Ik vind Nintendo leuke dingen maken en ik vermaak me er super mee maar ik zou me toch een beetje gegeneerd voelen als ik tijdens het winkelen oid gebeld wordt en de tune van Super Marios Bros komt uit m'n broekzakquote:Op woensdag 31 januari 2007 08:50 schreef DinoPK het volgende:
@FJD: 1500 punten... toch een mooie ringtone
2,84quote:Op woensdag 31 januari 2007 09:15 schreef Pronk het volgende:
Wat ik me nu afvraag, hoeveel sterren gaan we dan ontvangen vor VC games?
Idd. Klootzakken. Ik gooi morgen mijn wii het raam uit. Fuck nintendo als ze zo doen! Gratis diensten aanbieden en dan voor belachelijke tariefen! Opzouten met hun !quote:Op woensdag 31 januari 2007 08:56 schreef FJD het volgende:
[..]
Daarnaast vind ik het veel te veel moeite voor wat je er voor terug krijgt. Je koopt 16 games a 60,-. Dat is voor de snelle rekenaars onder ons 960,-. Daarvoor krijg je uiteindelijk iets terug van 10,-. Dat is net iets meer dan 1% en dan ook nog van een product waar ze toch al een belachelijke winstmarge op zullen maken.
Natuurlijk klaag ik er over, ze hebben me zes jaar lang lekker gemaakt met "spetterende prijzen", een gamecube met 25 games, een GBA DS met twee games en een Wii met drie games verder kan ik nu welgeteld 1 port downloaden. En daar moet ik nog mee opschieten ook!quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:45 schreef __Saviour__ het volgende:
damn, echte hollanders zeg. krijg je iets gratis, durven ze nog te zeuren erover
Vertel je even wanneer je van plan bent dat te doen? Dan sta ik onder je raam om te vangen!quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:34 schreef disjfa het volgende:
[..]
Idd. Klootzakken. Ik gooi morgen mijn wii het raam uit. Fuck nintendo als ze zo doen! Gratis diensten aanbieden en dan voor belachelijke tariefen! Opzouten met hun !
niet slecht.. ze mikken op nongamers en vervolgens gaan ze zulke scheve verhoudingen hanterenquote:Op woensdag 31 januari 2007 11:01 schreef Jonnyboy het volgende:
4:1 verhouding vind ik persoonlijk niet slecht van Nintendo ik verwachtte een 10:1 verhouding (1000 sterren is 100 Wii Points).
Nu heb je met 2000 sterren (waar je toch niet al te lang over doet) al een VC game binnen
En ik me maar afvragen hoe ze wisten dat ik Internet Channel had gedownload, hihiquote:Op woensdag 31 januari 2007 11:47 schreef __Saviour__ het volgende:
ga naar het wiiwinkelkanaal. daar kan het bij instellingen
of gewoon de punten pas invullen in de website wanneer je ze wilt gebruiken...quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:57 schreef Haay1971 het volgende:
Wat loopt iedereen toch te blaten over die 12 maanden houdbaarheid ? Dat geldt alleen voor de VIP sterren. So what? Als je bv. 1000 VIP sterren hebt, dan wissel je die gewoon in voor 250 Wii-punten, die op je Wii worden bijgeschreven, en daar gewoon lekker tussen je andere Wii-punten blijven staan op je Wii.
Als je een 2000 Wii-punten kaart koopt in de winkel staat daar toch niet bij dat je die punten binnen 12 maanden moet opmaken anders ben je ze kwijt? Dus... Gewoon je sterren zo snel mogelijk inwisselen voor Wii-punten, en je hebt niks te maken met 12 maanden houdbaarheid
Sterker nog ze zien precies welke sites bezoektquote:Op woensdag 31 januari 2007 11:57 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
En ik me maar afvragen hoe ze wisten dat ik Internet Channel had gedownload, hihiKrijg er nog sterren voor ook staat er, alleen zijn ze er nog niet over uit hoeveel geloof ik.
Das zou een mooi zelda beeldje geweest zijnquote:Op woensdag 31 januari 2007 12:08 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Maar als die sterren maar een jaar geldig zijn, dan mogen ze de catalogus wel vaker updaten met leuke goodies. Anders gaan er 20.000 door de drain![]()
OH NOES!quote:Op woensdag 31 januari 2007 12:08 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Sterker nog ze zien precies welke sites bezoekt![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |