Nee. Er is geen verband hoor. Laat staan een kwestie van durven...Die vrouw is duidelijk geestelijk niet stabiel....De meeste weten dat wel......Ik ben nog net zo enthousiast....quote:Op maandag 26 februari 2007 18:28 schreef TeChNo2 het volgende:
't is wat
Sinds Britney d'r kop kaal schoor durft niemand zich hier meer te vertonen, of is het toeval ?
Na ivosnivo's gespierde foto durft niemand meer een foto te plaatsen (iig niet zonder t-shirt) denk ik...quote:Op donderdag 8 maart 2007 09:29 schreef B.A.Trix het volgende:
Als er meer foto's van mannen in de badkamer hier komen, kom ik zeker vaker hier een kijkje nemen!![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:18 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
Na ivosnivo's gespierde foto durft niemand meer een foto te plaatsen (iig niet zonder t-shirt) denk ik...![]()
Sinds ik me onder de douche scheer (eerst gewoon douchen....) met scheerolie en de fusion, heb ik me nog nooit (!) gesneden... (en: gaan mijn mesjes langer mee, ben ik sneller klaar, voelt het gladder aan) kortom, probeer het ook eens... ik heb wel het idee dat de perfecte manier per persoon verschilt...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 17:49 schreef EchtGaaf het volgende:
Een keer flink snijden per scheerbeurt, is dat normaal?![]()
Wat doe ik fout? En toch heel voorzichtig te werk gegaan....
Verkeerde scheermes (Wilkinson Sword Xtreme III) en Sanex Sensitive Scheergel...![]()
![]()
En wondjes genezen niet of niet snel. (zelfs als je ze ontziet bij de volgende scheerbeurt). Even stoppen dan? Eerst laten herstel,noodzakelijk? Genezen die wondjes uiteindelijk wel. Blijvende littekens?
OF kan ik toch beter ander materiaal gebruiken. Scheerolie ofzo?
Iemand?
Hartstikke bedankt, Techno. Nat scheren bevalt sowieso beter dan standje 0 tondeuze. Jeukt veel minder. De laatste 2 x heb ik me niet gesneden, dus het gaat al beter.quote:Op woensdag 4 april 2007 14:28 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
Sinds ik me onder de douche scheer (eerst gewoon douchen....) met scheerolie en de fusion, heb ik me nog nooit (!) gesneden... (en: gaan mijn mesjes langer mee, ben ik sneller klaar, voelt het gladder aan) kortom, probeer het ook eens... ik heb wel het idee dat de perfecte manier per persoon verschilt...
als je wondjes hebt zou ik het wel eerst even laten genezen voor de volgende scheerbeurt... anders wordt het alleen maar erger... en persoonlijk vind ik een kale knikker het gaafste wat er is maar een kale kop met wondjes ziet er echt niet uit... kortom laten genezen en voorzichtig... enne (maar dat weet je allang natuurlijk:) niet duwen op je scheermesje, als je een goed scheermesje hebt is dat echt niet nodig !
Hopelijk heb je er wat aan !
Ja. Wel meer werk, maar wel beter.quote:Op woensdag 4 april 2007 17:24 schreef TeChNo2 het volgende:
even nog: zie je wel dat helemaal glad veel lekkerder is...? (told you so...told you soenige nadeel: meer werk)
Ja, dat zocht ik.quote:en euh spul als je een wondje raakt... ik weet niet wat je bedoeld maar ik zou gewoon aluin gebruiken... ouderwets maar werkt gegarandeerd goed en snel.
quote:Op donderdag 5 april 2007 21:42 schreef Kyls het volgende:
Ik scheer mijn hoofd altijd gewoon met mijn scheer apparaat. Werkt ook perfect!
Er blijft met standje o nog steeds 1 a 1,5 mm erop staan. Dus helemaal glad wordt het niet met een tondeuze...quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:15 schreef Pumatje het volgende:
standje nul op de tondeuze is dus niet helemaal kaal?
het is namelijk zo dat ik enkel stand 3 als laagste heb, maar ik kan er ook dat opzetstuk afhalen.
Ik heb standje 0, standje 0 is stoppels.quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:15 schreef Pumatje het volgende:
standje nul op de tondeuze is dus niet helemaal kaal?
het is namelijk zo dat ik enkel stand 3 als laagste heb, maar ik kan er ook dat opzetstuk afhalen.
heb jij het eens geprobeerd met een gewoon scheerapparaat?quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:42 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ik heb standje 0, standje 0 is stoppels.
haha opperdeskundige...quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:29 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Er blijft met standje o nog steeds 1 a 1,5 mm erop staan. Dus helemaal glad wordt het niet met een tondeuze...
Vanochtend heb ik het met gewoon scheerapparaat geprobeerd. Dat werkt idd wel..![]()
Scheelt heel veel werk tov scheermes. Veel sneller, veel gemakkelijker en bijna hetzelfde resultaat.
Meer mensen die met een gewoon scheerapparaat aan de gang zijn geweest? Zitten daar weer nadelen aan, irritaties oid?
Trouwens: kan en hoofdhaar "ingroeien"? Iemand die het weet?
Ik ben vooral benieuwd naar onze opperdeskundig Techno2
![]()
Hoe los je dat op?quote:Op zaterdag 7 april 2007 17:28 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
't kan wel, heb 't 1 keer gehad... dus da's bijna nooit...
Kan best zijn dat hij op den duur gaat irriteren. Volgens mij is het ook niet zo goed voor je scheerapparaat, want hoofdhaar is dikker. Echt glad wordt het niet, nee...quote:en het lijkt me zwaar irritant je hoofd met een scheerapparaat te scheren dus heb er nog nooit serieus aan gedacht dat te doen, kan sowieso nooit echt glad worden...
Waarom zou je het niet proberen?quote:Op maandag 9 april 2007 12:47 schreef Pumatje het volgende:
ik wil dus nog wel wat haar erop hebben staan... en ik kan met mijn tondeuze tot standje 3.
nu twijfel ik dus of ik het stuk erafhaal... iets korter lijkt me wel relekst.![]()
Zelfs als ik de kop eraf haal heb ik nog 4 standen. En mijn tondeuze was niet eens duur.quote:Op maandag 9 april 2007 12:47 schreef Pumatje het volgende:
ik wil dus nog wel wat haar erop hebben staan... en ik kan met mijn tondeuze tot standje 3.
nu twijfel ik dus of ik het stuk erafhaal... iets korter lijkt me wel relekst.![]()
Ik weet niet hoe je eerst uitzag, maar dit vind ik prima kunnen.quote:Op maandag 9 april 2007 23:34 schreef Dutch_Courage het volgende:
Ik heb paar dagen terug standje 0 over mijn hoofd gehaald. Vriendin zit toch in het buitenland en ik wilde het al heel lang een keer proberen. Wel een groot verschil zeg, standje 1 of standje 0. Ik ben nu toch wel echt heel kaal.
Maarja, over een weekje is het weer wat op lengte. Groeit echt idioot hard.
[afbeelding]
Het is ook een beetje wennen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:14 schreef Dutch_Courage het volgende:
Het gaat ook wel. Ik krijg er alleen een beetje een agressieve kop van.Ik laat het toch maar bij standje 1 voortaan.
..terwijl me dat in jouw geval maar een klein stapje lijkt... en bijna kaal staat goed dus probeer het eens (na een dag of 3 is het toch weer aangegroeid tot zoals op de foto)quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:34 schreef Torio het volgende:
Ook maar eentje van mij dan...
De stap naar helemaal kaal heb ik nog niet gedurfd![]()
[afbeelding]
Whehe ja, erg glad en zacht.quote:
Gaaf he ?quote:Op maandag 23 april 2007 21:31 schreef Pracissor het volgende:
Voor het eerst volledig kaal geschoren met een mesje, voelt erg apart.
Klein sneetje maar op me zijkant, maar dat valt niet op tussen mijn wondjes van boksen.quote:
Mij denk ik wel, al hoewel mijn uitstraling wel wat agressiever wordt.quote:
Ach dat kan "de ideale schoonzoon" toch wel hebben ?quote:Op maandag 23 april 2007 22:25 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Mij denk ik wel, al hoewel mijn uitstraling wel wat agressiever wordt.
Precies !quote:
En nooit problemen gehad bij legitimatie omdat je foto niet gelijkend wasquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:52 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
Precies !
O en sinds vandaag is het "officieel", nou ja ik bedoel: ik heb vandaag mijn paspoort en rijbewijs laten verlengen en lijk nu weer op de foto (en dat was al een tijdje niet meer 't geval)
En bedankt hequote:Op woensdag 2 mei 2007 19:23 schreef mercurial3 het volgende:
[..]
tja met zo'n bakkes is geen andere optie
Gefelicteerd.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:17 schreef dborhem het volgende:
Nou,het is gebeurd,kapper heeft perfect werk afgeleverd (heeft nota bene alleen zicht in e e n oog!),maar je kan zo over mijn hoofd roetsen!![]()
Zonnebank was inderdaad niet echt nodig,maar wel gedaan (gewoon lekker) en smeren doe ik nadat ik van het balkon afkom.
Kleurverschil valt mee,ik dacht alleen maar hoofd te zien,maar je blijft haar hebben erna.
Lekker hoor!![]()
Sorry,helaas geen middelen om te posten.![]()
Volgens mij heb je wel een geschikt hoofd ervoor.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:39 schreef Arkaneor het volgende:
Ik zit er al een tijdje over te dubben of ik het misschien moet (laten) millimeteren. Enerzijds lijkt het mij heel erg gemakkelijk, scheelt het in de kosten en kan je haar niet echt verkeerd zitten. Anderzijds heb ik best een groot voorhoofd (denk ik?) en donkere, strenge wenkbrauwen.
Een beetje kutten met paint leverde dit op. Geen echte indicatie natuurlijk maar het geeft een idee.
[afbeelding]
[afbeelding]
What say?
(PS Ik heb een nachtje doorgehaald dus let daar maar even niet op)
Oneven? Ben je een belg oid?quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:28 schreef Duuvelke het volgende:
Mijn vriend wil ook zijn hoofd kaalscheren is er al aantal keer over begonnen, maar ik weet het zo net nog niet![]()
Vind het niet oneven, maar je moet er wel mee staan.
ik denk dat het je wel staat hoor, misschien dat een groot voorhoofd dan alleen maar minder opvalt. ik zou zeggen probeer het gewoon na een paar weken/maanden is het toch wel weer terug.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:39 schreef Arkaneor het volgende:
Ik zit er al een tijdje over te dubben of ik het misschien moet (laten) millimeteren. Enerzijds lijkt het mij heel erg gemakkelijk, scheelt het in de kosten en kan je haar niet echt verkeerd zitten. Anderzijds heb ik best een groot voorhoofd (denk ik?) en donkere, strenge wenkbrauwen.
Een beetje kutten met paint leverde dit op. Geen echte indicatie natuurlijk maar het geeft een idee.
[afbeelding]
[afbeelding]
What say?
(PS Ik heb een nachtje doorgehaald dus let daar maar even niet op)
Jawel, maar nooit bij de grens/douane. Wel verschillende keren bij winkels als ik met creditcard wilde betalen en me daarvoor moest legitimeren. Sommige domme gansjes vragen dan "bent u dat wel echt ? (en door deze vraag met "ja" te beantwoorden zijn ze dan tevreden gesteld... geweldige controle dus). maar goed nu is alles opgelost en lijk ik gewoon weer op de foto's (tot ik 't weer laat groeien maar die kans lijkt me nihil). Ben wel een keer in Duitsland en een keer Frankrijk staande gehouden door de politie waarbij ze een routinecontrole deden en de hele auto binnenstebuiten keerden, zonder dat ik een overtreding had begaan (zelfs niet te hard gereden). Beide keren was ik wel helemaal kaal geschoren en ik geloof wel dat dat er iets mee te maken had... ze konden (uiteraad) niets vinden en waren daarna ook erg (nog erger) chagrijnig, en kon niet eens een sorry van afquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:31 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
En nooit problemen gehad bij legitimatie omdat je foto niet gelijkend wasWant op je "voor" foto lijkt je helemaal niet op de huidige
![]()
Gefeliciteerd (en nu ben je er verslaafd aan, let maar opquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:17 schreef dborhem het volgende:
Nou,het is gebeurd,kapper heeft perfect werk afgeleverd (heeft nota bene alleen zicht in e e n oog!),maar je kan zo over mijn hoofd roetsen!![]()
Zonnebank was inderdaad niet echt nodig,maar wel gedaan (gewoon lekker) en smeren doe ik nadat ik van het balkon afkom.
Kleurverschil valt mee,ik dacht alleen maar hoofd te zien,maar je blijft haar hebben erna.
Lekker hoor!![]()
Sorry,helaas geen middelen om te posten.![]()
Nu je het zegt,24 uur later (en kleur is opgekomen) vind ik het steeds leuker.quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:58 schreef TeChNo2 het volgende:
Gefeliciteerd (en nu ben je er verslaafd aan, let maar op)
Dat shirt van die linkse. Die sticker op de trui van die rechtse.quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:38 schreef Quyxz_ het volgende:
Een tijdje terug had ik me ook kaal laten scheren, nu heb ik het weer langer.
[afbeelding]
Ik ben dus die rechter.
Zo te zien heb je best een redelijk breed hoofd. Meestal staat dan kaal beter. Ik zou gewoon eerst standje drie doen. Dan zijn de reacties al niet van de lucht.quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:09 schreef LeonH het volgende:
Nou mensen wat denken jullie ervan?
Zal het staan? Zit zelf te denken aan standje 3 ergens ofzo, dus toch nog paar millimetertjes over.
Heb er nu best lang over gespaard dus daarom ga ik het misschien jammer vinden maar het is me op moment eigenlijk wat te warm op de kop in dit weer.
[afbeelding]
(beetje low-quality-foto, zal anders morgen ofzo duidelijke erop zetten)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |