Idd, dat zie je wel aan de grootste dalers, die hebben al een poos niet meer meegedaan.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:01 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Haal de mensen maaar eens weg die helemaal niet meer meedoen (laatste pulse half jaar geleden of meer, om nu even zo te zeggen) dan hebben we al zeker 100 users minder, waarschijnlijk meer.
samen met hun gaan ook flink wat keys
of die sparen nogquote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Idd, dat zie je wel aan de grootste dalers, die hebben al een poos niet meer meegedaan.
Nog meer dan een miljoen per maand?quote:
Dat of dat de ander minder typen.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:38 schreef Xebber het volgende:
[..]
Nog meer dan een miljoen per maand?![]()
* Xebber MSN opstart.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat of dat de ander minder typen.![]()
Dat was één van mijn eerste ontdekkingen inderdaad. Ach, even (vaak) klikken in vrije ruimte onder scrollbalk, ik was er snel aan gewend, en dat telt wel.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:43 schreef Vlarp het volgende:
Hmm, scrollwiel van je muis telt niet mee zeker?
"Page down"quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:01 schreef phluphy het volgende:
[..]
Dat was één van mijn eerste ontdekkingen inderdaad. Ach, even (vaak) klikken in vrije ruimte onder scrollbalk, ik was er snel aan gewend, en dat telt wel.
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:02 schreef Xebber het volgende:
Of de pijltjestoetsen. Keys zijn nou nét wat meer waard dan clicks.
ja daar moe tik ook nog eens aan wennen.... page down, ALT M voor actieve topics enzo.... meer met het tb doenquote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:02 schreef Xebber het volgende:
[..]
"Page down"
Of de pijltjestoetsen. Keys zijn nou nét wat meer waard dan clicks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |