abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45880232
Whahah Neuk, wat klinkt dat heerlijk banaal

Fijn dat alles goed was bij de tandarts.. Ik moet nog steeds een afspraak maken om mijn 2e verstandskies te laten trekken.. maar heb geen zin
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 1 februari 2007 @ 13:20:52 #77
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_45880318
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 12:43 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Ik heb er eentje met hormonen. Van een koperspiraaltje is bekend dat de menstruatie heviger wordt, en die is bij mij al vrij hevig. En ik ken iemand die door het spiraaltje heen zwanger is geworden, miskraam welliswaar, maar toch...
Ik ga even kijken hoe dit bevalt. 'k Moet nog wel ff zes weken de rubberplantages steunen, want pas na de controle kunnen ze veiligheid garanderen.
?
Ik ben zelf een kindje dat verwekt is terwijl er een koperspiraaltje zat.
Echt waar... bij ons in de familie hoef je maar naar de vrouwen te kijken en ze zijn zwanger! Mijn moeder 2x zo'n gevalletje en ik ook dwars door de pil heen
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
pi_45880497
hier hadden we ook iemand die tot 2 keer toe zwanger geraakt is ondanks dat ze een spiraaltje had, toch? weet haar naam even niet meer.
pi_45880874
hou op hou op! Ga ik weer stressen over de betrouwbaarheid van de Nuvaring enzo.
Nou ja, als ik dan zwanger wordt, wil dat kindje blijkbaar wel heel graag bij ons komen.

Heb net mijn moeder gebeld.... We moeten nu extra opvang regelen, omdat A. gaat studeren. We hebben het plan om de opa's en oma's te vragen elkaar af te wisselen, dus eens per 3 weken (3 stellen opa's en oma's) op te passen. Moeder is helemaal blij. Maar omdat ze zo ver weg woont, moet ze dan wel de avond van te voren al komen, en dat vind ik best lastig. Elke 3 weken een zondagavond met moeder... Maar voor Eva vind ik het goed, en ze zorgt ook heel goed voor haar...
Eva
pi_45881001
dat heben wij ook Linda, maar dan ELKE week... hier wonen zowel m'n schoonmoeder als m'n eigen ouders te ver om 's ochtends pas te komen, en ook zij wisselen elkaar af. maar de woensdagavond hebben we dus standaard logé's. het went.
  donderdag 1 februari 2007 @ 13:47:11 #81
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_45881066
Ik vind eht soms wel leuk als me moeder komt logeren gewoon om te zien hoe ze dan intens van arwen geniet en samen leuke dingen doen

Trouwens heir hoor ik eigenlijk alleen maar jullie zullen wel geen 2e nemen met al dat gedoe van arwen he.. dus het kan ook de andere kant uitslaan
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_45881287
Dat is ook raar evenstar. Het is toch niet erfelijk was ze heeft? En als was dat zo, dan lijkt het me geen reden om niet een tweede te willen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  donderdag 1 februari 2007 @ 13:55:22 #83
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_45881324
Even een vraagje tussendoor. Ik had net een kennismakingsgesprekje met mijn nieuwe leidinggevend en alle spanningen kwamen er uit (van mijn been in het gips, van gewoon alle drukkigheid, van Kai die nog niet loopt, van alle beloftes die niet worden nagekomen, etc). Ik heb dus gewoon een potje ouderwets zitten janken (bij mijn baas ). Nu stelde zij voor om even een time-out te nemen. Gewoon een weekje vrij om een beetje tot rust te komen en mijn hoofd te ordenen. Ik gaf aan dat ik het een beetje vroeg in het jaar vind om nu al mijn vrije dagen er doorheen te jagen. Zeker wanneer je een kindje hebt is elke vrije dag die je hebt heel kostbaar, gewoon omdat je niet weet wat er gaat gebeuren. Zij gaf aan dat ik me natuurlijk ook ziek zou kunnen melden. Goedkeuring geven om me ziek te melden gaf ze niet maar het werd wel geimpliceerd. Ik weet nu niet zo goed wat ik moet doen. Gewoon vrij nemen, me ziek melden of gewoon morgen weer aan het werk gaan.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  donderdag 1 februari 2007 @ 14:02:10 #84
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_45881563
Ik zou gewoon een weekje ziekmelden..
je bent gewoon even op en om "psychische" redenen is het even belangrijk die rust te krijgen.
Daarvoor hoef je naar mijn idee geen vrije dagen op te moet geven.
Maar ik weet niet wat jij liever hebt..

Yppy het is wel erfelijk hoor met name de allergieen, maar ik zie het ook niet waarom niet. Ik denk ook al zou het zo zijn dat dat kindje dezelfde symptomen e.d. heeft je juist allerter bent e.d.
Eerst wel nog even van Arwen genieten en dingen op orde zetten
pi_45883364
Hoe bedoel je, goedkeuring om je ziek te melden gaf ze niet?

Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  donderdag 1 februari 2007 @ 15:01:25 #86
3142 m@x
pi_45883531
Dat ze me niet letterlijk mag adviseren me ziek te melden maar dat ze wel een hint die kant op mag geven. Ze zijn hier sinds een jaar heel intensief bezig om verzuim tegen te gaan en ze zou tegen het beleid in gaan door te roepen "meld je maar ziek". Ik twijfel nog. Ik vind het gelijk zo zwaar om het op "psychische redenen" te gooien. Ik kan nu nog wel doorgaan maar ik voel wel dat de rek er uit aan het gaan is. Aan ziekmelden om dit soort dingen heb ik een hekel (ik heb collega's die zich ziekmelden als er een wimper scheef zit) maar tegelijkertijd kan ik die verlofuren heel moeilijk missen.
  donderdag 1 februari 2007 @ 15:02:39 #87
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45883559
Het is denk een geval van kiezen of delen... nu een weekje even bijtanken of over een tijdje echt tegen een muur oplopen en dan thuis zitten.
Het idee is niet prettig, maar aan de andere kant is voorkomen beter dan genezen. En soms moet je wel even voor jezelf kiezen.
Je manager zal het je iig niet kwalijk nemen, anders had ze die hint ook niet gegeven.
Ik zou toch proberen om over je schroom heen te stappen en thuis te blijven.
  donderdag 1 februari 2007 @ 15:03:51 #88
24188 Belana
kloon van belana
pi_45883594
m@x, meld jij je ff lekker ziek ajb meid. je hebt een legitieme reden waar je je niet voor hoeft te schamen hoor
stormy waters...
sailin'
pi_45883652
Wat BE zegt.

Ik ben nu ook ziek thuis terwijl ik me eigenlijk niet ziek in de zin van echt ziek voel. Maar het is misschien wel nodig om niet helemaal in te storten. En zowel jij als het bedrijf zijn er bij gebaat binnenkort een M@x te hebben die er weer tegenaan kan ipv een ingestorte M@x die er voorlopig helemaal niet meer is.
Meld je nou maar ziek
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  donderdag 1 februari 2007 @ 15:13:45 #90
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_45883920
beter uit voorzorg nu even weekje bijtanken dan over een poosje misschien wel helemaal op zijn en dat het langer duurt..
pi_45884490
Ik sluit me aan bij de meiden!

Gewoon ziekmelden. Even een weekje bijtanken en tot jezelf komen hoor, anders zit je dalijk nog dieper in de "put".

♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 1 februari 2007 @ 15:34:06 #92
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_45884687
Misschien is halve dagen werken tijdelijk te bespreken? Ik heb zelf al stress als ik alleen al denk aan mijzelf ziek melden... (tja, zulke lui lopen er ook rond )
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
  donderdag 1 februari 2007 @ 15:55:46 #93
3142 m@x
pi_45885482
Hier dus nog een gestresste ziekmelder Halve dagen gaat niet lukken omdat ik best een end met het openbaar vervoer moet (eerst een eind lopen, dan een bus, dan de trein en dan weer een eind lopen) en dat is met mijn gipsen poot weer niet fijn. Als ik hele dagen werk kan ik met meerijden.

Het gekke is gewoon dat ik me niet ziek voel. Ik snap wel wat jullie bedoelen maar ik werk ook een beetje bij een bedrijf waar achterdocht hoogtij viert en waar er een reorganisatie aan zit te komen. Ik ben altijd bang dat dit soort dingen tegen je gebruikt gaan worden.
  donderdag 1 februari 2007 @ 16:08:03 #94
24188 Belana
kloon van belana
pi_45885864
kan me je gevoel voorstellen, misschien kun je 2 dagen werken dan ff? en 2 in de ziektewet?
stormy waters...
sailin'
pi_45885970
Joh M@x als je verders nooit ziek bent... en anders denk je er nog ff over na.
En ik denk ook wel dat je misschien beter ff bij kan tanken en dan weer met frisse moed gaan beginnen.
pi_45887075
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 10:20 schreef linda856763 het volgende:
Zei hier iemand arretjescake

Jullie zijn bij deze uitgenodigd om as zaterdag in Assen een plakje arretjescake op te komen smikkelen.
Dan ben ik al 25!

Mijn moeder kwam vanmiddag even langs. Ik vind het zo leuk om te zien hoe uitbundig Kim haar begroet. Zo lief!

Pv, het spiraaltje zetten viel het je mee met de pijn? Hier ligt hij klaar, in een grote doos.
Ik had nu ongesteld moeten worden, maar is dus nog niet zo. Ik wacht nog ff af. En anders maar niet tijdens menstruatie.
pi_45887100
Max,, ik zou me ook ziekmelden hoor. Idd bijtanken!
pi_45891151
Sorry Ingrid, ik heb een verjaardag aan de andere kant van het land. Maar ze hebben daar vast geen arretjescake
Max, ik herken het gevoel, maar soms moet het even. Psychisch op zijn is ook een goede reden. En als je baas er zelf al naar hint, dan zullen ze je het heus niet zo kwalijk nemen.
Eva
pi_45891721
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 15:55 schreef m@x het volgende:
maar ik werk ook een beetje bij een bedrijf waar achterdocht hoogtij viert en waar er een reorganisatie aan zit te komen. Ik ben altijd bang dat dit soort dingen tegen je gebruikt gaan worden.
Dat lijkt me idd lastig dan. Ik kan me voorstellen dat je je dan niet zo makkelijk ziekmeldt 'als er niets aan je te zien is'. Maar ja, toch he, neem jezelf goed in acht..... (is dus heel makkelijk gezegd tegen een ander, maar wellicht als genoeg mensen het tegen je zeggen....).
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  donderdag 1 februari 2007 @ 19:17:31 #100
3142 m@x
pi_45892395
Ik heb het er met over gehad en er even goed over nagedacht en morgen neem ik lekker een dagje vrij. Even een dagje uitslapen, rustig nadenken en relaxen. Misschien dat dat al voldoende lucht geeft om er weer even tegen aan te kunnen. Mocht dat niet voldoende zijn dan zien we dan wel weer. Jullie zijn lief
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')