Zo...Hier mijn verhaal...Voor ieder die het wilt lezen.
Zo'n 3 jaar geleden ging ik op een dag naar de kapper. Mijn stekeltjes waren te lang en... kortom het zat niet meer in model. maarja destijds droeg ik een bril en die moest af bij het knippen. Voor ik het goed kon bezichtigen was er helaas al teveel vanaf geknipt. Laat ik het zo zeggen, tegen deze kapper/soldaatje voor de lokale mafiosi (ja een rare combi...tsjaa hij was zelfs een beetje gay maar goed.. ach ja nu kan ik het erover hebben.. want hij is er niet meer) zeg je dus niet gauw...... "Shit wat heb je gedaan vriend"
Dus weetjewat scheer het er maar af. Wel lief van deze nichterige mafiosi kapper dat hij het me tot zo'n 3x gevraagd heeft of ik het echt nog wel wou.
Alles eraf... hehe
Wat een aparte gewaarwording... de wind over je hoofd heen en shit.
Het was best wel spannend, zag het wel uberhaupt uit? Wat een verassing thuis?
De meeste jongens/vrienden vonden het wel tof, de meeste meisjes niet.
Maar bovenal ik vond het lauwwwwDus next zomer ben ik begonnen mezelf te scheren met een tondeuze apparaat... ook al was me hoofd erna rood.
Mijn zus had mijj een keer met een scheermes geschoren. dat beviel me, vele male gladder...
het was echter niet tegen de haarrichting in.
Dus ik begon mij ook te scheren, ik scheerde mijn gezicht al een langer tijd dus dat kon mooi samen.
naarmate de 3 jaartjes verstreken heb ik mijn scheerbeurt geperfectioneerd.
Ik scheer nu altijd tijdens/onder het douchen
ik scheer tegen de richting in
Ik scheer zo met het minste weerstand. moeilijk uit te leggen maar het komt er op neer dat ik probeer sneetjes te vermijden door bepaalde manier te bewegen.
ik scheer met wegwerpmesjes, op de 1 of andere manier scheert dat voor mij gewoon beter. het betreft standaard blauwe gilette mesjes. (ik ga wel binnekort de fusion proberen vanwege die 2e mes die ik ga gebruiken voor me sikkies)
ik scheer minimaal om de 3 nachten. na een 4de dag wordt het slecht scheerbaar voor mij
zo 1x in de zoveel keer gaat het toch een beetje mis en snijd ik mij soms open hehe..meestal vanwege haast.
ik scheer dan ook meteen mijn keel gebied. onder de warme water geeft dat het minste irritatieik ben van plan winter 2007 me haar te laten groeien.
zo dat was het een beetje.. denk ik
ow een fotooooo
[
![]()
wheheh
neen
![]()
meer foto's in fotoboek