ligt er beetje aanquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:45 schreef Stormqueen het volgende:
mensen die 22,50 voor een flesje deo betalenHoe lang doe je daar dan mee, als ik vragen mag?
Omdat het volslagen zinloos is om klauwen geld aan deo uit te gevenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:11 schreef Asmooh het volgende:
waarom koopt iedereen van die goedkope deo dan?
toevallig ook goedkope 10 euro luchtjes?
mwa... kanquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Omdat het volslagen zinloos is om klauwen geld aan deo uit te geven
Deo gebruik je tegen transpiratie, voor het lekker ruiken heb je parfums
Deo moet neutraal zijn en enkel werken tegen transpiratie.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:11 schreef Asmooh het volgende:
Dan zul je 't nog lastig krijgen een geschikte partner te vinden, maar succesquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:19 schreef Asmooh het volgende:
[..]
mwa... kan
maar als ik een meisje zou hebben en ze zou goedkope shit kopen hoef ik dr nie meer hoor
zelfde als mensen die met zeeman kleren zouden lopen
Dus jij hebt dan liever een meisje die deo koopt van 22euro en die misschien stinkt.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:19 schreef Asmooh het volgende:
[..]
mwa... kan
maar als ik een meisje zou hebben en ze zou goedkope shit kopen hoef ik dr nie meer hoor
als je dure deo heb betaal je écht wel voor de geur.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:22 schreef Luie-princes het volgende:
[..]
Dus jij hebt dan liever een meisje die deo koopt van 22euro en die misschien stinkt.
Dan een meisje die deo koopt van 2 euro maar wel lekker ruikt?
En waarom zou je van die dure deo kopen? Daarvoor heb je toch weer geurtjes.
Het zegt echt helemaal niks over de werking hoor.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:26 schreef Asmooh het volgende:
[..]
als je dure deo heb betaal je écht wel voor de geur.
zelfde als geurtjes van 10 euro of geurtjes van 100 euro
het verschil ruik je écht wel hoor.
dus iemand die deo koopt van 15+ misschien 20+ euro weet zeker dat hij / zij goede heeft.
neh ik moet geen 2 euro shit
magquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het zegt echt helemaal niks over de werking hoor.
Het ruikt wellicht wat anders.
Beste is een neutraal ruikende deo te nemen die echt werkt en voor de lekkere lucht een goede parfum op te spuiten.
dus nu geef je onnodig veel geld uit, het verschil ruik je immers toch niet?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:30 schreef Asmooh het volgende:
[..]
mag
leuke is dat mijn geurtje precies dezelfde is als mn deo
dus het verschil zou je niet eens merken
Christian Dior Deo, en geurtje
plus dure, ligt aan het merk.
christian dior is écht wel goed
onnodig? hoezo onnodig?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dus nu geef je onnodig veel geld uit, het verschil ruik je immers toch niet?
ken ik verder nietquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:33 schreef ondeugend het volgende:
Therme
http://www.therme.nl/51?navId=11
14 euro geloof ik.
Je leest niet goed, maar dat geeft niet.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:34 schreef Asmooh het volgende:
[..]
onnodig? hoezo onnodig?
daarbij, altijd beter dan een 2 euro geurtje
klopt.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je leest niet goed, maar dat geeft niet.
Je zegt net zelf deo ruikt hetzelfde als parfum, dus als je alleen die parfum pakt ruik je evengoed naar dior en had je geen 23 euro aan een deo uit hoeven geven. Dus enzo.
Ja, en als je de rest dan ook even in context plaatst (quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:37 schreef Asmooh het volgende:
[..]
klopt.
alleen verschil is dat de deo voor onder je armen isen de parfum niet.
bedoel je moet het wel goed doen natuurlijk.
tjah misschienquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, en als je de rest dan ook even in context plaatst () kun je dus het beste een niet-geurende, goed werkende deo nemen en dat combineren met je parfum. Scheelt een hoop geld.
duur heeft vaak ook zn redenenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:38 schreef Levitation het volgende:
Mensen die denken dat duur automatisch goed is.
![]()
Duur = meer winst voor de fabrikant.
Maar als jij dat graag wilt financieren, ga gerust je gang!![]()
ah okee!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:40 schreef Asmooh het volgende:
[..]
tjah misschien
maar ik ben (hoe raar t ook klinkt) een merk sletje, ik wil een bepaald merk.. is dat er niet hoef ik het nie
zo zit ik gewoon in elkaar
quote:
Ja... marketing...quote:
Zelfde als poepgeur vermengt met wc verfrisser... Dat is ook zo om te kotsen. Beter dan nog de poeplucht dan die 2 luchten bij elkaar....quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het zegt echt helemaal niks over de werking hoor.
Het ruikt wellicht wat anders, maar ik durf er om te wedden dat die belachelijk dure deodorants minder goed werken dan echte deodorants. Waarom? Met een parfum verhul je alleen de stank, je gaat 'm niet tegen. Wat ik persoonlijk erg smerig vind ruiken is zweetlucht vermengd met "camouflerende" parfumlucht. Maar smaken verschillen
Beste is een neutraal ruikende deo te nemen die echt werkt en voor de lekkere lucht een goede parfum op te spuiten.
opel... ach calibra vind ik leuke auto..quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ah okee!
Zoals opel?
Misschien moet je dat dan ter verduidelijking even in je signature zetten![]()
Misschien zijn de grondstoffen duurder?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:43 schreef Levitation het volgende:
[..]
precies 1 reden:
W I N S T
![]()
Zolang benzine (inclusief alle belastingen!!) "maar" 1.25 per liter kost... kan geen mens mij wijsmaken dat een parfum of deo meer per liter zou moeten kosten. (Ter info: benzine maken is een moeilijker proces dan parfum maken!)
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:48 schreef Minisuisse het volgende:
[..]
Misschien zijn de grondstoffen duurder?
Hoe weet je dat de grondstoffen voor die parfum niet duurder zijn dan de grondstoffen voor benzine?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:52 schreef Levitation het volgende:
[..]
Nope... nogmaals, het codewoord is: WINST.
Ken je de term: "Wat de gek ervoor geeft" ? Dat principe dus!![]()
Hoe duur is urine precies?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:54 schreef Minisuisse het volgende:
[..]
Hoe weet je dat de grondstoffen voor die parfum niet duurder zijn dan de grondstoffen voor benzine?
Wacht even, ben druk aan het googlen!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:54 schreef Minisuisse het volgende:
[..]
Hoe weet je dat de grondstoffen voor die parfum niet duurder zijn dan de grondstoffen voor benzine?
ik lach me een kriekquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:54 schreef Minisuisse het volgende:
[..]
Komop zeg, is net al gezegd, er zijn zat parfums te koop zonder marketingbudget waar je al gauw 90% minder voor betaalt. Zijn ook parfums en worden op dezelfde manier gemaakt.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:02 schreef Minisuisse het volgende:
Jullie kunnen nu wel neerbuigend gaan doen, maar kom eens met een fatsoenlijke bron in plaats van dat geblaat
In een markt met veel concurrentie is winst nooit echt de reden voor een hoge prijs. Zoals al gezegd is... de grondstoffen zullen duurder zijn. En de kenner zal vast wel het verschil ruiken, en als je het geld ervoor hebt: waarom niet? Maar het is echt onzin om neerbuigend te gaan doen t.o.v. anderen. Niet iedereen heeft het geld voor een enigszins overbodige luxe van zoiets als een hele dure deodorant.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:52 schreef Levitation het volgende:
[..]
Nope... nogmaals, het codewoord is: WINST.
Ken je de term: "Wat de gek ervoor geeft" ? Dat principe dus!![]()
welke deo gebruik jij? Heb nog niet echt goede doe gevonden die goed werkt tegen zweetgeur, en (bijna) geurloos is. Om goed te ruiken heb ik uiteraard edt.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:21 schreef Cloud_SB het volgende:
[..]
Deo moet neutraal zijn en enkel werken tegen transpiratie.
Als je een lekker geurtje hebt wil je toch niet dat die verrekte deo geur erdoorheen komt zeilen?
Of heb je misschien bodyspray gekocht? dat is een ander verhaal offcourse.
Gewoon Rexona Men, niet geheel geurloos maar dat is enkel te merken als je het in onnodige hoeveelheden onder je oksel spuit.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:22 schreef men_in_red het volgende:
[..]
welke deo gebruik jij? Heb nog niet echt goede doe gevonden die goed werkt tegen zweetgeur, en (bijna) geurloos is. Om goed te ruiken heb ik uiteraard edt.
Rexona is een favoriet van mij. Werkt heel goed.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:34 schreef Cloud_SB het volgende:
[..]
Gewoon Rexona Men, niet geheel geurloos maar dat is enkel te merken als je het in onnodige hoeveelheden onder je oksel spuit.
Bij een normale hoeveelheid ruik je niks, zelfs na een hele dag school ruik ik nu op dit moment niks als ik onder mijn oksels ruik.
Na het sporten natuurlijk wel ff een extra spuitje doen want geen enkele deo is zo sterk dat hij het de hele dag volhoud van s'ochtends 8 tot s'avonds 9 en tussendoor nog een work-out.
Ik wil hier nog even op in haken - dat klopt niet helemaal. Het heeft natuurlijk ook voor een groot deel met status te maken. Dior kun je verkopen voor 10 euro en er nog steeds ruime winst op draaien, maar dan wil niemand het meer omdat het merk door de lage prijs haar status verliest. Net als met merkkleding.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:20 schreef salvadora het volgende:
[..]
In een markt met veel concurrentie is winst nooit echt de reden voor een hoge prijs. Zoals al gezegd is... de grondstoffen zullen duurder zijn. En de kenner zal vast wel het verschil ruiken, en als je het geld ervoor hebt: waarom niet? Maar het is echt onzin om neerbuigend te gaan doen t.o.v. anderen. Niet iedereen heeft het geld voor een enigszins overbodige luxe van zoiets als een hele dure deodorant.
Ik ben zelf tevreden met een neutrale goede anti-transpirant voor een paar euro.
Status lijkt me meer iets als het duidelijk bij iemand te zien is: een jas, een auto of een broek. Een deo nemen vanwege de status lijkt me een beetje onzinnig, net zoals je geen tampons van Dior zult hebben.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik wil hier nog even op in haken - dat klopt niet helemaal. Het heeft natuurlijk ook voor een groot deel met status te maken. Dior kun je verkopen voor 10 euro en er nog steeds ruime winst op draaien, maar dan wil niemand het meer omdat het merk door de lage prijs haar status verliest. Net als met merkkleding.
That's the point!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:53 schreef salvadora het volgende:
[..]
Status lijkt me meer iets als het duidelijk bij iemand te zien is: een jas, een auto of een broek. Een deo nemen vanwege de status lijkt me een beetje onzinnig, net zoals je geen tampons van Dior zult hebben.
dat meen je hoop ik niet? Wat een onzinquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:11 schreef Asmooh het volgende:
aha het is dus wel een grapquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:19 schreef Asmooh het volgende:
[..]
mwa... kan
ik ruik wel het verschil tussen een duur luchtje bij de douglas en een goedkoop namaakgeurtje vande lidl. echt wel. maar ik geloof echt niet dat een dior deo van 23 euro beter is dan die van therme (=5 euro)quote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Komop zeg, is net al gezegd, er zijn zat parfums te koop zonder marketingbudget waar je al gauw 90% minder voor betaalt. Zijn ook parfums en worden op dezelfde manier gemaakt.
Of wil je voor de 27635e keer de discussie gaan voeren over waarom merkjes duurder zijn?
LOL axe??? heb je ook de bijpassende broodtrommel?quote:Op zondag 16 september 2007 00:51 schreef ThomazZ87 het volgende:
Sommige mensen in dit topic willen egt te graag gelijk hebben met hun "dure deo's wat een oooonzin hahaha![]()
ik doe lekker goedkoop
"
ik draag zelf ook meestal Axe het geld groeid me niet op de rug, maar voor bijna al mijn geurtjes heb ik een bijpassende deo... waarom? die deo's zijn (net zoals axe overigens) body sprays het is dus niet alleen tegen zweetgeur maar je lichaam gaat er ook nog es lekker van ruiken.
En als ik een chill geurtje op heb mag de rest van mijn lichaam ook wel zo ruiken hoor ik denk niet dat veel vrouwen daar om zullen klagen![]()
Of je het je geld waard vind moet je zelf maar uitzoeken, maar het is geen complete bullcrap als sommige mensen hier zggen
jij zit zeker op stijlforum.nl ofzo?quote:Op zondag 16 september 2007 15:08 schreef Beauregard het volgende:
Ik gebruik alleen maar deo's die bij de eau de parfum horen die ik op dat moment op heb. Dus Boss In Motion met Boss In Motion deodorant, dat werk.
Kost wat, maar dat heb ik er wel voor over. Zoiets als Axe vind ik gewoon zo ontzettend armoedig en het is gewoon een ontzettend nare, penetrante lucht.
Houdt FA en 8x4 je ook serieus droog, of is het net als met die andere geurige deo's dat je de grote oceaan onder je oksel meesleept?quote:Op zondag 16 september 2007 17:11 schreef Crientj het volgende:
FA Pink paradise
FA Asia spa
8x4 Party fever
Ik, als vrouw zijnde, vind een lekker luchtje die verpest wordt door die opdringerige AXE-meuk een ware afknapper, eerlijk gezegd. Overgeparfumeerde lichamen doen het sowieso niet voor mij. Zo'n lijf wat helemaal is ingesprayd met kleffe deo likt trouwens ook niet meer lekker afquote:Op zondag 16 september 2007 00:51 schreef ThomazZ87 het volgende:
Sommige mensen in dit topic willen egt te graag gelijk hebben met hun "dure deo's wat een oooonzin hahaha![]()
ik doe lekker goedkoop
"
ik draag zelf ook meestal Axe het geld groeid me niet op de rug, maar voor bijna al mijn geurtjes heb ik een bijpassende deo... waarom? die deo's zijn (net zoals axe overigens) body sprays het is dus niet alleen tegen zweetgeur maar je lichaam gaat er ook nog es lekker van ruiken.
En als ik een chill geurtje op heb mag de rest van mijn lichaam ook wel zo ruiken hoor ik denk niet dat veel vrouwen daar om zullen klagen![]()
Of je het je geld waard vind moet je zelf maar uitzoeken, maar het is geen complete bullcrap als sommige mensen hier zggen
Haha, sukkel.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:19 schreef Asmooh het volgende:
[..]
mwa... kan
Eens is!quote:Op zaterdag 22 september 2007 10:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik, als vrouw zijnde, vind een lekker luchtje die verpest wordt door die opdringerige AXE-meuk een ware afknapper, eerlijk gezegd. Overgeparfumeerde lichamen doen het sowieso niet voor mij. Zo'n lijf wat helemaal is ingesprayd met kleffe deo likt trouwens ook niet meer lekker af
Een subtiel luchtje met een niet-walmende deo, dat is pas prettig![]()
ik had ooit een collega die dat had, alleen was dat zijn drakenademquote:Op zaterdag 22 september 2007 14:47 schreef Levitation het volgende:
[..]
Eens is!Vreselijk als je mensen op meters afstand al ruikt aankomen...
![]()
Hai SQ!![]()
5 dagen???quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:33 schreef ondeugend het volgende:
Therme
http://www.therme.nl/51?navId=11
14 euro geloof ik.
Geurloos en het werkt 5 dagen.
quote:Op zaterdag 22 september 2007 10:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik, als vrouw zijnde, vind een lekker luchtje die verpest wordt door die opdringerige AXE-meuk een ware afknapper, eerlijk gezegd. Overgeparfumeerde lichamen doen het sowieso niet voor mij. Zo'n lijf wat helemaal is ingesprayd met kleffe deo likt trouwens ook niet meer lekker af
Een subtiel luchtje met een niet-walmende deo, dat is pas prettig![]()
Wat overtuigd je dan zo ervan? Alleen de geur?quote:Op maandag 24 september 2007 19:00 schreef heaven7 het volgende:
Ik hield ook nooit van rollers maar deze deo......
Het walmt niet zo!quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:41 schreef Georgezzz het volgende:
[..]
Wat overtuigd je dan zo ervan? Alleen de geur?
Vind die rollers zo onhandig![]()
Ok, Heaven is een vrouw, sorry dat had ik gemist...quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Het walmt niet zo!
Maar ik kan me voorstellen dat het voor een vent met okselhaar minder fijn is. Ik heb gladde okseltjes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |