Isolatie materiaal van een vriesboot, maar islotatie dat branden kon was tegenwoordig toch verboden? Laat staan dat 't flam kan vatten?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:50 schreef Piovan het volgende:
Wat is er in de brant?
Tof is dat ja. Soms lukt het me zelfs om een kringetje door een voorgaand kringetje te blazenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:50 schreef TheSorrow het volgende:
* TheSorrow blaast een rondje door de rokershoek
Krijgen ze het vuur dus niet uit?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Isolatie materiaal van een vriesboot, maar islotatie dat branden kon was tegenwoordig toch verboden? Laat staan dat 't flam kan vatten?![]()
Er staat dus een boot in de haven van Beverwijk in de fik.
Maar Oma En Opa hebben de wind gunstig staan waardoor hun met frisse lucht geconfronteerd worden.![]()
Hier daarintegen ruikt het nu supersterk.![]()
Brand dus in je kop etc.
Etenswaren die de halfe wereld over moeten goed ingevroren houden.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:56 schreef Sebasser het volgende:
wat is een vriesboot eigelijk?
een soort van boot voor friezen?
Een boot en een vrieslading. Kun je dus gewoon sneeuwpoppen mee vervoerenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:56 schreef Sebasser het volgende:
wat is een vriesboot eigelijk?
een soort van boot voor friezen?
Check het nieuws.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:56 schreef Piovan het volgende:
Zijn er ook foto's van? Een filmpje?
Ben benieuwd
Stuur eens een PM met de geurquote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Check het nieuws.![]()
Heb 't net nog gezien, komen walmen van af, en ik woon er amper vandaan.![]()
Doe m'n best!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:03 schreef Piovan het volgende:
Niet doodgaan he paling
De groeten!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:05 schreef -skippybal- het volgende:
Het staat zelfs op crisis.nl.
Dat gaat slapen worden in een sporthal
Weet je hoe gezellig!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:06 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
De groeten!
Dan ga ik wel naar Oma en Opa.![]()
Nee!quote:
hoe perversquote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:09 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee!![]()
Anders gaat Broekpaling met Pa, Ma en broertje, EN het konijn, zo'n lief oud beestje kan ik niet alleen laten!(9 jaartjes en nog steeds zindelijk en houdt van relaxen en privacy zo nu en dan
)
naar Oma en Opa toe.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |