Vast ook nog wel in samenvattingquote:
Nee helaas, heb geen digitale TV. (Woon trouwens in het @home-gebied.)quote:
Stelletje kutjoden die die stream overbelastenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:27 schreef Adidah het volgende:
[..]
Er komt vast nog wel een herhaling later op de avond.
Jij ziet tenminste ietsquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:30 schreef Jasza het volgende:
Wij wachten op de presentatie van Edgar Davids, jeej we zien allemaal kut journalisten met hun camer's
Ik keekquote:
Mooi.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:37 schreef Jasza het volgende:
Dat die journalisten met die kk fototoestellen is optyfen ik zie het niet
Mooi zo, dan zjin wij niet de enigen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:37 schreef Jasza het volgende:
Zit dennis naast hemquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:37 schreef Jasza het volgende:
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:39 schreef Jasza het volgende:
Edje kan spelen zegt hij, bij de testen bij de Spurs was hij altijd superfit
En het sportieve heeft de doorslag gegeven en hij heeft veel lof over Henkie nu.
quote:
Dat zijn er 4 van de 6.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:41 schreef Jasza het volgende:
Het Ajax shirt, Barça, Juve en NL elftal shirt vind hij de mooiste waarin hij gespeeld heeft
Met Danny Blind lag hij sowieso niet zo lekker, dacht ik gelezen te hebben in De godenzonen van Ajax, tien jaar laterquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:43 schreef Jasza het volgende:
We mogen wel erg dankbaar zijn dat Henk bij ons zit hoor, zonder hem was dit niet gelukt denk ik zelf.
Henk doet het heel goed bij de spelers, volgens mij alleen met Perez en KJH wat minderquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:43 schreef Jasza het volgende:
We mogen wel erg dankbaar zijn dat Henk bij ons zit hoor, zonder hem was dit niet gelukt denk ik zelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |