abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45869009
Hoor ik net door de babyfoon Thies hoesten. Ga ik even bij hem kijken.
Aaaaaahhhh! Dweil me maar op! Er ligt gewoon een kínd te slapen hierboven! Een baby! Mijn baby! Onze baby! Het is toch zo'n enorm groot wonder he.....
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  donderdag 1 februari 2007 @ 05:58:04 #52
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_45873514
Max, het lijkt mij echt best wel rot eigenlijk, als je kind zoiets basaals als lopen nog niet doet. IK wil het absoluut niet erger maken dan het is en hij vindt vast zijn weg wel, maar wil wel even zeggen dat ik me soms ineens kan voorstellen hoe beperkend dat bijvoorbeeld is. Met uitjes, naar buiten gaan, wat er allemaal kan... Ik heb met jullie te doen en hoop dat Kai lekker snel ontdekt dat lopen écht heel leuk is.
En voor jullie: hou de moed erin. Ik weet dat jullie dat ook heus doen, maar toch.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  donderdag 1 februari 2007 @ 07:43:29 #53
24188 Belana
kloon van belana
pi_45873721
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 23:34 schreef Moonah het volgende:
Aaaaaahhhh! Dweil me maar op! Er ligt gewoon een kínd te slapen hierboven! Een baby! Mijn baby! Onze baby! Het is toch zo'n enorm groot wonder he.....
stormy waters...
sailin'
pi_45874065
quote:
Herkenbaar....

Straks spiraaltje.... *kwek kwek kwek kwek*
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_45874165
Oh PV. Het is mij ontzettend meegevallen moet ik zeggen.

En in het kader van birth-control. Gebruikt er iemand tryginol (3 fase pil) ?

Moonah, heerlijk he als je jouw wondertje zo ziet liggen. Als ik Maud 's nachts hoor hoesten denk ik twee dingen....ahhh ze slaapt en ....ze slaapt zonder speen....

PM

Ik ben nog steeds aan het nagenieten van gisteren. Maud heeft toch nog ergens een sprongetje gemaakt. Ze kiert nu en geniet van nog meer dingen om d'r heen. Dus deze mama geniet ook steeds meer en meer en meer.
pi_45874518
ze kiert? wat is dat?
  donderdag 1 februari 2007 @ 09:15:36 #57
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_45874534
Hahaha, bix.
Kirren natuurlijk.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  donderdag 1 februari 2007 @ 09:17:36 #58
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_45874554
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 05:58 schreef Sugar het volgende:
Max, het lijkt mij echt best wel rot eigenlijk, als je kind zoiets basaals als lopen nog niet doet. IK wil het absoluut niet erger maken dan het is en hij vindt vast zijn weg wel, maar wil wel even zeggen dat ik me soms ineens kan voorstellen hoe beperkend dat bijvoorbeeld is. Met uitjes, naar buiten gaan, wat er allemaal kan... Ik heb met jullie te doen en hoop dat Kai lekker snel ontdekt dat lopen écht heel leuk is.
En voor jullie: hou de moed erin. Ik weet dat jullie dat ook heus doen, maar toch.
Lief van je Het is inderdaad wel eens rot maar het zal vast wel goedkomen. Ooit
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_45874632
Dankje Sugar....iets te phonetisch (klopt die wel??) opgeschreven....

Max, ik volg jullie, maar weet vaak niet wat ik moet zeggen. Dus maar gewoon een dikke
pi_45875480
quote:
Het is toch zo'n enorm groot wonder he.....
En dat blijft het Moonah! Zelf nu nog als ik Morris bijvoorbeeld van de creche haal, denk ik: ik ben zijn mama Zo gek.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  donderdag 1 februari 2007 @ 10:14:00 #61
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_45875502
M@x fijn dat je iemand die je gevoel herkent hebt gevonden.
Neuk succes met je cursus, klinkt pittig hoop dta je de BV kan behouden.
PM alles op zijn tijd.. pas goed op jezelf
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_45875634
Zei hier iemand arretjescake

Het is een wonder, een kindje, echt! Of het nog niet zo snel loopt, of ontzettend snel gaat, of lekker ligt te slapen, of te kletsen in haar bedje (Eva ). Het is voor mij nog steeds onvoorstelbaar dat ze vorig jaar nog maar een speldeknopje was.
Eva
pi_45876182
Nou, hij zit er hoor.
'Hoest maar even.'
'Kuch! Oef!'
'...'
'Dat voelde ik wel'
'Bijna klaar'
' '

Ik heb nu krampjes... maar ik heb lekker chocolade gekocht. Dat verdien ik!
pi_45876480
Goed dat je weer terug bent PM. Wordt je irl geconfronteerd met wat je hier schrijft? Voor sommige dingen zou je een besloten forum moeten hebben.

Hier vragen ze ook al om een tweede Linda en zoveel loop ik niet op je voor. Drie keer op mijn werk deze keer. Ze gaan er echt vanuit dat 'we' het al helemaal hebben gepland en geloven niet dat de kans groter is van niet dan van wel. Kijken ze me aan of ik gek ben. Ik kan daar niet echt vertellen hoe het met me gaat, maar soms denk ik dat het beter is, houden ze tenminste op.

Leuk dat je zoveel tijd kon besteden aan Fleur chacama. Voor haar is het ook heftig natuurlijk, een zusje erbij.

Dat klinkt makkelijk PV. Misschien toch maar een spiraaltje. Ik moet me er ook nog in verdiepen, het enige dat ik nu weet, ik dat ik nooit meer begin met de pil.

Vorig jaar wist bijna niemand dat ik zwanger was en nu is Anna er. Zo gek.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_45876673
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 11:01 schreef YPPY het volgende:
Goed dat je weer terug bent PM. Wordt je irl geconfronteerd met wat je hier schrijft? Voor sommige dingen zou je een besloten forum moeten hebben.

Hier vragen ze ook al om een tweede Linda en zoveel loop ik niet op je voor. Drie keer op mijn werk deze keer. Ze gaan er echt vanuit dat 'we' het al helemaal hebben gepland en geloven niet dat de kans groter is van niet dan van wel. Kijken ze me aan of ik gek ben. Ik kan daar niet echt vertellen hoe het met me gaat, maar soms denk ik dat het beter is, houden ze tenminste op.

Leuk dat je zoveel tijd kon besteden aan Fleur chacama. Voor haar is het ook heftig natuurlijk, een zusje erbij.

Dat klinkt makkelijk PV. Misschien toch maar een spiraaltje. Ik moet me er ook nog in verdiepen, het enige dat ik nu weet, ik dat ik nooit meer begin met de pil.

Vorig jaar wist bijna niemand dat ik zwanger was en nu is Anna er. Zo gek.
Ja, het is best te doen. Zeker als er al een keertje "iets" door de baarmoedermond is gekomen. Ik heb ook weinig met de pil, de 'gewone' pil zat te bomvol met hormonen en de minipil is niet veilig genoeg voor mij... ik vergat hem steeds

Gek is dat hé? Vorig jaar wist ook niet iedereen dat ik zwanger was. Ik heb het op mijn verjaardag aan een aantal familieleden verteld, dat is bijna een jaar geleden.
  donderdag 1 februari 2007 @ 11:13:31 #66
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_45876779
Blijf het raar vinden dat mensen de behoefte hebben om te vragen wanneer de tweede komt, heb ik trouwens ook met wanneer gaan jullie trouwen. Nou als het ooit zover is dan vertellen we het je wel.
pi_45876923
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 11:13 schreef Rottdog het volgende:
Blijf het raar vinden dat mensen de behoefte hebben om te vragen wanneer de tweede komt, heb ik trouwens ook met wanneer gaan jullie trouwen. Nou als het ooit zover is dan vertellen we het je wel.
Inderdaad!!!! Dat mijn moeder het vraagt: okee. Maar al die andere mensen....
  donderdag 1 februari 2007 @ 11:25:05 #68
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_45877085
Oh dat vragen om die tweede houdt nooit meer op. En als je dan zegt dat er geen tweede komt roept iedereen: "nou, we spreken jou over een jaar of wat nog wel". Nee is nee! Welk stukje van "nee" begrijpen ze nou niet
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  donderdag 1 februari 2007 @ 11:28:56 #69
24188 Belana
kloon van belana
pi_45877175
ik snap dat niet hoor dat gevraag om een 2e, wat is er toch mis met 1 kind hebben?
stormy waters...
sailin'
pi_45877271
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 11:25 schreef m@x het volgende:
Oh dat vragen om die tweede houdt nooit meer op. En als je dan zegt dat er geen tweede komt roept iedereen: "nou, we spreken jou over een jaar of wat nog wel". Nee is nee! Welk stukje van "nee" begrijpen ze nou niet
Eigenlijk willen ze er zelf nog een kindje bij of ze vinden hun eigen leven niet meer leuk zonder zo'n kleine, dus gaan ze zoeken bij anderen. Mijn neiging: 'neem d'r nog maar eentje bij en laat mij met rust.' Of die mensen die niet weten waar ze het over hebben, die zelf geen kinderen hebben. 'Je wil er zeker nog wel één, hé?' 'Neem jij er maar één.' 'Welnee, ik houd niet van baby's'. ' '

edit@Belaan: dat vinden ze zielig. Want dan zijn ze zo alleen.
  donderdag 1 februari 2007 @ 11:43:21 #71
24188 Belana
kloon van belana
pi_45877523
wat een onzin toch. alsof enige kindjes geen vriendjes hebben ofzo.
stormy waters...
sailin'
pi_45878211
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 11:25 schreef m@x het volgende:
Brr. Daar heb ik toch zo'n hekel aan, aan zo'n uitspraak. Rare lui, mensen.... Ik vind 1 ook niet zielig hoor. Elk voordeel hep se nadeel enzo, je hoeft de aandacht van je ouders ook minder te delen. Bovendien, tussen mijn neefjes zit nu ca 2 jaar verschil, en het samenspelen is best lastig. (2,5 en 5 jaar). En het duurt ook nog wel even voor dat verschil niet meer uitmaakt.

Zo'n spiraaltje klinkt niet al te ingewikkeld, PV. Heb je een met of zonder hormonen? Want die zonder hormonen, dat vind ik ook nog wel steeds een optie.
Eva
pi_45879227
Ik heb er eentje met hormonen. Van een koperspiraaltje is bekend dat de menstruatie heviger wordt, en die is bij mij al vrij hevig. En ik ken iemand die door het spiraaltje heen zwanger is geworden, miskraam welliswaar, maar toch...
Ik ga even kijken hoe dit bevalt. 'k Moet nog wel ff zes weken de rubberplantages steunen, want pas na de controle kunnen ze veiligheid garanderen.
pi_45879739
2 jaar geleden teste ik gister positief

Hier ook steeds de vraag wanneer de 2e komt hoor... Nou als t er de tijd voor is en als we een groter huis hebbe....
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 1 februari 2007 @ 13:15:35 #75
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_45880194
Geen gaatjes! Volgens de tandarts is de kritieke periode qua tandvlees e.d. nu ook voorbij (de 3 maand voor en na de bevalling schijnen het ergst te zijn).

Wat gaan jullie snel met posten! Ik kan het niet bijhouden!!!
Brent is al een kwartaal! Dus ik heb vorig jaar rond deze tijd gesexed
Ik blijf erbij dat het een Valentijnskindje is. Aangezien ik mijn Valentijnscadeautje te klein vond
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')