukkig zonder haar
pi_46274779
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 21:00 schreef Hou-m-Nat het volgende:

Vanochtend ook maar weer eens de tondeuse er overheen getrokken... ziet er weer strak uit! Heerlijk...
Foto? .
pi_46281114
Zo...Hier mijn verhaal...Voor ieder die het wilt lezen.

Zo'n 3 jaar geleden ging ik op een dag naar de kapper. Mijn stekeltjes waren te lang en... kortom het zat niet meer in model. maarja destijds droeg ik een bril en die moest af bij het knippen. Voor ik het goed kon bezichtigen was er helaas al teveel vanaf geknipt. Laat ik het zo zeggen, tegen deze kapper/soldaatje voor de lokale mafiosi (ja een rare combi...tsjaa hij was zelfs een beetje gay maar goed.. ach ja nu kan ik het erover hebben.. want hij is er niet meer) zeg je dus niet gauw...... "Shit wat heb je gedaan vriend"
Dus weetjewat scheer het er maar af. Wel lief van deze nichterige mafiosi kapper dat hij het me tot zo'n 3x gevraagd heeft of ik het echt nog wel wou.

Alles eraf... hehe

Wat een aparte gewaarwording... de wind over je hoofd heen en shit.
Het was best wel spannend, zag het wel uberhaupt uit? Wat een verassing thuis?
De meeste jongens/vrienden vonden het wel tof, de meeste meisjes niet.

Maar bovenal ik vond het lauwwww
Dus next zomer ben ik begonnen mezelf te scheren met een tondeuze apparaat... ook al was me hoofd erna rood.
Mijn zus had mijj een keer met een scheermes geschoren. dat beviel me, vele male gladder...
het was echter niet tegen de haarrichting in.
Dus ik begon mij ook te scheren, ik scheerde mijn gezicht al een langer tijd dus dat kon mooi samen.

naarmate de 3 jaartjes verstreken heb ik mijn scheerbeurt geperfectioneerd.

Ik scheer nu altijd tijdens/onder het douchen
ik scheer tegen de richting in
Ik scheer zo met het minste weerstand. moeilijk uit te leggen maar het komt er op neer dat ik probeer sneetjes te vermijden door bepaalde manier te bewegen.
ik scheer met wegwerpmesjes, op de 1 of andere manier scheert dat voor mij gewoon beter. het betreft standaard blauwe gilette mesjes. (ik ga wel binnekort de fusion proberen vanwege die 2e mes die ik ga gebruiken voor me sikkies)
ik scheer minimaal om de 3 nachten. na een 4de dag wordt het slecht scheerbaar voor mij
zo 1x in de zoveel keer gaat het toch een beetje mis en snijd ik mij soms open hehe..meestal vanwege haast.
ik scheer dan ook meteen mijn keel gebied. onder de warme water geeft dat het minste irritatie

ik ben van plan winter 2007 me haar te laten groeien.

zo dat was het een beetje.. denk ik
ow een fotooooo

[

wheheh

neen

meer foto's in fotoboek
pi_46281467
Staat je goed!

Dit ben ik, op school (1 dag na tondeuse zonder opzetkam)

Jij de 'bink hier'?! Je bent het stinkdier!
Jij drinkt kindercola, ik drink flink bier! :D
pi_46282605
Foto's .
pi_46289858
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 23:27 schreef Tali-banaan het volgende:
Staat je goed!

Dit ben ik, op school (1 dag na tondeuse zonder opzetkam)

[afbeelding]
jouw ook
pi_46292488
staat jullie beide goed idd.
- NAC Breda -
  woensdag 14 februari 2007 @ 12:35:59 #122
167723 sanni
Acima de seu
pi_46292666
Het zal waarschijnlijk al eens zijn langs gekomen maar een kaal hoofd is o zo
makkelijk. Nooit meer kammen, snel aangekleed en naar buiten kunnen.
Een nadeel is alleen dat je in de zomer snel kou kunt vatten,maar ja daar hebben
wij weer mutsen voor.
pi_46296252
Het nadeel in de zomer is juist dat je goed moet smeren, anders hangen de vellen erbij.
Die overigens door het scheren ook weer makkelijk te verwijderen zijn
- NAC Breda -
pi_46296982
Heeft ons kale banaantje daar nou schietspeelgoed in zijn handen?... je ziet er wel crimineel uit zo
Hug Life ziet er trouwens ook geweldig kaal / kaal geweldig uit
Nu nog een foto van Sanni ?
Gelukkig zonder haar
pi_46312050
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 20:59 schreef TeChNo2 het volgende:

[..]

Om er nog even op terug te komen, die mesjes gaan 2 weken mee, dus het is 50 % goedkoper dan ik hierboven dacht dus minder dan ¤ 10 per maand... koopje dus
Dat is nog wel te doen ja, en dat scheerolie?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')