Jup ze zit nog steeds in 50. Het zijn wel grote 50-ers. Maar 56 is echt...echt nog veeeeeel te groot. Ik gok dat ze nu ca. 53 cm is. En kleine 56 zijn moeilijker te vinden dan grote 50-ers blijkbaar. Ik kijk wel uit naar de tijd dat ze rond 56cm zit. Dan heb ik nl heel veel leuk meidenspul van toen Fleur klein was. En als ze in 62 zit.....ooooh berg je. Dan heb ik zoveeeeeel meidenspul. Heb er helemaal zin in. Ze zit ook nog in newborn luiersquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:03 schreef linda856763 het volgende:
PV, lekker dan!. Da's wel weer wennen he, zo'n zooi hormonen in je lijf!
Chacama, heeft Maudje nog maat 50?

Nee gelukkig niet, maar je weet nooit wie er leest en sommige dingen houd ik dan toch liever wat minder openbaar!quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:01 schreef YPPY het volgende:
Goed dat je weer terug bent PM. Wordt je irl geconfronteerd met wat je hier schrijft? Voor sommige dingen zou je een besloten forum moeten hebben.
Hier ook!quote:Vorig jaar wist bijna niemand dat ik zwanger was en nu is Annaer. Zo gek.

Ik ben er eigenlijk nog steeds niet uit.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:07 schreef PM-girl het volgende:
BassMiss, hoe is het met werken nu? Ga je zo door of maak je een andere keus?

Moeilijk he!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:33 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Ik ben er eigenlijk nog steeds niet uit.![]()
Ik vind het niet meer zo erg als de eerste week, maar ik voel me er nog steeds niet goed bij, dus de zin om wat anders te doen blijft wel.

Erg jammer dat het utopisch is.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:11 schreef Bass-Miss het volgende:
dat is een beetje utopisch vrees ik...

Als je een plan hebt dat blijkt te werken houd ik me aanbevolen!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:24 schreef Bass-Miss het volgende:
Mijn lief moet gewoon dringend rijk worden, dat is alles.

Hmmm, heb jij nou ook een muziekman? Dream on dan maarquote:Op vrijdag 2 februari 2007 18:24 schreef Bass-Miss het volgende:
Mijn lief moet gewoon dringend rijk worden, dat is alles.

Inderdaadquote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:38 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Hmmm, heb jij nou ook een muziekman? Dream on dan maar![]()

Ik heb juist het gevoel dat ik dan veel meer dingen zou kunnen doen dan nu.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:39 schreef YPPY het volgende:
Van de andere kant word ik dan gek van mezelf. Toch maar blijven werken dan.

Nee, een muziekZAALman.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 19:38 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Hmmm, heb jij nou ook een muziekman? Dream on dan maar![]()

Ha, nog een lotgenotequote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:21 schreef Igraine het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
![]()
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik het wél fijn vindt om ernaast ook te werken. Zeker nu ik volgende maand met m'n nieuwe baan ga beginnen

Nog minder kans om een fortuin te makenquote:

Dankjewel!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:35 schreef Neuk het volgende:
Succes met het vinden van een heel leuke baan, macka!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |