Jezus, wat vis jij nou weer voor nijlpaard opquote:
Daar zit ik nu, waar blijft de rest?quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:40 schreef Bullebak het volgende:
PUREGOLD
kom eraan!quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:42 schreef naamloos.txt het volgende:
[..]
Daar zit ik nu, waar blijft de rest?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Doe die 1337 skillz eens sharenquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:45 schreef glasbak het volgende:
[afbeelding]
Ik heb heul een andere chatboxom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nou.. gewoon.. ctrl-print screenquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:46 schreef naamloos.txt het volgende:
[..]
Doe die 1337 skillz eens sharenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Roept u maarquote:
Okquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:47 schreef Reunity het volgende:
ctjek ALLASWEET, sexyschoolgirl HOT
die is al gebruiktquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:45 schreef glasbak het volgende:
[afbeelding]
Ik heb heul een andere chatboxom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
welke van die 2?quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:48 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Okom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je ziet het niet hequote:
Zit je ons weer te flessen?quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:47 schreef glasbak het volgende:
[..]
Nou.. gewoon.. ctrl-print screenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee echt nietquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:49 schreef naamloos.txt het volgende:
[..]
Zit je ons weer te flessen?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jep, who's next?quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:53 schreef MutedFaith het volgende:
helaasch, mislukt bij allasweet
Wat is je nickname daaroquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:53 schreef MutedFaith het volgende:
wie nu?
Ik kom er niet in... NEXT: ??quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:53 schreef Cahir het volgende:
Detox!
ze luistert niet en dreigt met ban
Plasmaquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:56 schreef MutedFaith het volgende:
ik kom er ook niet in. connect niet echt.
wie nu dan?
Ik hoor net van nietquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:56 schreef Cahir het volgende:
Plasma luistert nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Me2.. wie is TechSupportquote:
quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:59 schreef glasbak het volgende:
OK.. volgendeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[afbeelding]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ben techsupportquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:59 schreef donroyco het volgende:
[..]
Me2.. wie is TechSupportom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nou. ik geef haar gewoon een papiertje en maak een screenshotquote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:00 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hoe krijg je dat voor elkaar
Je bent haar gewoon?... je kan bannen en kicken XDquote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:02 schreef glasbak het volgende:
[..]
Nou. ik geef haar gewoon een papiertje en maak een screenshotom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop