Wihaaaaaaaa, als Keromane met Joki's gaat gooien dan geloof ik em!quote:Op zondag 4 februari 2007 17:22 schreef Keromane het volgende:
Joki 9. De nieuwe GFS run komt binnen en het zijn prachtige kaarten.
Net als de vorige keer: fingers crossed!quote:Op zondag 4 februari 2007 17:22 schreef Keromane het volgende:
Joki 9. De nieuwe GFS run komt binnen en het zijn prachtige kaarten.
dude, chillquote:Op zondag 4 februari 2007 17:43 schreef -skippybal- het volgende:
Kunnen die kut JOKI's niet in een apart topic ofzo?
In plaats van een normale analyse is iedereen ineens aan het gooien met cijfertjesDie ook nog eens meerdere keren per dag veranderen....
Die is van gisternacht volgens mij.quote:Op zondag 4 februari 2007 18:53 schreef aloa het volgende:
De EPS Pluim geeft ook steeds koudere temperaturen aan.
Dat was te verwachten, zo gaat het de hele winter alquote:
ach, je moet ergens blij om zijn deze winterquote:Op maandag 5 februari 2007 11:08 schreef Lariekoek het volgende:
Jullie zit elkaar alweer lekker blij te maken met een dode mus![]()
Omdat alleen GFS nu even niet meewerkt? Alle modellen hebben het bizar moelijk om de drukverdelingen te berekenen.quote:Op maandag 5 februari 2007 13:54 schreef Jodelaar het volgende:
Jan visser gaat voor een winter inval met een ijsdag op zaterdag en sneeuw op vrijdag.. toch ben ik bang dat het zover niet gaat kome
wat ik overal lees is dat het echt alle kanten op kan gaan, en dat winter zeker niet is uitgesloten. Het kan natuurlijk zo warm blijven, maar het kan ook heel goed flink kouder wordenquote:Op maandag 5 februari 2007 13:56 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Omdat alleen GFS nu even niet meewerkt? Alle modellen hebben het bizar moelijk om de drukverdelingen te berekenen.
Dikke kans dat voor middernacht er weer een run komt die sneeuwval op donderdag/vrijdag wel ziet zitten...
Start jij gewoon een topic zomerverwachting 2007 #1 .. Ik lach je keihard uit als er einde vd week een winterinval isquote:Op maandag 5 februari 2007 14:10 schreef Lariekoek het volgende:
Ja het kan vriezen of dooien.
Nouzeg!quote:Op maandag 5 februari 2007 14:13 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
Start jij gewoon een topic zomerverwachting 2007 #1 .. Ik lach je keihard uit als er einde vd week een winterinval is
geef je weinig kans...quote:Op maandag 5 februari 2007 14:13 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
Start jij gewoon een topic zomerverwachting 2007 #1 .. Ik lach je keihard uit als er einde vd week een winterinval is
Jahoor alsof je aan het ensemble kan zien. Ben beniewd naar de EC ensemble die zal veel beter zijnquote:Op maandag 5 februari 2007 15:50 schreef Omaha het volgende:
Ensemble is duidelijk, even wat frissen maar daarna gewoon de lente in
[afbeelding]
Ja idd en als we de ukmo moeten geloven zitten we vanaf zaterdag volop in de winterquote:Op maandag 5 februari 2007 19:17 schreef -skippybal- het volgende:
Ik vind die "battle of the models" wel vet eigenlijk![]()
quote:Op maandag 5 februari 2007 19:43 schreef Keromane het volgende:
Onzekere factor is depressieactiviteit. Een paar honderd kilometer kan een groot verschil uitmaken. De modellen hebben het er maar moeilijk mee. 'Het kan vriezen, het kan dooien' is heel raak.
Hier alvast een kaart van 10 februari 2040:
[afbeelding]
[Positiviteits modus jaar 2040]quote:Op maandag 5 februari 2007 19:43 schreef Keromane het volgende:
Onzekere factor is depressieactiviteit. Een paar honderd kilometer kan een groot verschil uitmaken. De modellen hebben het er maar moeilijk mee. 'Het kan vriezen, het kan dooien' is heel raak.
Hier alvast een kaart van 10 februari 2040:
[afbeelding]
[scepticus]quote:Op maandag 5 februari 2007 21:42 schreef Omaha het volgende:
[..]
[Positiviteits modus jaar 2040]
Hmm, hoopvolle kaart, lijkt op die van de winter van 2032.
Mooie winter was dat, ik weet nog de nacht van 19 januari, temperatuur slechts 18 graden!! Handschoenenwerk.
[/ Positiviteits modus jaar 2040]
[wij in 2040]quote:Op maandag 5 februari 2007 21:42 schreef Omaha het volgende:
[..]
[Positiviteits modus jaar 2040]
Hmm, hoopvolle kaart, lijkt op die van de winter van 2032.
Mooie winter was dat, ik weet nog de nacht van 19 januari, temperatuur slechts 18 graden!! Handschoenenwerk.
[/ Positiviteits modus jaar 2040]
Ja of de golstroom komt stil te liggen natuurlijk.quote:Op maandag 5 februari 2007 22:22 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
[wij in 2040]
De winter van 2007 dat was pas een winter!!
[/wij in 2040]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |