Dat is een lang verhaal, maar om een lang verhaal kort te maken ...quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:08 schreef Fendy het volgende:
[..]
Tof, maar vanwaar dat jullie kind de werktitel "Bompie" heeft.
Kristalhelder en helemaal duidelijkquote:Op woensdag 31 januari 2007 23:06 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Dat is een lang verhaal, maar om een lang verhaal kort te maken ...Wij verzinnen wel vaker dingen in onze eigen thuistaal en zo kunnen we bijna een woordenboek vullen met eigen woorden. Hier het verslag van het ontstaan van Bompie:
Ik ben niet zo goed in achteruit inparkeren met onze grote Ford Mondeo Stationwagen. Toen ik dat een keer moest doen, was ik een beetje onzeker en zei tegen Slaapvriendje: "ik weet nooit zo goed tot wanneer ik door moet gaan". Waarop Slaapvriendje zei: "nou gewoon, tot het bompie". (=zo'n betonnen opstaand geval aan het einde van een parkeerplaats). Zo gezegd, zo gedaan. Toen we een aantal jaar bezig waren in de medische malle molen voor ons project Baby, waren we op een gegeven moment zo ontzettend moegestreden dat we ons afvroegen hoe lang we nog door zouden moeten gaan. We keken elkaar aan en besloten "tot het bompie" te gaan. En dat is dus nu ons eigenwijze Bompie
Volgen jullie het nog of ben ik nu compleet aan het wartalen?![]()
quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:40 schreef Moonah het volgende:
[..]
Thies is van 10-10. Die is helemaal super!
Kendahl is van 08-07-06quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:40 schreef Moonah het volgende:
[..]
Thies is van 10-10. Die is helemaal super!
Ik met 13 weken! Toen een paar weken niets en toen met 20 weken "echt"quote:Op donderdag 1 februari 2007 10:55 schreef jellyrose het volgende:
Voor de al langer zwangeren of uit-gezwangerden: wanneer hebben jullie je bompie/frutsel/baby/blob/uk/kleine/etc voor het eerst voelen bewegen?![]()
Ik heb namelijk gisteren en eergisteren voor het eerst heel licht een soort onregelmatig 'tikken' in m'n buik gevoeld en ik kon het gevoel niet echt thuis brengen (dus niet onrustige darmen ofzo), maar het lijkt me zo vroeg om een bewegende blob te kunnen zijn (nu bijna 15 weken)? Alhoewel ik het wel hoop enzo
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |