Ik heb weleens op mijn tong gebeten, dat doet pijn.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:56 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Mijn moeder eet dat. Op brood.
Die ene moslim.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:20 schreef yvonne het volgende:
Joehoe! Wie drinkt er nog meer geen alcohol?!
Misschien ga ik wel solidair met je doen. Mag je ook niet blowen?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:20 schreef yvonne het volgende:
"Die ene"quote:
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:25 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Misschien ga ik wel solidair met je doen. Mag je ook niet blowen?
Ik ga daar niet aan de rode wodka redbull, dat kost me een beetje te duur, en ik ben niet van het bier.... Why?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:20 schreef yvonne het volgende:
Je meldt dat je niks te melden hebt?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:34 schreef Stofje het volgende:
Ik heb niks te melden, maar ik meld toch iets. Hihihih.
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:35 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ik ga daar niet aan de rode wodka redbull, dat kost me een beetje te duur, en ik ben niet van het bier.... Why?
Nou ja, ik word toch gequotequote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:35 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je meldt dat je niks te melden hebt?
uhuh, rrrrrrrrightquote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:25 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Misschien ga ik wel solidair met je doen. Mag je ook niet blowen?
Alleen als Bupa ook komt.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:37 schreef Stofje het volgende:
[..]
Nou ja, ik word toch gequote. Kom jij nu ook zeker, trouwens? Lijkt me heel tof!
Jeej Snakey!!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:45 schreef Snakey het volgende:
[..]
Alleen als Bupa ook komt.![]()
Er lijkt niks tussen te komen dus ja ik ben er.![]()
Volgens mij is Bupa een kloon van yvonne, dus die komtquote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:45 schreef Snakey het volgende:
[..]
Alleen als Bupa ook komt.![]()
Er lijkt niks tussen te komen dus ja ik ben er.![]()
Bupa en op een meet komen, dat is zoiets als "het middenoosten wordt bevriend met de US".quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:57 schreef Stofje het volgende:
[..]
Volgens mij is Bupa een kloon van yvonne, dus die komt.
Leuk!
Een paar hijsjes kan toch wel?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:59 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik ga niet blowen hoor trouwens. Dan kun je me bij het oud vuil zetten.![]()
Neuh dank. Als ik drink rook ik niet, en als ik rook drink ik niet. Niet zo'n goede combinatie voor me blijkbaar.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:10 schreef purplerose het volgende:
[..]
Een paar hijsjes kan toch wel?Ik laat je dan niet bij het oud vuil hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |