Spacend.quote:
De gekke boem-dikkie ziekte.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:24 schreef boem-dikkie het volgende:
zo ik heb m al icon
Ik vind 'n niet zo tof eigenlijkquote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:24 schreef boem-dikkie het volgende:
zo ik heb m al icon
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:26 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik vind 'n niet zo tof eigenlijk![]()
Mijn macht rijkt tot het Kremlin hoorquote:
Hij trekt ongeveer net zo'n bek als ik met pillen op, alleen dan anders. Ook gek iig.quote:
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:28 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Mijn macht rijkt tot het gremlin hoor
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:37 schreef boem-dikkie het volgende:
http://break.com/index/funniest_laugh_ever.html
Gezelligquote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:05 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ja, ik kom mischien ook nog
Ik ga dan wel met de laatste trein (21:45) weer naar huis
gezellliggquote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:05 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Tof, en dan de dag erna naar masters toch?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:05 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Preciesquote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:24 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Tof, en dan de dag erna naar masters toch?
Daar heb je de volgende dag genoeg de tijd voor.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:37 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Precies
Vandaar dat ik ook al op tijd naar huis ga
En me ook niet helemaal naar de klote zuip
Ja, en ook daar doe ik rustig anquote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:40 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Daar heb je de volgende dag genoeg de tijd voor..
Ach, ik ging naar nightmare met 3 andere mensen waarvan ik er 1 goed ken, 1 weleens gezien had en 1 alleen van gehoort had. OP het feest raakten ik en die gozer de ik pas sinds die dag kon die andere 2 kwijt, en het was echt tof. En af en toe hun terugvinden.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:44 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ja, en ook daar doe ik rustig an
Ik wil het me wel herinneren namelijk
Alleen er is een probleempje. De persoon waarmee ik zou gaan kan niet meerDe andere mensen uit mijn dorp die gaan ken ik niet zo goed of helemaal niet
Maar het komt wel goed uiteindelijk
Hehequote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:46 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ach, ik ging naar nightmare met 3 andere mensen waarvan ik er 1 goed ken, 1 weleens gezien had en 1 alleen van gehoort had. OP het feest raakten ik en die gozer de ik pas sinds die dag kon die andere 2 kwijt, en het was echt tof. En af en toe hun terugvinden..
En ik was alleen naar decibel outdoor 2006 geweest omdat m'n neef niet kon, heb daar gewoon een hoop mensen aangesproken..
Ik zie jou wel in je auto.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:29 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wie wil mij ontmoeten op de meeting?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |