abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 maart 2002 @ 20:09:29 #126
25202 Bereboot
Oh pick me, pick me!
pi_3613317
Woorden zullen nooit in staat zijn
gevoelens uit te drukken zoals ze bedoeld zijn
Er zullen ook nooit genoeg woorden voor zijn...

Sterkte.

Het gaat weer helemaal nergens over...........................................................
  maandag 25 maart 2002 @ 20:19:58 #127
25458 Wieke
BloW The MinD
pi_3613461
tjemig Erik, dit is echt zwaar klote
Ik krijg er zelf een brok van in mijn keel

Ik wens je echt heel veel sterkte!!!
Praat er vooral veel over met vrienden/familie dat wil meestal wel helpen

Nogmaals, heel veel sterkte!!

........ ......

A friend might well be reckoned the masterpiece of nature
pi_3664478
het is echt geweldig dat jullie dat gesprek hebben gehad, en dat wanneer het tot een afscheid komt, je met goede herinneringen terugkijkt op hem. Ik denk dat een mooie foto(serie) van hem maken een goed idee is, en graag wilde ik hieraan iets toevoegen. Zoals je misschien weet is 2 jaar geleden mijn vader overleden. We hadden wel foto's gemaakt, maar ik begin me steeds vaker voor de geest proberen te halen hoe zijn stem was. Ik denk dus dat het wel een aardig idee is om zijn stem ook op te nemen, of een video maken ofzo, waarop staat dat je toch nog goede momenten met hem beleeft. Ik hoop dat je hieraan wat hebt. Voor de rest kan ik je alleen maar sterkte toewensen.
pi_3758094
Pffff, dit weekend was het bijna voorbij zeg.

Veel eerder dan verwacht dus. Hij kreeg een zeer ernstige maagbloeding en moest met grote spoed naar het ziekenhuis worden gebracht. In het AMC hebben ze hem ongeveer 5 liter bloed toe moeten dienen omdat hij dit telkens uitkotste.

Uiteindelijk is het de artsen gelukt om de bloeding te stoppen door middel van korreltjes met radiologie ofzoiets. Hoe dat precies werkt weet ik ook niet (ik ben tenslotte geen arts). Het was echt het laatste wat ze konden proberen want anders was het voorbij.

Het was zo raar, om half12 's avonds worden we gebeld door zijn vrouw en ik wist meteen dat er iets goed mis was, toen bleek hij die middag een bloeding te hebben gehad en de zusters hadden al gezegd dat zijn kinderen moesten komen. Ze wisten niet of hij het zou redden. Toen ik die kamer inliep en hij daar lag vroeg hij of ik zijn hand wou vasthouden dus dat deed ik en hij zei toen dat hij zelf niet wist of dit het was. Gelukkig niet dus achteraf.

Hij leeft dus nog maar ik denk dat de tijd die hij te leven heeft hierdoor wel verkort zal zijn. 5 LITER BLOED raak je niet zomaar kwijt. Het was echt een wonder dat die behandeling hielp, dat zei de dokter zelf al.

pi_3758161
Nog steeds lees ik je verhaal en denk ik aan de moeilijke tijd die je hebt. Sterkte jongen! Ik weet hoe je je voelt.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  maandag 8 april 2002 @ 11:06:01 #131
23058 Muurbloempje
But most of all i love you....
pi_3758369
Ik wil je nogmaals veel sterkte toewensen in deze moeilijke tijden en vergeet niet zoveel mogelijk nog tijd met hem door te brengen...

Muurbloempje

because you are you... SJEES, wat is Noorwegen prachtig zeg!!! Fjorden, gletsjers, ruige bergen, ik wil terug...
pi_3761426
Mijn vader had ook een maagbloeding gekregen en gaf ook zo'n 4 liter bloed op. Hierna is hij in een coma geraakt en 6 dagen later overleden Ik hoop voor jou dat je vader het langer volhoud maar het feit dat hij wel bij is en tegen je kon praten geeft in ieder geval aan dat je vader wel erg sterk is anders was hij er absoluut aan onderdoorgegaan. Sterkte Erik ik weet wat je meemaakt
I don't have enough middle fingers to tell you exactly how I feel.
  zaterdag 13 april 2002 @ 14:10:45 #133
26056 rogiers
ondertitel
pi_3818768
sterkte...
mijn tante is er aan overleden...
wens je niemand toe.
hoop dat je vader er weer boven op komt..
beter 10 vogels in de hand dan geen hand...
pi_3818979

heel veel sterkte. meer kan ik niet zeggen.

Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
pi_3820434
Erikh...

Hoe gaat het met je?

Duch

#geen
  zaterdag 13 april 2002 @ 18:04:23 #136
904 L-X
The Lover X
pi_3820559
Sterkte gozertje. Ik kan alleen hopen dat de tijd die je nog over hebt met je vader, je er alles uit gaat halen wat er uit te halen valt.
It takes a minute to have a crush on someone,
an hour to like someone,
and a day to love someone,
but it takes a lifetime to forget someone.
pi_3821031
quote:
Op zaterdag 13 april 2002 17:46 schreef DuchessX het volgende:
Erikh...

Hoe gaat het met je?

Duch

Met mij gaat het wel goed hoor gelukkig. Mijn vader is inmiddels al weer thuis zelfs dus daar gaat het ook naar omstandigheden weer goed mee.

Wel is het nu zo dat we niet bij hem op bezoek kunnen als we verkouden zijn en aangezien ik behoorlijke hooikoorts heb en dus niet kan weten of er ook nog verkoudheid bij mij bijzit kan ik voorlopig niet naar hem toe. Maar daar vinden we nog wel wat op, dat zei hij ook al.

Voor de rest hou ik me aardig goed hoor alleen afgelopen zaterdag dat dit gebeurde heb ik uiteraard staan janken. De allerlaatste behandelmethode die ze konden toepassen is dus gelukkig succesvol geweest maar de artsen hadden eerder verwacht dat hij het niet zou halen. Gelukkig zaten ze ernaast.

vanavond effe lekker uit en alle frustraties eruit dansen

pi_3825988
Lieve Erikh,

Ik wil je alleen even vreselijk veel sterkte toewensen.

Ik hoop dat je nog veel mooie en goede momenten mag hebben met je vader.

En meer kan ik niet zeggen want soms zijn woorden niet genoeg om uit te drukken wat je hoopt en voelt.

Heel veel liefs DarkElf

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_3835408
Erik, ik weet niet wat ik moet zeggen. Er komen nu heel veel herinneringen boven. Ik weet hoe moeiloijk je het moet hebben. Ik kan je alleen heel veel sterkte wensen, en al klinkt het misschien wat dubbel, maar geniet van elke minuut die je met je vader hebt!

sterkte maat

[B]It is very easy to see fanaticism in other people, but difficult to spot it in oneself[/B]
pi_3836889
Sorry en heel veel sterkte.
pi_3836914
quote:
Op maandag 15 april 2002 12:11 schreef Chayenn het volgende:
Sorry en heel veel sterkte.
Thanx!

jij veel plezier met je rijbewijs

pi_3836928
quote:
Op maandag 15 april 2002 12:14 schreef erikh het volgende:

[..]

Thanx!

jij veel plezier met je rijbewijs

Ook bedankt.
  maandag 15 april 2002 @ 12:19:09 #143
8498 Dagootje
In hoc signature vincis
pi_3836958
Damn man, sterkte..
De wetenschap is er nog steeds niet uit waarom de best gestroomlijnde vrouwen de meeste weerstand bieden!
pi_3844669
Mijn vader heeft ook een maagbloeding gehad maar is eraan overleden
5 dokters konden er niks meer aan doen
Me moeder stond er toen helemaal alleen voor
Veel sterkte in ieder geval
α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
  vrijdag 19 april 2002 @ 01:21:11 #145
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_3884536
erikh, lees pas nu dit topic. krijg het weer koud ervan. heel veel sterkte in deze klote tijd!
ik ben zelf in december 2000 in vier weken tijd mijn vader, een tante en de vader van mijn zwager (ook voor mij een goede bekende) kwijtgeraakt.
ook ik dacht 'houdt het nu nooit op'. had heel veel moeite met het feit dat je in zo'n korte tijd zoveel mensen verliest. het allerergste was natuurlijk mijn vader, vooral ook omdat het zo onverwachts kwam.
dus probeer de tijd die je nog samen hebt (en ik hoop nog heel veel tijd!!!!!) zo goed mogelijk te benutten. ik lees dat alle problemen die er ooit geweest zijn, uitgesproken zijn. dat is heel belangrijk.

ik maak mezelf wel eens 'verwijten', ik had een prima relatie met mijn vader zodat het soms bijna 'op de automatische piloot ging'. daarom denk ik soms wel dat ik er te weinig tijd in gestopt hebt, heb er eigenlijk nooit rekening mee gehouden dat het zo ineens over kon zijn.

erikh, heel veel sterkte nogmaals. ik hoop dat je voldoende mensen om je heen hebt die je kunnen steunen!

wat moet ik hier nu neerzetten?
  vrijdag 19 april 2002 @ 02:00:27 #146
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_3884719
Woorden schieten hier te kort..
Wat kan je nou in godsnaam zeggen tegen iemand die dit meemaakt..
Sterkte en succes zijn de enige 2 woorden die in me opkomen op het moment..
Met kippevel heb ik alle reacties gelezen..

Krachten

Wat zijn de ware krachten in het leven?
zijn dat de Liefde of de
Barmhartigheid, die je kan geven?
Of is het die der strijdlust
en de niet-aflatendheid
de wilskracht of het taai verzet
de onverzettelijkheid waarop je wedt?

Is het de overtuigingskracht waarin je gelooft?
De tederheid en zorg die je elkander hebt beloofd?

Is het de gang der dingen die zo moeten gaan?
De mate van succes ?
De goede baan?

Wat is dit alles op zo'n dag?
Dat je teruggeworpen wordt op inkeer en bezinning
vind dan je echte kracht
dat is je overwinning.

Edward van der Stoel

-
pi_3987880
Hallo Erikh,

ik hoop dat alles goed gaat met je vader maar ook met jou.

Ik hou je topic in de gaten!

Liefs

#geen
  zondag 28 april 2002 @ 00:33:46 #148
26753 ScottishAsshole
Wha daur meddle wi' me?
pi_3987935
mooi dat mensen zo goed reageren hier.....

sterkte.......

pi_4015679
Man ik heb alle berichten gelezen. Ik heb echt een brok in me keel. Wat moet jij je klotuh voelen. Ik wens jou, je vader en je hele familie veel sterkte.

Probeer zoveel mogelijk mte je vader en de rest van de familie aan de leuke dingen te denken en lach veel samen. Maak er een MOOIE tijd van.

Heel veel sterkte jongen en laat wat van je horen.

peter

Oldenzaaltjuh en HeaRt_woRm's weblog!:KLIK!
FAN VAN DE RED HOT CHILI PEPPERS??? Klik hier!!!!!
pi_4015758
ik kan het niet loslaten. Deze topic heeft me echt heel erg geraakt. Het blijft in mijn hoofd hangen.

Erik laat snel weer van je horen.

Veel sterkte.

Oldenzaaltjuh en HeaRt_woRm's weblog!:KLIK!
FAN VAN DE RED HOT CHILI PEPPERS??? Klik hier!!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')