Idd, dat zie je wel aan de grootste dalers, die hebben al een poos niet meer meegedaan.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:01 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Haal de mensen maaar eens weg die helemaal niet meer meedoen (laatste pulse half jaar geleden of meer, om nu even zo te zeggen) dan hebben we al zeker 100 users minder, waarschijnlijk meer.
samen met hun gaan ook flink wat keys
of die sparen nogquote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Idd, dat zie je wel aan de grootste dalers, die hebben al een poos niet meer meegedaan.
Nog meer dan een miljoen per maand?quote:
Dat of dat de ander minder typen.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:38 schreef Xebber het volgende:
[..]
Nog meer dan een miljoen per maand?![]()
* Xebber MSN opstart.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat of dat de ander minder typen.![]()
Dat was één van mijn eerste ontdekkingen inderdaad. Ach, even (vaak) klikken in vrije ruimte onder scrollbalk, ik was er snel aan gewend, en dat telt wel.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:43 schreef Vlarp het volgende:
Hmm, scrollwiel van je muis telt niet mee zeker?
"Page down"quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:01 schreef phluphy het volgende:
[..]
Dat was één van mijn eerste ontdekkingen inderdaad. Ach, even (vaak) klikken in vrije ruimte onder scrollbalk, ik was er snel aan gewend, en dat telt wel.
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:02 schreef Xebber het volgende:
Of de pijltjestoetsen. Keys zijn nou nét wat meer waard dan clicks.
ja daar moe tik ook nog eens aan wennen.... page down, ALT M voor actieve topics enzo.... meer met het tb doenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:02 schreef Xebber het volgende:
[..]
"Page down"
Of de pijltjestoetsen. Keys zijn nou nét wat meer waard dan clicks.
"Voorkom RSI, gebruik het toetsenbord!"quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:08 schreef gateway het volgende:
[..]
ja daar moe tik ook nog eens aan wennen.... page down, ALT M voor actieve topics enzo.... meer met het tb doen
dat was ook het eerste dat ik vanmorgen dacht!! (gisteren maar half uurtje online geweest, end t was voor 10:00)quote:
Alleen vandaag al? Of sinds het verschijnen van het artikel?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:12 schreef Slarioux het volgende:
Ik heb overigens al meer dan 40 PM's gehad.
Sinds gisteren.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:34 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Alleen vandaag al? Of sinds het verschijnen van het artikel?
zo kwam ik hierbij, op de betreffende dag (19 december als ik het goed heb) keek ik bij active topics, en toen stond deze ongeveer bovenaan, puur toeval dus.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:57 schreef FJD het volgende:
Je moet er anders maar net even langskomen inderdaad
haha, succes,quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:08 schreef FJD het volgende:
Ik wacht nog even tot de nieuwe users zijn geweest. Wil toch wel boven aan een paar ranglijstjes staan als newbee
Jepzquote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:48 schreef Fjolle het volgende:
Oke mama-schaap van fokschaap is ook gejoined. (Denk ik)
quote:Fjolle is in 89795th place.
Fjolle has been a participant since 2007-02-02 (13 hrs ago), and in that time has typed 370 keys, clicked 103 times and moved his or her mouse for 0 miles. Averaging 0.01 keys and 0 clicks per second. This user last sent a pulse to this server on 2007-02-02 13:55:40 and has sent a total of 1 pulses overall. Fjolle lives in Netherlands.
The homepage for this user is at
This user is in team FOK! and is ranked 595th in that team.
eeej welkom mama-schaap.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:48 schreef Fjolle het volgende:
Oke mama-schaap van fokschaap is ook gejoined. (Denk ik)
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:06 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
eeej welkom mama-schaap.
* Bruce117 voelt zich ook weer wat meer thuis.
jepzquote:Op vrijdag 2 februari 2007 15:06 schreef JortK het volgende:
aardig wat nieuwe gebruikers als ik het zo zie
Wat is Fokschaap?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 14:17 schreef gateway het volgende:
hmmz, nu er schapen van Fokschaap hier bij Whatpulse zitten, zijn er ook mensen van Whatpulses die ons willen joinen???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |