quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:34 schreef Moonah het volgende:
Hoor ik net door de babyfoon Thies hoesten. Ga ik even bij hem kijken.
Aaaaaahhhh! Dweil me maar op! Er ligt gewoon een kínd te slapen hierboven! Een baby! Mijn baby! Onze baby! Het is toch zo'n enorm groot wonder he.....![]()
![]()
![]()
Herkenbaar....quote:Op woensdag 31 januari 2007 23:34 schreef Moonah het volgende:
Hoor ik net door de babyfoon Thies hoesten. Ga ik even bij hem kijken.
Aaaaaahhhh! Dweil me maar op! Er ligt gewoon een kínd te slapen hierboven! Een baby! Mijn baby! Onze baby! Het is toch zo'n enorm groot wonder he.....![]()
![]()
![]()
Lief van jequote:Op donderdag 1 februari 2007 05:58 schreef Sugar het volgende:
Max, het lijkt mij echt best wel rot eigenlijk, als je kind zoiets basaals als lopen nog niet doet. IK wil het absoluut niet erger maken dan het is en hij vindt vast zijn weg wel, maar wil wel even zeggen dat ik me soms ineens kan voorstellen hoe beperkend dat bijvoorbeeld is. Met uitjes, naar buiten gaan, wat er allemaal kan... Ik heb met jullie te doen en hoop dat Kai lekker snel ontdekt dat lopen écht heel leuk is.
En voor jullie: hou de moed erin. Ik weet dat jullie dat ook heus doen, maar toch.![]()
En dat blijft het Moonah! Zelf nu nog als ik Morris bijvoorbeeld van de creche haal, denk ik: ik ben zijn mamaquote:Op woensdag 31 januari 2007 23:34 schreef Moonah het volgende:
Het is toch zo'n enorm groot wonder he.....![]()
![]()
![]()
Ja, het is best te doen. Zeker als er al een keertje "iets" door de baarmoedermond is gekomen. Ik heb ook weinig met de pil, de 'gewone' pil zat te bomvol met hormonen en de minipil is niet veilig genoeg voor mij... ik vergat hem steedsquote:Op donderdag 1 februari 2007 11:01 schreef YPPY het volgende:
Goed dat je weer terug bent PM. Wordt je irl geconfronteerd met wat je hier schrijft? Voor sommige dingen zou je een besloten forum moeten hebben.
Hier vragen ze ook al om een tweede Linda en zoveel loop ik niet op je voor. Drie keer op mijn werk deze keer. Ze gaan er echt vanuit dat 'we' het al helemaal hebben gepland en geloven niet dat de kans groter is van niet dan van wel. Kijken ze me aan of ik gek ben. Ik kan daar niet echt vertellen hoe het met me gaat, maar soms denk ik dat het beter is, houden ze tenminste op.
Leuk dat je zoveel tijd kon besteden aan Fleur chacama. Voor haar is het ook heftig natuurlijk, een zusje erbij.
Dat klinkt makkelijk PV. Misschien toch maar een spiraaltje. Ik moet me er ook nog in verdiepen, het enige dat ik nu weet, ik dat ik nooit meer begin met de pil.![]()
Vorig jaar wist bijna niemand dat ik zwanger was en nu is Annaer. Zo gek.
Inderdaad!!!! Dat mijn moeder het vraagt: okee. Maar al die andere mensen....quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:13 schreef Rottdog het volgende:
Blijf het raar vinden dat mensen de behoefte hebben om te vragen wanneer de tweede komt, heb ik trouwens ook met wanneer gaan jullie trouwen. Nou als het ooit zover is dan vertellen we het je wel.![]()
Eigenlijk willen ze er zelf nog een kindje bij of ze vinden hun eigen leven niet meer leuk zonder zo'n kleine, dus gaan ze zoeken bij anderen. Mijn neiging: 'neem d'r nog maar eentje bij en laat mij met rust.' Of die mensen die niet weten waar ze het over hebben, die zelf geen kinderen hebben. 'Je wil er zeker nog wel één, hé?' 'Neem jij er maar één.' 'Welnee, ik houd niet van baby's'. 'quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:25 schreef m@x het volgende:
Oh dat vragen om die tweede houdt nooit meer op. En als je dan zegt dat er geen tweede komt roept iedereen: "nou, we spreken jou over een jaar of wat nog wel". Nee is nee! Welk stukje van "nee" begrijpen ze nou niet![]()
Brr. Daar heb ik toch zo'n hekel aan, aan zo'n uitspraak. Rare lui, mensen.... Ik vind 1 ook niet zielig hoor. Elk voordeel hep se nadeel enzo, je hoeft de aandacht van je ouders ook minder te delen. Bovendien, tussen mijn neefjes zit nu ca 2 jaar verschil, en het samenspelen is best lastig. (2,5 en 5 jaar). En het duurt ook nog wel even voor dat verschil niet meer uitmaakt.quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:25 schreef m@x het volgende:
Oh dat vragen om die tweede houdt nooit meer op. En als je dan zegt dat er geen tweede komt roept iedereen: "nou, we spreken jou over een jaar of wat nog wel". Nee is nee! Welk stukje van "nee" begrijpen ze nou niet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |