abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45880442
Wij hebben een opstapje geleend van mijn schoonouders Karin. Anders kon ik ook bijna niet in bed. Na de bevalling was ik daar vooral erg blij mee, het randje van het bed (we hebben een houten rand aan het bed) was daardoor makkelijker. Zeker met Anna erbij was het erg fijn.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_45880650
das ook een idee YPPY. Ik heb nog wel een opstapje staan hier
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_45880869
Slaapmeisje, wat een lief verhaal. Toen ik las van jouw zwangerschap reageerde ik hier heel erg emotioneel op, nomaal ben ik nogal een nuchter kalf, een paar weken later begreep ik waarom: ik was zelf zwanger. Mijn gevoelens waren nogal tegenstrijdig, we hebben al drie kinderen en dan nog een vierde..... hoe moet dat dan allemaal. Maar nu ik op het laatst loop kijk ik er heel erg naar uit. Ik vind het ook zo leuk om te lezen hoezeer jij ervan geniet en daardoor geniet ik er eigenlijk ook heel erg van ook al is het de vierde keer. Het is toch wel heel speciaal dat er in je eigen buik een kindje groeit.

Tja overtijd lopen.... de ander drie waren ook ruim over tijd, 15, 16 en 17 dagen. Ik ga er nu gewoon vanuit dat deze smurf ook later komt.
pi_45881079
xxxKarinxxx, het is vervelend dat ze vanalles met je gaan uithalen. Van tevoren neem ik me ook elke keer voor om er niet meer in te trappen. Maar dan zeggen ze dat het zo hoort volgens het protocol. Tja en dan onderga het maar gelaten. Ik moet zeggen dat ik het voor de oudste kinderen ( nu 12 en 9 jaar) erg vervelend vond toen de jongste geboren werd. een aantal ochtende moesten ze vroeg uit bed om naar oma gebracht te worden wan heel misschien wordt de baby wel geboren. En dan die teleurstelling dat het niet gebeurd, zo sneu.
Ik hoop voor hun dat het nu niet zo gaat.
Volgende week moet ik ook nog maar niet bevallen de oudste heeft dan Cito-toets
pi_45881472
Mijn bed staat ook enorm hoog, ik moet er met een opstapje in anders lukt het niet!
Hij staat op 85cm, moet hier minimaal 80 zijn, echt belachelijk hoog om te zien.
Ik snap ook niet dat ze er fijn aan zouden kunnen 'werken' maargoed ik ben maar 1.55 misschien is dat het probleem.

Ka-stone de verbouwing was voorbij?
Wel vervelend inderdaad dat ze dan weer al die dingen moeten doen.
En inderdaad met die cito-toets is het dan ook niet echt handig. (Mijn zusje heeft het ook en ik woon nog thuis, dus ook spannend.) Kan voor die kinderen toch ook een hele belevenis zijn.
  donderdag 1 februari 2007 @ 14:30:43 #281
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_45882524
Slaapmeisje wat lief.

Over data:
Wij hebben er 1 van 08-06-04
En 1 van 20-06-2006
Beat that!

(ik kwam hier trouwens heel enthousiast binnenhupsen omdat ik dacht dat Slaapmeisje aan het was )
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_45882538
hmm, ik heb het eerste eten ontdekt wat ik echt ga missen: de 4 cheese pizza van de new york.. 3 kazen zijn wel goed, maar de 4e kaas is een rauw-melkse schimmelkaas

Dan maar een shoarma pizza, met extra knoflooksaus. Vriendlief komt toch pas later thuis..
(en als troost wat Ben & Jerry's )
  donderdag 1 februari 2007 @ 14:39:09 #283
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_45882787
mooie data's Dutch

ik heb 04-01-2005 (4+1=5)
en onze trouwdatum 21-12-2005 (21 en 12 kun je omdraaien he)
meer moois heb ik niet
pi_45883149
owwwwwww Ben & Jerry's
OWWWWWWWWW IJS!!!!
Fuck... de vriezer zit vol... en er zit geen ijs in.
Maar... ik moet ijs!
Zal ik dan zo lopend maar een softijsje gaan halen???
Owwwwww
pi_45883259
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 14:31 schreef Deepfreeze het volgende:
hmm, ik heb het eerste eten ontdekt wat ik echt ga missen: de 4 cheese pizza van de new york.. 3 kazen zijn wel goed, maar de 4e kaas is een rauw-melkse schimmelkaas

Dan maar een shoarma pizza, met extra knoflooksaus. Vriendlief komt toch pas later thuis..
(en als troost wat Ben & Jerry's )
Maar het gaat toch in de oven?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_45884190
Hmm, dat is natuurlijk wel weer waar. Niet over nagedacht eigenlijk.
Bij 60 graden zouden de verkeerde dingen verdwenen zijn. En die pizza wordt vast wel bij meer dan 60 graden gebakken.
Ticootje, je red mijn dag
pi_45884223
Goed he, ik dacht al!! Dat wordt straks ook al de pizza laten staan.
pi_45884269
Ow, dus jij hebt nu Ben & Jerry's over? Want die hoef je nu dus niet als troost te eten...
Hier is vriendje al onderweg naar huis en die neemt een mc. flurry voor me mee!
pi_45884395
Mijn vriendje, en later mijn man, heeft het de hele zwangerschap door geweigerd eten voor me te halen. Je hebt gelukt Kleintje.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  donderdag 1 februari 2007 @ 15:27:01 #290
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_45884416
Haha, wat heerlijk om te lezen over jullie eetbuien/tikken.
Tip: kibbeling met saus en patat met sate.
Dat waren mijn zondes tijdens de zwangerschappen.
O ja en milkshakes op het eind toen het zo warm was. Kiwi..
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_45884423
YPPY je hebt m niet zo goed afgericht...
pi_45884484
Het ging ook alleen maar om de blauw-ader kaas(gorgonzolla). Die zit ook alleen maar op deze pizza (geloof ik). De mozerella en de gewone kazen waren wel gepasteurizeerd.

Sorry Kleintje.. Ik kan je nog wel een waterijsje uit de vriezer aanbieden. Maar er zijn weinig ijsjes lekkerder dan B&J's. Vooral de New York super fudge chunck
Edit: Probleem was al opgelost zie ik.. Ik laat het gewoon door NY bezorgen
pi_45884892
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 15:26 schreef YPPY het volgende:
Mijn vriendje, en later mijn man, heeft het de hele zwangerschap door geweigerd eten voor me te halen. Je hebt gelukt Kleintje.
Dan heb je ergens iets niet goed gedaan.
Ik ben 1 keer zelf zo'n ding gaan halen toen hij het niet wilde.
Auto geparkeerd en de mac ingelopen.
Kom terug bij de auto... parkeerboete van 48,20 euro.
Dus ik kom thuis, was met zijn auto... leg het bonnetje voor hem op de tafel en ging heerlijk mijn mac flurry eten.
Hij was niet zo blij met me... Maar mijn mc. Flurry was me toch lekker...

Sindsdien haalt hij ze liever, hihi
pi_45885142

Geweldig Kleintje...

Dit is goed voor mijn humeur..
pi_45885198
Kleintje!!

Dat zal ook echt iets voor mij zijn...
pi_45885431
Kleintje

Ik had ook een opstapje bij het bed toe die op klossen stond.
Dames kijk uit! Voorzichtig langs de klossen lopen 's nachts. Ik ben er keihard tegenaan gestoten en mijn kleine teentje lag helemaal open en zwaar gekneusd.
pi_45885443
Sja... ik kon niet anders. Had geen kleingeld in mijn portemonnee. Net genoeg voor de mac flurry!

Oke, had ook door de mac drive kunnen gaan, maar dat kwam niet in me op.
Wie verwacht nou dat ze controleren.

Nog zoiets...
23 december... Feyenoord speelde thuis. Jerry gaat er altijd naartoe. Dus ik sms hem met de vraag of ie langs de Kentucky Fried Chicken wil rijden om zo'n tv bucket te kopen. Ja, kon er niets aan doen, zag het op tv en ik MOEST het gewoon hebben. Dus hij sms't terug... als ie nog open is doe ik het. Dus ik op internet gluren... ow... vrijdag en zaterdag tot 2 uur. Dus ik sms het trouw terug....

Krijg ik later een mms van een dichte kfc! De klojo's waren gewoon dicht. Ik heb heel hard zitten janken. En mijn hormonen gingen op de hol. Dus ik heb ze gelijk een mail gestuurd dat dit niet kon. Een zwangere vrouw met zoveel hormonen lekker maken via reclame en dan vervolgens dicht zijn!
Kreeg ik toch in de 2e week van januari post van ze... een waardebon voor zo'n gratis TV bucket!!!!!

Hormonen zijn dus toch nog ergens goed voor!
pi_45885717
Haha hormoonmonster!!!
pi_45886153
haha, je hormonen doen echt goed hun werk...
pi_45887381
Slaapmeisje ik vind het een prachtverhaal
(en ook helemaal niet warrig/wazig maar juist heel duidelijk)

Jellyrose ik voelde m'n kindje voor het eerst rond de 15 of 16 weken, nog voor de eerste keer dat ik langs de verloskundige ging zelfs (kwam wat laat voor de eerste keer). Het waren bij mij hele duidelijke schoppen met veel kracht, het leek op niets van de bubbeltjes of veertjes of plopjes wat je altijd hoort. Daarna is het weer 3 weken rustig geweest en toen brak de oorlog uit van binnen (enne mijn placenta schijnt achter te liggen)

Net terug van de verloskundige. Ukkie is al ingedaald en het hoofdje ligt vast. Bovenin zit een voet achter m'n ribben, dus ze dacht dat ik daar wel last van zou hebben, maar ik heb juist vooral last aan de andere kant van m'n ribben
Vanavond (of misschien morgenavond) gaan we als het goed is inkopen doen (verschoon/aankleedkussen, dekentjes, lakentjes, dat soort dingen, moet nog een lijstje maken). Hoop dat ik wat leuke dingen tegen kom, want was dinsdag in het Babypark en ik vond er allemaal niets aan en ging met lege handen naar huis.

Nog even een succeswensje voor alle LLM!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')