Ik hou het ff bij de kaarten als je het niet erg vindquote:Op woensdag 7 februari 2007 11:12 schreef Jodelaar het volgende:
Een collega van mij en eveneens amateur meteoloog. Voorspeld 65%!! op een goede afloop van winterweer. Die heel goed kan voorspellen van hoe warm / koud het wordt, hij heeft het al meerdere keren goed gehad.
Ohquote:Op woensdag 7 februari 2007 11:12 schreef Jodelaar het volgende:
Hij vertelde me nu ook al dat 23 Feb een nog kouder gebied op de loer ligt. (heel ver natuurlijk nog)
Tjequote:
Omdat jouw collega dat zegt?quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:20 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
Tje(tis nog ver natuurlijk)?
maar de winter mag niet afgeschreven worden
quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:32 schreef Lariekoek het volgende:
Ik ben benieuwd of er nog een weeralarm komt voor morgen.
Mja, nou, tja....quote:Het weeralarm wordt alleen gegeven wanneer aan bepaalde criteria wordt voldaan, hieronder een overzicht van de mogelijkheden die zijn gedefinieerd:
Bij sneeuw:Zware sneeuwval: > 5 cm/h over een groot gebied (provincie) Sneeuwjacht: sneeuwval met windkracht 6 of 7 Sneeuwstorm: Sneeuwval of driftsneeuw bij windkracht 8 of meer
Vlat wel mee hoor. Ik wil morgen wel even een rondje maken over Sonsbeek.quote:
hopelijk heeft de ns het morgen niet moeilijk, ze hebbensoms het al moeilijk als iemand een scheet laatquote:
quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:37 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Vlat wel mee hoor. Ik wil morgen wel even een rondje maken over Sonsbeek.
Samen met waarschijnlijk duizend andere mensen![]()
gezelligquote:Start wandelseizoen DoorLopen(d) Fit
Op donderdag 8 februari om 11.00 uur geeft de wethouder sport Rita Weeda het startsein voor het wandelseizoen van DoorLopen(d) Fit. Speciaal voor 50-plussers zijn er vele wandeltochten uitgezet door de mooie omgeving van Arnhem. Het doel is om in een gezellige groep van de natuur te genieten en fit te blijven.
meestal pissen wij toch overal naast qua weerextremen.quote:
Hihi, hoog water, hihiquote:Op woensdag 7 februari 2007 11:44 schreef Adelante het volgende:
[..]
meestal pissen wij toch overal naast qua weerextremen.
da's veel leuker om bij lobith/spijk te gaan bekijken...quote:
ZOu het niet weten, woon er net een half jaartjequote:Op woensdag 7 februari 2007 11:44 schreef Adelante het volgende:
[..]
meestal pissen wij toch overal naast qua weerextremen.
Hij zwakt wel af wanneer hij boven Nederland komt.quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:02 schreef Jodelaar het volgende:
kijk de bui van morgen is mooi aankomen
nee? grijze stuk is nog niet berekenbaar ofzo, of is een storing. Of gewoon te zwaar voor de modellenquote:Op woensdag 7 februari 2007 12:04 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Hij zwakt wel af wanneer hij boven Nederland komt.![]()
Ik moet met de auto.. Mag toch hopen dat er geen files gaan ontstaanquote:Op woensdag 7 februari 2007 12:05 schreef -skippybal- het volgende:
Dus van een uur 10.30 tot 15.00 hier sneeuw.
No fuckin' way dat ik de trein ga pakken morgen![]()
neem je sneeuwkettingen maar alvast meequote:Op woensdag 7 februari 2007 12:11 schreef addie het volgende:
[..]
Ik moet met de auto.. Mag toch hopen dat er geen files gaan ontstaan
hah!quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:11 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
neem je sneeuwkettingen maar alvast mee
grijze stuk is nog niet berekenbaar ofzo, of is een storing. Of gewoon te zwaar voor de modellenquote:
jajaquote:Op woensdag 7 februari 2007 12:12 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
grijze stuk is nog niet berekenbaar ofzo, of is een storing. Of gewoon te zwaar voor de modellen
Kerel doe toch eens normaal en rustig.quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:15 schreef Jodelaar het volgende:
maar kijk dit ook is.. zucht de dag die mijn collega winterinvalvoorspeeld?:9
en de dag dat wij op wintersport gaan
quote:Overdag neemt de bewolking toe en in de loop van de ochtend van het zuidwesten uit gaat het enkele uren sneeuwen. In de middag gaat het waarschijnlijk in de zuidwestelijke helft alweer regenen. Het wordt zo'n 3 graden. De zuidelijke wind is zwak, draait overdag naar zuidoost en neemt dan toe tot matig, kracht 3 of 4, in de kustgebieden tot krachtig en op zee tot hard, windkracht 6 of 7. In de namiddag en avond wordt draait de wind in het zuiden en westen van het land naar zuidwest tot west.
woensdag 07 februari 2007 10.55 uur
Waar zie jij staan dat ik denk dat dat uitkomt? Ik laat het alleen zien dat dat er virtueel nu voorstaatquote:Op woensdag 7 februari 2007 12:19 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Kerel doe toch eens normaal en rustig.![]()
Je hebt het over 14 dagen verder.![]()
quote:Voorwaarschuwing Weeralarm
ZWARE SNEEUW
In de loop van donderdagochtend trekt een omvangrijk sneeuwgebied van het zuiden uit langzaam naar het noorden. De voorste begrenzing van het gebied bereikt naar verwachting tegen donderdagavond het noordoosten van het land. Er bestaat daarbij groot gevaar voor ernstige overlast. Het KNMI schat de kans op een Weeralarmsituatie momenteel in op 75%.
Weeralarmquote:Op woensdag 7 februari 2007 12:37 schreef Lariekoek het volgende:
Het KNMI heeft inmiddels een voorwaarschuwing afgegeven:
[..]
En als ze niks zeiden werd het complete chaosquote:Op woensdag 7 februari 2007 12:42 schreef 61neorej het volgende:
Weeralarmen voor zware sneeuw zijn volgens mij de laatste jaren nogal teleurstellend geweest.
Andere weeralarmen waren vrijwel altijd goed, maar sneeuw volgens mij in 2004 paar keer de mist ingegeaan.
Maar in december 2005 niet.quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:42 schreef 61neorej het volgende:
Weeralarmen voor zware sneeuw zijn volgens mij de laatste jaren nogal teleurstellend geweest.
Andere weeralarmen waren vrijwel altijd goed, maar sneeuw volgens mij in 2004 paar keer de mist ingegeaan.
Fijn dat jij al weet dat het drap wordquote:Op woensdag 7 februari 2007 12:48 schreef Omaha het volgende:
Weeralarm voor die drap die morgen eventjes uit de lucht valt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |