Deel 1: Winterverwachtingquote:
Pas maar weer aan dan want dit is al deel 3, maar bij het vorige deel was geen #2 er achter gezet.quote:
Ja doe maar Winterverwachting 2007 #3 - Kou komt dichterbij? of iets in die trend durf nog niet te zeggen dat er neerslag valt.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:33 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Pas maar weer aan dan want dit is al deel 3, maar bij het vorige deel was geen #2 er achter gezet.
1e Deel: Winterverwachting![]()
Ja. hopelijk dat de koude members gelijk gaan krijgen. pas aub topic titel aanquote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:36 schreef IkWilbert het volgende:
Ik moet het nog zien met de kou en de sneeuw... er zijn wat members die voor kou gaan maar ook die gewoon het huidige weer aanhouden. Ben benieuwd wat er deze week gaat gebeuren...
Mja.. ik geloof en hoop al snel het beste.. pas donderdag kunnen we beetje gaan gokken. Maar ik doe dat nu al, misschien is dat wel heel dom.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:43 schreef -skippybal- het volgende:
Kans ja. Ook kans op een WC...
Zie OPquote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:47 schreef Frutsel het volgende:
opnieuw aangepast, wat is deel 2? pas ik die ook ff aan ^^
ik hoop zelf het groene lijntje.. het blauwe lijntje gaat weer te snel naar bovenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:03 schreef michiel_merk het volgende:
[afbeelding]
het is iig niet kansloos![]()
Heeft idd geen zin...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 14:09 schreef -skippybal- het volgende:
Pfff, weer goed geleerd van de laatste keren he? Iedereen kijkt nu wéér twee weken vooruit![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |