Het duurt 3 seconde ofzo, je ziet Edje naar buiten lopen en 1 seconde warming upquote:
Kan me niet voorstellen dat die meetellen. Zie je het al voor je, een gele kaart tegen Feyenoord en dan geschorst vanwege kaarten in Engeland?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:08 schreef F1Bas het volgende:
Stel Davids had in Engeland 3 gele kaarten gehad, vervallen die nu of tellen die in Nederland door?
Volgens mij blijven die gewoon staan hoorquote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:09 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat die meetellen. Zie je het al voor je, een gele kaart tegen Feyenoord en dan geschorst vanwege kaarten in Engeland?
Als hij bv. de laatste wedstrijd rood had gehad telt het wel mee.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:09 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat die meetellen. Zie je het al voor je, een gele kaart tegen Feyenoord en dan geschorst vanwege kaarten in Engeland?
Spelers van Man U kregen in Amsterdam Tournament ook rood en dat telde toen mee in de premier leaguea.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:09 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Hier ook, en nog een aardig filmpje ookquote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:10 schreef koningdavid het volgende:
Filmpje van Talpa doet het perfect bij mij hoor.![]()
Ligt aan FF of Opera.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:14 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Hier ook, en nog een aardig filmpje ook![]()
School is er om te skippen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:18 schreef toma het volgende:Edje
ik had zo graag bij de training willen zijn![]()
kut school
Telt niet mee neequote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:09 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Helaas mag hij niet meedoen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:30 schreef Edenoniphobic het volgende:
Mag hij tegen Werder meedoen eigenlijk. Of heeft ie bij Spurs al europees gespeeld.
Mag niet mee doen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:30 schreef Edenoniphobic het volgende:
Mag hij tegen Werder meedoen eigenlijk. Of heeft ie bij Spurs al europees gespeeld.
quote:Met Edgar Davids wordt Ajax alsnog kampioen omdat...
1. Cocu op een schoothondje lijkt en Davids een pitbull is
2. Davids net als Wouters niet meer opgeroepen wordt voor Oranje
3. met Davids z'n bril Huntelaar het net weer scherp ziet
4. het oude clubje weer bijna compleet is
5. de volgende penalty wel raak is
6. Stijn Vreven zelfs bang van hem wordt
7. hij zijn hoofd niet zomaar ergens in steekt
8. Davids Sneijder en Perez in toom kan houden
9. Ajax zijn wedstrijden wint zodra het met 10 man speelt
10. Kluivert het ook zo lekker doet bij PSV
11. Heintje Davids ook altijd op zijn best was bij een come-back
12. Ajax de verzameling tuinkabouters nu compleet heeft
13. Perez nu een pitbull achter zich aan krijgt als hij de grensrechter uitscheldt
14. Maduro nu op de bank zit
15. Iedere speler liever in de basis staat dan naast hem op de bank zit
16. : Davids geen respect heeft voor mijnheer Cocu of mijnheer Koné
17. hij goed is in het begeleiden van jonge spelers
18. schoonheid uiteindelijk toch niet telt
19. Davids Van Basten wat wil laten zien
20. Davids genoeg uit heeft kunnen rusten bij Tottenham Hotspur
21. ...
Jammer, mijn 'omdat hij een doos nandrolon meeneemt' heeft het niet gehaaldquote:
Weetje nog niet, er zijn er pas 20quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:38 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Jammer, mijn 'omdat hij een doos nandrolon meeneemt' heeft het niet gehaald
quote:1. Cocu op een schoothondje lijkt en Davids een pitbull is
...
3. met Davids z'n bril Huntelaar het net weer scherp ziet
...
6. Stijn Vreven zelfs bang van hem wordt
...
13. Perez nu een pitbull achter zich aan krijgt als hij de grensrechter uitscheldt
...
Nee..quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:50 schreef ub40_bboy het volgende:
vol?
Nee, nog 24, dat kun je toch gewoon zien?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:50 schreef ub40_bboy het volgende:
vol?
Waarom toch steeds deze irritante en nutteloze posts?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:50 schreef ub40_bboy het volgende:
vol?
Waar? Ik wacht gewoon altijd rustig totdat ik zelf een nieuw topic zie.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:52 schreef Riro het volgende:
[..]
Nee, nog 24, dat kun je toch gewoon zien?
jupquote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:36 schreef rompompom het volgende:
Prachtig, Davids écht terug!!! Had jij die bloemen nou gegeven, denthemen?
In VBLquote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:54 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Waar? Ik wacht gewoon altijd rustig totdat ik zelf een nieuw topic zie.
Ik vind het hem wel goed staan.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:02 schreef Jasza het volgende:
Davids in pak hehe, vind ik niet bij hem horen hehehe
90% kans dat Buijs met rood van het veld gaat.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:03 schreef denthemen het volgende:
Ik kan écht niet wachten op Zondag, Buijs denk ik ook niet
Liever Lindenberghquote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:03 schreef ASroma het volgende:
nou nu kan roger mooi verkocht worden
Niemand kan wachten denk ikquote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:03 schreef denthemen het volgende:
Ik kan écht niet wachten op Zondag, Buijs denk ik ook niet
Als hij dan al niet met brancard van het veld af isquote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:04 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
90% kans dat Buijs met rood van het veld gaat.
Babel blijft omdat Luque naar psv gaat? Ik snap die redenering niet helemaal.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:08 schreef Jasza het volgende:
Luque naar psv, morgen keuring dus Babel blijft wel.
Ik welquote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:10 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Babel blijft omdat Luque naar psv gaat? Ik snap die redenering niet helemaal.
Luque werd bij bod van Newcastle inbegrepenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:10 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Babel blijft omdat Luque naar psv gaat? Ik snap die redenering niet helemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |