Sterkte.
Ik wens je echt heel veel sterkte!!!
Praat er vooral veel over met vrienden/familie dat wil meestal wel helpen
Nogmaals, heel veel sterkte!!
........ ......
Veel eerder dan verwacht dus. Hij kreeg een zeer ernstige maagbloeding en moest met grote spoed naar het ziekenhuis worden gebracht. In het AMC hebben ze hem ongeveer 5 liter bloed toe moeten dienen omdat hij dit telkens uitkotste.
Uiteindelijk is het de artsen gelukt om de bloeding te stoppen door middel van korreltjes met radiologie ofzoiets. Hoe dat precies werkt weet ik ook niet (ik ben tenslotte geen arts). Het was echt het laatste wat ze konden proberen want anders was het voorbij.
Het was zo raar, om half12 's avonds worden we gebeld door zijn vrouw en ik wist meteen dat er iets goed mis was, toen bleek hij die middag een bloeding te hebben gehad en de zusters hadden al gezegd dat zijn kinderen moesten komen. Ze wisten niet of hij het zou redden. Toen ik die kamer inliep en hij daar lag vroeg hij of ik zijn hand wou vasthouden dus dat deed ik en hij zei toen dat hij zelf niet wist of dit het was. Gelukkig niet dus achteraf.
Hij leeft dus nog maar ik denk dat de tijd die hij te leven heeft hierdoor wel verkort zal zijn. 5 LITER BLOED raak je niet zomaar kwijt. Het was echt een wonder dat die behandeling hielp, dat zei de dokter zelf al.
Muurbloempje
heel veel sterkte. meer kan ik niet zeggen.
quote:Met mij gaat het wel goed hoor gelukkig. Mijn vader is inmiddels al weer thuis zelfs dus daar gaat het ook naar omstandigheden weer goed mee.
Op zaterdag 13 april 2002 17:46 schreef DuchessX het volgende:
Erikh...Hoe gaat het met je?
Duch
Wel is het nu zo dat we niet bij hem op bezoek kunnen als we verkouden zijn en aangezien ik behoorlijke hooikoorts heb en dus niet kan weten of er ook nog verkoudheid bij mij bijzit kan ik voorlopig niet naar hem toe. Maar daar vinden we nog wel wat op, dat zei hij ook al.
Voor de rest hou ik me aardig goed hoor alleen afgelopen zaterdag dat dit gebeurde heb ik uiteraard staan janken. De allerlaatste behandelmethode die ze konden toepassen is dus gelukkig succesvol geweest maar de artsen hadden eerder verwacht dat hij het niet zou halen. Gelukkig zaten ze ernaast.
vanavond effe lekker uit en alle frustraties eruit dansen
Ik wil je alleen even vreselijk veel sterkte toewensen.
Ik hoop dat je nog veel mooie en goede momenten mag hebben met je vader.
En meer kan ik niet zeggen want soms zijn woorden niet genoeg om uit te drukken wat je hoopt en voelt.
Heel veel liefs DarkElf
sterkte maat
quote:Thanx!
Op maandag 15 april 2002 12:11 schreef Chayenn het volgende:
Sorry en heel veel sterkte.
jij veel plezier met je rijbewijs
quote:Ook bedankt.
Op maandag 15 april 2002 12:14 schreef erikh het volgende:[..]
Thanx!
jij veel plezier met je rijbewijs
ik maak mezelf wel eens 'verwijten', ik had een prima relatie met mijn vader zodat het soms bijna 'op de automatische piloot ging'. daarom denk ik soms wel dat ik er te weinig tijd in gestopt hebt, heb er eigenlijk nooit rekening mee gehouden dat het zo ineens over kon zijn.
erikh, heel veel sterkte nogmaals. ik hoop dat je voldoende mensen om je heen hebt die je kunnen steunen!
Krachten
Wat zijn de ware krachten in het leven?
zijn dat de Liefde of de
Barmhartigheid, die je kan geven?
Of is het die der strijdlust
en de niet-aflatendheid
de wilskracht of het taai verzet
de onverzettelijkheid waarop je wedt?
Is het de overtuigingskracht waarin je gelooft?
De tederheid en zorg die je elkander hebt beloofd?
Is het de gang der dingen die zo moeten gaan?
De mate van succes ?
De goede baan?
Wat is dit alles op zo'n dag?
Dat je teruggeworpen wordt op inkeer en bezinning
vind dan je echte kracht
dat is je overwinning.
Edward van der Stoel
ik hoop dat alles goed gaat met je vader maar ook met jou.
Ik hou je topic in de gaten!
Liefs
Probeer zoveel mogelijk mte je vader en de rest van de familie aan de leuke dingen te denken en lach veel samen. Maak er een MOOIE tijd van.
Heel veel sterkte jongen en laat wat van je horen.
peter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |