Valt er al iets zinnigs te zeggen over de opstelling waarin getraind werd en de positie van Davids?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:30 schreef jna het volgende:
Hij had op de training ook een paar mooie acties waarmee ie zich vrij speelde
Nee (training waar ik was tenminste niet), was basis en reserves door elkaarquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:30 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Valt er al iets zinnigs te zeggen over de opstelling waarin getraind werd en de positie van Davids?
wie weet waar dat nog toe geleid heeftquote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:41 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Hehe, toen gooide hij zijn shirtje naar een paar Tsjechische meiden ja
Van de training van vandaag?quote:
Misschien omdat hij zoveel met 410 te maken heeft?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
Waarom Rosales erbij zat ontgaat mij een beetje
Laat me raden, jij d8 dat ze om 10.30 trainde maar het was verplaatst naar 11.30 maar dat wist jij niet?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:05 schreef De_Ananas het volgende:
Ik sta net niet op de foto's
Zijn trouwens wel een stel lamzakken zeg, ze waren 40 minuten te laat
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:10 schreef Ordinair het volgende:
Hou 410 maar lekker op 410! Anders zit ook alles op elkaar.
Tja, dat is wel tof, maar dan blijft de sfeer ook maar aan 1 kant van het stadion.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:11 schreef Jasza het volgende:
[..]
![]()
Ik zou 410 juist graag boven de F-side zien net zoals tegen psv voor de JCS, gekkenhuis was dat![]()
Beter heel Zuid als een gekkenhuis dan alleen 1 vakje op Noord he.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:12 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Tja, dat is wel tof, maar dan blijft de sfeer ook maar aan 1 kant van het stadion.
Liever een groter 410 waar nog meer acties mogelijk zijn, als 410 waar het nu zit.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:12 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Tja, dat is wel tof, maar dan blijft de sfeer ook maar aan 1 kant van het stadion.
Had Edje nog wat leuks te melden tegen je ?:Pquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:14 schreef denthemen het volgende:
Zo, net terugik stond vooraan vlak bij de deur dus vandaar dat je me niet zult zien op die foto's, misschien later op sportjournaal of zo? Verder zei ik toch dat hij de 1e training mee zou doen
Naja, mensen die er wel waren hebben mooi de 1e training gezien
Verder nog een interview gedaan voor radio 1, dus die zal ook nog wel op de radio komen
Dat was alles eigenlijk wat ik te melden had, als ik nog nieuws heb horen jullie het
![]()
jna heeft je raad opgevolgd en is naar de eerste training gegaan vanmorgen!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:14 schreef denthemen het volgende:
Zo, net terugik stond vooraan vlak bij de deur dus vandaar dat je me niet zult zien op die foto's, misschien later op sportjournaal of zo? Verder zei ik toch dat hij de 1e training mee zou doen
Verder nog een interview gedaan voor radio 1, dus die zal ook nog wel op de radio komen
Dat was alles eigenlijk wat ik te melden had, als ik nog nieuws heb horen jullie het
![]()
Leuk!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:14 schreef denthemen het volgende:
![]()
Neuh niet echt eigenlijk, was nog 1 iemand die me aansprak en me bedankte, was volgens mij iemand van Ajax Netwerkquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:15 schreef Jasza het volgende:
[..]
Had Edje nog wat leuks te melden tegen je ?:P
wat liefquote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:14 schreef denthemen het volgende:
![]()
Nee.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:06 schreef Jasza het volgende:
[..]
Laat me raden, jij d8 dat ze om 10.30 trainde maar het was verplaatst naar 11.30 maar dat wist jij niet?
Dan beginnen wij op Noord een fanatiek vakjequote:Op dinsdag 30 januari 2007 16:12 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |